Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Eltharis
Posty: 130
Rejestracja: 22 lip 2014 23:39

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Eltharis »

To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Eltharis pisze:To nadal nie będzie optymalne, ale zamiast pobierać na nowo może jeszcze pomoć samo '/zaladuj_mape'.

Tego nie próbowałem, więc się nie wypowiem, ale pewno Eltharis ma racje. To powinno być bardziej optymalne szczególnie jeśli ktoś edytował mapę bo, poprawcie mnie jeśli się mylę, /pobierz_mape nadpisze starą wersję i zastąpi tą pobraną z serwera i bez zmian użytkownika, gdyż /pobierz_mape nie pobiera wersji różnicowej i łączy lokalnie a pobiera całą gotową mapę i podmienia pliki.
Strideo
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Tercoral pisze:
Irrindariel pisze:U mnie natomiast pojawia się problem taki, że jak piszę list, czy używam "przeszukaj coś tam", to gdy robię krok, na mapperze się nie poruszam i muszę klepać /zlok. Jakieś rozwiązanie?
To problem gmcp. Nie przeskoczysz.
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli. Nie widzę póki co, żeby pauser w mapperze robił się od flagi gmcp 'editing' (a szkoda, ale to chyba ma być dodane w przyszłości). Polecam przejrzeć on_pausers i off_pausers, czy czegoś nie brakuje - jeśli brakuje, zgłosić.

Re: up. Tak właśnie działa pobierz_mapę, dobrze myślisz.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Irrindariel
Posty: 12
Rejestracja: 17 sty 2018 03:20

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Irrindariel »

Problem z listami raczej rozwiązany, po prostu nie było off_pauser na "list zostal pomyslnie wyslany". Nadal jednak nie znalazłem rozwiązania na przeszukiwanie rzeczy ale z tym pobawię się, jak już arka wstanie. Przynajmniej wiem, z czym był problem. Dzięki. :)
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

'List zostal pomyslnie wyslany' jest w off_pausers. Masz aktualną wersję skryptów?

Anyway. Dopisałeś coś do off_pauser? Pamiętaj, że następny update skryptów Ci to nadpisze. Zrób sobie poza skrypty_master3 swojego off_pauers_dupa i tam dopisuj brakujące. A najlepiej zgłaszaj, żeby inni też skorzystali.

A co do przeszukiwania: standardowy komunikat to 'Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.'. Może tam, gdzie Ty szukasz jest inny?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Irrindariel
Posty: 12
Rejestracja: 17 sty 2018 03:20

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Irrindariel »

Aktualizowałem je, może coś mi jednak zniknęło albo to kwestia czegoś innego. Sprawdziłem dokładniej i faktycznie jest już w pauzerach, a z jakiegoś powodu albo mi to nie działa albo jest jakiś inny problem. Co do zrobienia sobie backupa pliku, już mam. :)

Nie, jeszcze nic nie dopisywałem ale to na przyszłość najwyżej będę zgłaszał. Zauważyłem też kilka miejsc, gdzie zwyczajnie nie podąża za drużyną i się gubi. Również zgłaszać takie pierdoły? Bo tym to mógłbym zaspamować.

Właśnie nawet jak mam ten komunikat, to mapper staje i jest dupa. Jak coś znajduję to również, chociażby gdy wykonywałem jedno zadanie, gdzie trzeba było znaleźć dzieciaki. Nie jest to jakiś wielki problem, bo przy gmcp można to /zlok wpisać, a gdy nie ma gmcp to manualnie też przejdzie ale jest to zwyczajnie upierdliwe.
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 227
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil »

Komenda q wyłącza pauzę.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Apolios »

1. Czy istnieje mozliwość stylowania triggerów w mudlecie w sposób jak na screenie? Tzn możliwość dodania np bordera? Miło by było gdybym mógl użyć też innych komend cssowych.
Obrazek

2. I stylowanie triggerow w poniższy sposób.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadriviel
Posty: 79
Rejestracja: 23 mar 2016 07:37

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Sadriviel »

W jaki sposób pozbyć się pustej linii po przesłanym przez MUDa tekście?

Kod: Zaznacz cały

Trzeci pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty rozmowny vran.
    <--- tu
ob tablice
    Myhrman, znachor          
    Jesli cos chcesz to zadzwon,   
 jesli nie to nie zawracaj glowy!  
    <--- tu
n
Przed Kapitanatem portu.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
    <--- tu
se
Waska uliczka nad brzegiem rzeki.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: dol, polnocny-zachod, poludniowy-wschod i poludnie.
    <--- tu
s
Czwarty pomost w oxenfurckim porcie.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: polnoc.
Barczysty wasaty straznik i wysoki ciemnowlosy straznik.
    <--- tu
To się pojawia tylko po komunikatach wywołanych moją komendą. Jak tekst leci sam np. w trakcie walki, to już wszystko jest w porządku.
Cierpliwość i spokój nie są moimi cnotami.
Apolios
Posty: 84
Rejestracja: 22 gru 2017 00:38

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Apolios »

Czemu tak się dzieje?

https://i.imgur.com/fQaLiZ5.jpg
1. Wynik pierwszego skryptu.
2. Wynik drugiego skryptu po usunięciu kodu z pierwszego.

Działanie pierwszego skryptu nadal pozostaje na ekranie mimo, ze jego kodu juz nie ma. Tak jakby mudlet nie updejtował poprawnie skryptów. Aktywacja i deaktywacja nic nie daje.
ODPOWIEDZ