Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 225
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil » 12 maja 2018 01:19

Crer pisze: 1. Jak dodac na mapie wyjscie między lokacjami? Dodam, iz jest to przejscie niestandardowe.
/mapper_rys
Tu masz wszystko.

/spe [numer lokacji] [sposob wejscia do tej lokacji]
Miau.

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 12 maja 2018 16:05

Dziekuje! Znalazlem odpowiedz.

Nadal podbijam pytania:
2. Jak dodac sobie "puste" wyjscia na mapie, tak abym idac np. w gorach i wybierajac bledny kierunek nie wpadl do przepasci. To co wpisze ma pojsc w "proznie".
3. Jak zrobic szybkie aliasy tzn. chcialbym aby po wpisaniu "1 werbata" lub "2 werbata" po wpisaniu cyfry 1 lub 2 i zatwierdzeniu enterem (czyli to nie bind!) do arki poszlo "zabij werbata;ocen werbata"?

A takze pojawia sie kolejne:
Jak pokolorowac na zielone linijki z naszym zalozonym ekwipunkiem:
"Masz na sobie...."

Pozdrawiam!

Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn » 14 maja 2018 09:06

(^Masz na sobie (.*)$) <-- perl regex

W treści:
selectCurrentLine()
fg("kolor_jaki_chcesz")
Ceterum censeo OK delendam esse.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 14 maja 2018 12:08

Crer pisze: Nadal podbijam pytania:
3. Jak zrobic szybkie aliasy tzn. chcialbym aby po wpisaniu "1 werbata" lub "2 werbata" po wpisaniu cyfry 1 lub 2 i zatwierdzeniu enterem (czyli to nie bind!) do arki poszlo "zabij werbata;ocen werbata"?
Pattern: ^1 (.*)$
Kod:
sendAll("zabij " .. matches[2], "ocen " .. matches[2], false)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 14 maja 2018 21:57

Dziekuje Werbacie!

Problem rozwiazal troche inaczej Tercoral. Falik tez dorzucil swoje trzy grosze.

Jezeli ktos potrzebuje prosze pisac, udostepnie.

Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 27
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum » 15 maja 2018 12:25

To wrzuć swoje rozwiązanie tutaj.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 15 maja 2018 12:48

Popieram Ozuma. Bieganie po ludziach via PM albo pisanie mesgów na ircu ssie - pytaj w wątku, to ktoś inny może za miesiąc skorzysta.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 15 maja 2018 22:39

Tworzycie dwa aliasy:
Pierwszy:
Pattern: ^1 (.*)$
Celzbinda = matches[2]

Drugi alias:
Pattern: ^1$
send("zabij " .. Celzbinda .. ";ob " .. Celzbinda)

Oczywiscie w drugim aliasie wstawiacie komendy, ktore sobie zyczycie.

Pozdro!

Rayv
Posty: 25
Rejestracja: 13 paź 2017 17:19
Lokalizacja: Wro

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Rayv » 16 maja 2018 20:39

Udało mi się wreszcie chodzenie i działanie mapy ogarnąć... Ale jest taki problem, że po "modul objects zostaje wlaczony" nie wyswietla mi nic, co zwraca serwer... Zależy mi tylko na rozbudowanych mapach, reszta funkcjonalności wystarczy mi z weba :/
Załączniki
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (38.11 KiB) Przejrzano 1032 razy

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 68
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adair » 16 maja 2018 21:11

Hmm... Settings - ta opcja z kluczem i sprawdź, czy na dole masz zaznaczone "GMCP enabled".

ODPOWIEDZ