A jaki ma to związek ze skryptami do Arkadii. To nie jest wątek pomocy do mudleta.
Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Taki, że skrypt ma być pod arke. A, że uczę się poza mudem, co za różnica?Ozum pisze: A jaki ma to związek ze skryptami do Arkadii. To nie jest wątek pomocy do mudleta.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Co do 1 to chyba byl jakis bug w Mudlecie. Czy najnowsza wersja tez ma ten problem?Drubin pisze:Korzystajac z faktu, ze arka nie dziala stwierdzilem, ze nadrobie zaleglosci i przerzuce sie na najnowszego Mudleta (3.7). Po instalacji mam takie problemy.
1. Nie zapamietuje mi sie rozlozenie okien. Ustawilem jak trzeba, dalem w konsole 'lua saveWindowLayout()', restart i kupa. Dalej mapa mi nie startuje przy odpaleniu Mudleta.
2. Pobralem tez najnowsza mape. Magicznie zniknely mi literki z mapy oznaczajace np. bank czy zielarza. Ten temat juz sie tu przewijal, ale z tego co wiem to Adremen mial sie kontaktowac z tworcami. Cos wyszlo z tego?
Co do 2 to wydaje mi sie, ze jest jakis problem z samym Mudletem. Sprobuj nadac jakis symbol jakiejs lokacji. U mnie to nie dziala: po ustawieniu "P" na poczte, "P" nie pojawia sie na lokacji. Nie ma u mnie zadnych symboli na mapie. Mozliwe, ze UI Mudleta ma jakis problem. Trzeba to dalej inwestygowac.
W najblizszych dniach bedzie update skryptow.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Po każdym wejściu na jakąkolwiek pocztę pojawia się:
Komuś jeszcze? Ktoś wie, o co może chodzić?
Kod: Zaznacz cały
SQLRES: Blad: 0
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Tylko, że ten wątek dotyczy konkretnych skryptów i problemów z nimi związanych, a nie każdych skryptów dla arkadii.Apolios pisze: Taki, że skrypt ma być pod arke. A, że uczę się poza mudem, co za różnica?
Do tego jest inny wątek Hacki życiowe do Mudleta, a różnica jest taka, że robi się burdel i utrudnia komuś
odszukania informacji dotyczącej skryptów Adremena.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Nie oznacza mi wszystkich parowań i uników. W pliku konfiguracyjnym, w konfiguracji gagów wszystko mam na 2, a mimo to przed niektórymi parowaniami, unikami i uderzeniami w zbroje oznaczenie się nie pojawia. Jest to też o tyle irytujące, że kiedy 4 opcje uników/parowań przestawię na 1 także ich nie usuwa.
Sprawdziłem, że pattern do tej linijki jest, ale jej nie łapie. Mam złe kolory ustawione na Arce? Zawijanie linii? Coś wyłączyłem?
Pytanie dodatkowe - czy da się zawinąć tekst w okienku kondycji?
Czy sam muszę sobie zrobić otwieranie/zamykanie sakiewki przy braniu monet, czy da się to gdzieś ustawić?
Kod: Zaznacz cały
Niewysoki wsciekly bobolak trafia XXX stalowa wyszczerbiona siekiera w lewe ramie, lecz caly impet uderzenia zostaje wyparowany przez srebrzysty lewy naramiennik.
Niski grozny gnom wykonuje zamach duzym gnomim mlotem mierzac w XXX, lecz ta paruje go posrebrzanym dlugim mieczem.
Pytanie dodatkowe - czy da się zawinąć tekst w okienku kondycji?
Czy sam muszę sobie zrobić otwieranie/zamykanie sakiewki przy braniu monet, czy da się to gdzieś ustawić?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ad: sakiewka. Musisz dopisać sam.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Czy ktos zaobserwowal jeszcze dziwne czasem opoznienia odswiezania okna kondycji?
Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper
Ja nic takiego nie zauważyłem.
Przesiadłem się za to ostatnio na wersję 3.7 i mocno irytujące są komunikaty o zgubieniu mappera przy podążaniu za drużyną.
Rozumiem, że w niektórych miejscach jest to nieuniknione (jak nie widać kierunków), ale komunikat spamuje też przykładowo w miastach.
Mam wielką prośbę o małą poprawkę: jak jest GMCP, to niech ma ono priorytet nad /lok_team_follow.
Przy okazji, gdzie zapisują się kierunki /lok_team_follow? Są zaszyte w pliku mapy, czy w jakieś bazie danych?
Przesiadłem się za to ostatnio na wersję 3.7 i mocno irytujące są komunikaty o zgubieniu mappera przy podążaniu za drużyną.
Rozumiem, że w niektórych miejscach jest to nieuniknione (jak nie widać kierunków), ale komunikat spamuje też przykładowo w miastach.
Mam wielką prośbę o małą poprawkę: jak jest GMCP, to niech ma ono priorytet nad /lok_team_follow.
Przy okazji, gdzie zapisują się kierunki /lok_team_follow? Są zaszyte w pliku mapy, czy w jakieś bazie danych?