Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn » 08 sty 2018 11:57

Dokładnie tak, jak Prav pisze. Poza tym, ma to tę zaletę, że pewne "wypowiedzi" itp, które będą w okienku rozmów warto mieć w głównym, aby "umiejscowić" je w tym, co się działo. Jeśli ich nie będzie w głównym, to trzeba zerkać do loga, samo przewinięcie okienka nie pomoże. Z doświadczenia wiem ;)
Ceterum censeo OK delendam esse.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 235
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 08 sty 2018 20:10

Prav pisze:Odnośnie braku logowania rozmów, to może obejść ten problem w ten sposób, że rozmowy byłby kopiowane do nowego okna.
Wypowiedzi nie znikałyby z okna głównego, więc byłby logowane. A dzięki dublowaniu w osobnym oknie łatwiej prowadzić rozmowę.
Mysle, ze to powinno byc definiowane jako opcja.

1. Brak wydzielonego okna
2. Okno wydzielone z rozmowami w oknie glownym i wydzielanym
3. Okno wydzielone z rozmowami w wydzielonym

Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn » 08 sty 2018 20:33

Dokładnie tak właśnie bym to widział. I w takiej sytuacji każdy sobie ustawia tak, jak mu pasuje.
Ceterum censeo OK delendam esse.

Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian » 09 sty 2018 09:40

A czy ta opcja będzie dostępna wyłącznei z configu, czy w grze również przewidujesz możliwość zmiany?

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 09 sty 2018 13:31

A jaką Ci to robi różnicę, tak naprawdę? Trzymasz na pulpicie linka do imie.txt, szybka zmiana i /laduj zajmuje ~30 sekund.

Pytam z ciekawości, bo dla mnie zmiany na bieżąco w configu podczas gry są czymś totalnie normalnym i naturalnym.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian » 09 sty 2018 15:46

A dla mnie nie są, i jeśli jest opcja którą mogę zmienić bezp. w mudlecie to wolę ją.
A jeśli nie ma to będzie trzeba zrobić tak jak mówisz - szybka zmiana w configu i załadowac od nowa

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 09 sty 2018 16:57

Pamiętaj zatem o komendzie /laduj - dużo ludzi ją dziwnie pomija i na przykład restartują całego mudleta, bo zmienili jedną małą rzecz w imie.txt.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Ethian » 09 sty 2018 17:35

Wiem o niej doskonale :)
Po prostu łatwiej i wygodniej mi zmieniać ustawienia w mudlecie niż tam, dlatego jeśli jest ta opcje dostępna w mudlecie to preferuje korzystać z niej.
Po prostu jak jej nie będzie, to będę musiał używać Twojego sposobu.

Xinder
Posty: 5
Rejestracja: 05 sty 2018 08:42

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Xinder » 10 sty 2018 21:00

pobrałem mudleta wg tych wskazówek i fajnie to wsio zrobione.
wielki szacun dla twórcy!

jednak planuje dopisać pare swoich rzeczy....
===========przepisane z innego posta żeby bałaganu nie robić================ :
postanowiłem przejśc z Zmuda na mudleta
jezyki programowania inne wiec narastaja problemy jak w mudlecie zrobic to co działało w zmudzie bo sie do tego przyzwyczailem.

kod z zmuda:
wpisane w konsole: "p1 bron"
alias: wez %1 %1 %3 z plecaka
wyjmujesz miecz z plecaka

jak cos takiego zrobyc w mudlecie?

licze ze wiecie o co mi chodzi o da sie cos takiego zrobic w mudlecie:)

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 11 sty 2018 12:40

Trochę to Twoje pytanie jest mało konkretne. To ma działać tak, że wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

p1 <costam>
i wyjmuje <costam> z plecaka?

To łatwe. Tworzysz alias, nazywasz go jak chcesz, w pole Pattern wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

^p1 (.*)
A w 'dużym białym polu':

Kod: Zaznacz cały

send("wez " .. matches[2] .. " z plecaka", false)
Jeśli chcesz coś innego, to wyjaśnij bardziej zrozumiale.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ