Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Borek
Posty: 6
Rejestracja: 21 lut 2017 16:46

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Borek » 24 mar 2018 18:16

a ja mam takie pytanie, czy jest jakis skrypty, ze by podczas przemykania sledzilo na mapie?

Prav
Posty: 67
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav » 24 mar 2018 19:04

Ja zrobiłem sobie zestaw klawiszy, taki sam jak dla ruchu, ale w Command wpisałem odpowiednio: przemknij n, przemknij ne, itd.
Używam klawiatury numerycznej, więc pod 8 mam n, a pod Ctrl+8: przemknij+n

Możesz też włączać opcję "przemykam: ja" na belce dolnej.

Borek
Posty: 6
Rejestracja: 21 lut 2017 16:46

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Borek » 25 mar 2018 09:20

ok, mam dzieki !
Ostatnio zmieniony 25 mar 2018 09:25 przez Borek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gritta
Posty: 146
Rejestracja: 24 mar 2018 05:27
Lokalizacja: TRN/KRK

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Gritta » 25 mar 2018 09:21

Powinna działać tylda, jeśli nie - kliknij "Przemykam" na pasku.
Rafgart pisze: Pomasturbowac sie do wspanialej przeszlosci mozna w Placzach do Czarodziejow.

Wulgor
Posty: 57
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Wulgor » 30 mar 2018 00:10

Czy da sie dodac bind pod klawisz ']' przy wejsciu na lokacje? Jesli tak, to jak to zrobic? :)

Prav
Posty: 67
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav » 30 mar 2018 13:42

Nie wiem o jaką dokładnie funkcjonalność Ci chodzi, ale w skryptach Adremena za bindowanie komend pod klawiszem ] odpowiada m.in. funkcja:
scripts.utils.bind_functional(command, silent)

Czyli możesz sobie zrobić np. Trigger reagujący na konkretny tekst i samodzielnie dobrać reakcję która ma się przypisać pod klawisz "]".
Przykładowo: Po reakcji na tekst: "Chyba tez masz ochote sobie ziewnac." można przypisać czynności
scripts.utils.bind_functional("ziewnij;zmruz oczy .;rozejrzyj sie sennie")

Jeżeli chcesz tekst przypisać bind do konkretnej lokacji, to musisz wyłapać jej unikalną nazwę (jeśli unikalna istnieje) albo sięgnąć do danych gmcp lub pozycji mappera.

Awatar użytkownika
Adair
Posty: 68
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adair » 30 mar 2018 14:10

Ewentualnie, ale nie będzie to bind pod ] (chyba), zobacz w pomocy /mapper_db. Interesuje Cię kompenda /lok_bind i jej pochodne.

Chyba pod ctrl+p się to binduje.

Wulgor
Posty: 57
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Wulgor » 31 mar 2018 00:07

Wlasnie chodzi mi o bind, jaki wyskakuje przy ukrytych przejsciach na lokacjach, zeby bindowalo mi przy wejsciu na lokacje np. " ']' przecisnij sie przez szczeline' ".

Prav
Posty: 67
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav » 31 mar 2018 00:47

Jeśli chcesz uzupełniać swoją mapę o brakujące przejścia to zapoznaj się z komendami /mapper_rys (w szczególności /spe_lok).
Jeśli chodzi gubiące się podążanie za prowadzącym drużynę, to: /mapper_db (w szczególności /lok_team_fo).

Po wszystkim nie zapomnij użyć /zapisz_mape (i pamiętaj, że pobranie nowej mapy skasuje to co dodałeś).

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 02 kwie 2018 20:20

Jak na moje, to jemu chodzi o zmianę ctrl+p na ].

Kod: Zaznacz cały

scripts.keybind.configuration.special_exit.modifier = {}
scripts.keybind.configuration.special_exit.key = "BracketRight"
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ