Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Eltharis
Posty: 130
Rejestracja: 22 lip 2014 23:39

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Eltharis »

Adremen pisze: Mysle, ze to powinno byc definiowane jako opcja.

1. Brak wydzielonego okna
2. Okno wydzielone z rozmowami w oknie glownym i wydzielanym
3. Okno wydzielone z rozmowami w wydzielonym
Być może to już byłoby zbyt czasochłonne do zakodowania, ale możnaby pójść o krok dalej i mając dwa okna ustawiać (np. w imie.txt) dla każdego "modułu" osobno: zostaw, skopiuj, przenieś.

Wówczas jedna osoba mogłaby sobie przenieść rozmowy, inna opisy walki, a jeszcze inna skopiować rozmowy a przenieść emocje.
Grian
Posty: 4
Rejestracja: 26 sty 2018 09:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Grian »

Witam, jestem nowym graczem, aby ułatwić sobie rozgrywkę chciałem grać z pełniejszą mapą niż tą dostępną na kliencie www. Sciągnąłem Mudlet'a 3.7.1 wczytałem skrypty, wpisałem komendę /pobierz_mape lecz na oknie gdzie powinna pojawić się mapa widnieje informacja "No map or no valid position." Po pobraniu mapy pojawiła się informacja, że mapa jest zaladowana ale wyskakuje również Alert "/pobierz_mape
[ OK ] - Map loaded successfully (0.3s).
[ ALERT ] - At least one thing was detected during that last map operation
that it is recommended that you review the most recent report in
the file:
"C:/Users/Mateusz/.config/mudlet/profiles/arkadia.rpg.pl/log/errors.txt"
- look for the (last) report with the title:
"Loading map(1) "C:\Users\Mateusz\.config\mudlet\profiles\arkadia.rpg.pl/map_master3.
dat" at 2018-01-26T18:42:39 report".
(skrypty): Mapa zaladowana"
Zrobiłem parę kroków licząc, że maper zaskoczy ale nic z tego.
Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam jeśli taki temat już się pojawił, ale nigdzie go nie znalazłem, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Idz na jakas lokacje w miescie czy traktcie (wazne zeby byla z GMCP, czyli praktycznie wszystkie miasta i trakty) i wpisz "/zlok"
Tęczowe serce... :oops:
Grian
Posty: 4
Rejestracja: 26 sty 2018 09:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Grian »

Tercoral pisze:Idz na jakas lokacje w miescie czy traktcie (wazne zeby byla z GMCP, czyli praktycznie wszystkie miasta i trakty) i wpisz "/zlok"
Świetnie działa, dziękuje!
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Drubin »

Korzystajac z faktu, ze arka nie dziala stwierdzilem, ze nadrobie zaleglosci i przerzuce sie na najnowszego Mudleta (3.7). Po instalacji mam takie problemy.

1. Nie zapamietuje mi sie rozlozenie okien. Ustawilem jak trzeba, dalem w konsole 'lua saveWindowLayout()', restart i kupa. Dalej mapa mi nie startuje przy odpaleniu Mudleta.

2. Pobralem tez najnowsza mape. Magicznie zniknely mi literki z mapy oznaczajace np. bank czy zielarza. Ten temat juz sie tu przewijal, ale z tego co wiem to Adremen mial sie kontaktowac z tworcami. Cos wyszlo z tego?
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Mi tez nie dziala wiec odpisze.

1. Mi tez mapa nie startuje. Uzywam win10
2. Literki na mapie raczej nie zaleza od tworcow mudleta. Mapa sie zastepuje wiec moze to inna wersja mapy bez literek. Ewentualnie ty zrobiles literki i przepadly w nowej wersji mapy.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Irrindariel
Posty: 12
Rejestracja: 17 sty 2018 03:20

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Irrindariel »

U mnie natomiast pojawia się problem taki, że jak piszę list, czy używam "przeszukaj coś tam", to gdy robię krok, na mapperze się nie poruszam i muszę klepać /zlok. Jakieś rozwiązanie?
Szukając wroga, musisz liczyć się z tym, że go znajdziesz.
Drubin
Posty: 63
Rejestracja: 06 lip 2015 22:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Drubin »

Tercoral pisze:Mi tez nie dziala wiec odpisze.

1. Mi tez mapa nie startuje. Uzywam win10
2. Literki na mapie raczej nie zaleza od tworcow mudleta. Mapa sie zastepuje wiec moze to inna wersja mapy bez literek. Ewentualnie ty zrobiles literki i przepadly w nowej wersji mapy.
1. Też Win10.
2. Literki byly na oryginalnej mapie od Adremena - a gram na Mudlecie od pierwszej wersji skryptow. Przy noszeniu paczek to jest bardzo przydatna rzecz. Byly i zniknely.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Mój OS: Debian Stable + backports
Mudlet: 3.5 AppImage z WWW

Mam podobny problem z mapą. Po uruchomieniu Mudleta jest tak, że mapa się ładuje, ale nie ma oznaczeń literowych etc.
Jak zrobię /pobierz_mape i /zlok to wszystko wraca do normy jak zawsze. Jeśli tylko zrobię 'zakończ' i zaloguje się ponownie to wszystko zostaje OK. Jeśli zamknę Mudleta i odpalę jeszcze raz to problem się powtarza.

Edit: Nie aktualizuję wersji Mudleta na kompie, bo czekam na łatkę w oficjalnym wydaniu i poprawienie błędu 'Linux Code Formatter missing'. Widziałem na GitHub'ie jest łatka w "pull request" tylko czeka na akceptacje.
Strideo
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Irrindariel pisze:U mnie natomiast pojawia się problem taki, że jak piszę list, czy używam "przeszukaj coś tam", to gdy robię krok, na mapperze się nie poruszam i muszę klepać /zlok. Jakieś rozwiązanie?
To problem gmcp. Nie przeskoczysz.


A co do literek na mapie to nie wiem. Moze jakis bug. U mnie nigdy nie bylo i sie nie pojawialy.
Tęczowe serce... :oops:
ODPOWIEDZ