Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Ralathen
Posty: 5
Rejestracja: 14 cze 2017 07:16

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ralathen » 19 kwie 2018 12:00

Strideo pisze:@Ralathen:
Pobierz sobie plik mapy --> 'http://arkadia.kamerdyner.net/master3/'

Umieść w katalogu swojego profilu i powinno być OK.
Tak zrobilem juz wczesniej i faktycznie dziala. Mialem cicha nadzieje, ze jest jakas bardziej aktualna/rozbudowana wersja. Dzieki za pomoc.

Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar » 19 kwie 2018 14:57

trzeba sobie domapowac samemu.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 21 kwie 2018 11:05

A kiedy nowa wersja konfiguracji? :P
Tęczowe serce... :oops:

Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ravald » 02 maja 2018 11:40

Hej, panie i panowie, potrzebna pomoc.

Siedze na Linuksie, distro: Linux Mint 18.3, wersja Mudleta 3.8.1, wersja skryptow 3.9

wyglada na to, ze kazdy skrypt probujacy wywloac event "playBeep" crashuje Mudleta. Jesli ze skryptu wywale wszystkie eventy z "playBeep", wszystko smiga (ale oczywiscie nie ma dzwieku, a ma byc! :)).

Oczywiscie, katalog "sounds" z beep.wav siedzi, gdzie trzeba.

sam "beep.wav" gra ladnie w xplayer / VLC

ma ktos pomysl, jak to gryzc?

Z gory dzieki!

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 02 maja 2018 11:56

Sprawdz czy w ogole playsound() dziala w mudlecie
Zrob jakis testowy event i jak nie za dziala to moze zglos na forum minta?
Tęczowe serce... :oops:

Ravald
Posty: 110
Rejestracja: 06 maja 2011 14:44
Lokalizacja: Londyn

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ravald » 03 maja 2018 17:09

Chyba wypada przeprosic, jesli przez moj poprzedni post zostalem posadzany o jakokolwiek wiedze na temat skryptowania w tym jezyku... ;)

Jesli ktos - bez wyzywania od leni/nierobow i odsylania do tekstow zrodlowych - moglby mi wkleic przyklad takiego testowego eventu i sposobu na jego stworzenie i wywolanie, bylbym niezmiernie wdzieczny...!

Z gorey dzieki!

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 03 maja 2018 17:32

Yhym to ja tez nie wiem jak zrobic event ALE wiem jak zrobic playsounda() moze ci sie zawiesi i bedziesz wiedzial co nie dziala


playSoundFile([[/home/myname/Desktop/boingboing.wav]])


Tym zoltym to sciezka do pliku z dysku twardego. Mozesz klinac prawym na pliku. i szukaj jakiegos propertites czy wlasciwosci to tam powinna byc sciezka.

A pozniej jak juz zrobisz to poprawnie wpisujesz w okienku komend to:
lua playSoundFile([[/home/myname/Desktop/boingboing.wav]])
Tęczowe serce... :oops:

Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Walkirr » 09 maja 2018 19:09

Czy da sie wylaczyc zawijanie wierszy w oknie kondycji w v3.9?

Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya » 09 maja 2018 20:10

Ustawiłam na 0.98 i styka.

Crer
Posty: 158
Rejestracja: 03 sty 2015 09:09

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Crer » 11 maja 2018 23:21

Witajcie, na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze jestem totalnym skryptowym noobem. Potrzebuje pomocy w kilku, ponizszych problemach:

1. Jak dodac na mapie wyjscie między lokacjami? Dodam, iz jest to przejscie niestandardowe.
2. Jak dodac sobie "puste" wyjscia na mapie, tak abym idac np. w gorach i wybierajac bledny kierunek nie wpadl do przepasci. To co wpisze ma pojsc w "proznie".
3. Jak zrobic szybkie aliasy tzn. chcialbym aby po wpisaniu "1 werbata" lub "2 werbata" po wpisaniu cyfry 1 lub 2 i zatwierdzeniu enterem (czyli to nie bind!) do arki poszlo "zabij werbata;ocen werbata"?

Z gory dziekuje za pomoc!

ODPOWIEDZ