Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Silkathas
Posty: 50
Rejestracja: 28 mar 2009 16:36

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Silkathas » 20 mar 2018 15:23

Jeszcze jedno pytanie. Zniknęły mi oznaczenia lokacji z mappera (Z dla zielarki, K dla kowala itp)
Jak włączyć to z powrotem ?

Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 27
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum » 20 mar 2018 15:29

Silkathas pisze:Jeszcze jedno pytanie. Zniknęły mi oznaczenia lokacji z mappera (Z dla zielarki, K dla kowala itp)
Jak włączyć to z powrotem ?
Nie można, zniknęło przy jednej z wersji i do tej pory nie zostało naprawione. To chyba bug po stronie mudleta.

Prav
Posty: 67
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav » 20 mar 2018 16:04

Ja miałem chwilowy zanik tych literek na jednym z profili, ale problem ustąpił. Nie pamiętam co pomogło, ale chyba próbowałem:
- /pobierz_mape; /zaladuj_mape
- wczytanie poprzedniej wersji profilu (Podczas Connect: Profile history)
- zapisanie mapy w nowszym formacie (Settings -> Mapper -> Map format version)
- aktualizacja mudleta do nowszej wersji

Problem ustąpił, literki na mapie mam. Nie wiem który z tych kroków pomógł, możliwe że zrobiłem jeszcze coś o czym nie pamiętam.
Niestety część z tych czynności kasuje zmiany wprowadzone na mapie, więc jak coś zmieniałeś, to weź to pod uwagę.

Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya » 20 mar 2018 16:48

Jeśli zrobisz /zapisz_mape po wprowadzeniu zmian, to samo /zaladuj_mape powinno przywrócić literki na mapie :)

Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 27
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ozum » 21 mar 2018 00:06

O! Zadziałało po samym /zapisz_mape.
Dzięki Aenya.

Bogol
Posty: 5
Rejestracja: 20 mar 2018 15:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Bogol » 23 mar 2018 16:50

Czesc,

Instalacje przeprowadzilem jak nastepuje: Gre rozpoczalem niedawno i uzywalem do niej klienta webowego z arkadia.rpg.pl. Postanowilem sie przerzucic na jakiegos klienta, zeby moc podefiniowac sobie jakies triggery, czy chociazby ';' do oddzielania komend. Na ta chwile nie potrzebuje zadnych wyszukanych skryptow. Chce miec po prostu numpada do chodzenia, mape, stan zmeczenia/zdrowia/many jak w kliencie webowym jak w kliencie webowym oraz mozliwosc podefiniowania jakis triggerow i aliasow potrzebnych na poczatku przygody (zbiernaie ziol, paczki, chodzenie, statki, etc.).

Niestety ani mapa ani numpad nie dzialaja :) Jakies pomysly, co moglo pojsc nie tak? Ponizej wrzucam screena z klienta.

Z gory dzieki za pomoc.
Załączniki
mudlet1.png
mudlet1.png (103.09 KiB) Przejrzano 1467 razy

Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian » 23 mar 2018 17:14

Odpal mudleta i wpisz /laduj bugol (nazwe pliku txt).
Zaladuje tym samym caly plik, pozniej wszystko mozesz sobie ustawic dowolnie.

Mape wrzuc do swojego folderu gdzie jest profil, i w grze wklep /zaladuj_mape

A przede wszystkim to zaktualizuj skrypty - /aktualizuj_skrypty

Prav
Posty: 67
Rejestracja: 28 gru 2016 09:34

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Prav » 23 mar 2018 18:18

Ewentualnie spróbuj jeszcze użyć komendy /zlok

Awatar użytkownika
Aenya
Posty: 30
Rejestracja: 19 cze 2009 02:12

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Aenya » 23 mar 2018 20:01

Numeryk nie będzie działał, jeśli nie dodasz sobie keyów do niego.

Cała procedura jest opisana w pliku README do Mappera(!). Warto sobie to zrobić w osobnym folderze w Keys i wyeksportować, żeby w razie czego po prostu zaimportować i mieć spokój.

Bogol
Posty: 5
Rejestracja: 20 mar 2018 15:56

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Bogol » 24 mar 2018 11:15

@Ethian - nie pomoglo, dlatego ze:
a) /aktualizuj_skrypt - skrypty mialem najswiezsze jakie sa, pisalem ze pobralem je przed chwila z githuba :)
b) /laduj bogol - zbindowalem ta komende tak jak zalecane w pliku README.md
c) /zaladuj_mape - wrzucilem mape do tego folderu, wpisanie /zaladuj_mape powodowalo wlaczenie okienka mapy z napisem "No map or no valid position." i poniższy alert (tak jak na wklejonym wyzej screenie):

Kod: Zaznacz cały

/zaladuj_mape
[  OK  ]  - Map loaded successfully (0.24s).
[ ALERT ] - At least one thing was detected during that last map operation
            that it is recommended that you review the most recent report in
            the file:
            "C:/Users/konrad/.config/mudlet/profiles/Arkadia/log/errors.txt"
            - look for the (last) report with the title:
            "Loading map(1) "C:\Users\konrad\.config\mudlet\profiles\Arkadia/map_master3.dat" at 
2018-03-24T11:08:13 report".
(skrypty): Mapa zaladowana
@Prav - dzieki, /zlok zadzialalo i uruchomilo mi mape :D
@Aenya - dziekuje, nie zauwazylem tego pliku README do mappera i dlatego nie wiedzialem, ze trzeba to recznie skonfigurowac. :)

JUZ DZIALA

ODPOWIEDZ