Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Albo /zlok
Strideo
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

dzieki Kerhennia /mm follow sciaga pomaranczowy kwadrat :) dziekuje.
Awatar użytkownika
Gianna
Posty: 85
Rejestracja: 02 kwie 2015 11:23
Lokalizacja: Luccini

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Gianna »

Ciągle gubi mi się mapa jak idę za kimś, bez żadnego wyraźnego powodu. W mieście, poza miastem, po zlokowaniu, po ręcznym ustawieniu numeru lokacji... Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `southeast`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `Ktostam na poludniowy-
wschod`
Maly zezowaty kurczak piszczy: Zostawilem Giannie dobre auto, ale zgubila.

"Najlepsza Gianna to martwa Gianna." Werbat

Obrazki
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Gianna pisze:Ciągle gubi mi się mapa jak idę za kimś, bez żadnego wyraźnego powodu. W mieście, poza miastem, po zlokowaniu, po ręcznym ustawieniu numeru lokacji... Wygląda to tak:

Kod: Zaznacz cały

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `southeast`

(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 19804, spe: `Ktostam na poludniowy-
wschod`
A było tak wczesniej? Ustaw sie w jakims miejscu, niech ktos cie prowadzi i podeslij calego loga.
Moira
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2012 19:37

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Moira »

Adremen pisze:
A było tak wczesniej? Ustaw sie w jakims miejscu, niech ktos cie prowadzi i podeslij calego loga.
U mnie się pojawiło od czasu ostatniej aktualizacji - wcześniej mapper w ogóle nie prowadził za kimś w części miejsc (wydaje mi się że tam gdzie nie ma GMCP). Teraz prowadzi do czasu aż napotka jakiś "niestandardowy opis przejścia" wtedy się gubi i pojawia się taki właśnie komunikat. No a potem jest niezsynchronizowany wiec komunikat pojawia się co chwila.

Przykład:
wejście na pocztę w Białym Kle to jest zwykłe "w" ale komunikat przy przechodzeniu jest "przez drzwiczki za kontuar". W efekcie mamy:

[2] Podazasz za Khirkiem przez drzwiczki za kontuar.
(mapper): mapper zgubiony, przeslij dzordzykowi: last curr.id: 542, spe: `Khirkiem przez drzwiczki za kontuar`

Mam tego więcej, zbieram listę, żeby nie słać na raty. Chyba ze wolisz w ratach? ;)
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 227
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil »

Gubi się tam, gdzie nie widzisz kierunku, w jakim podąża postać. Na przykład "Podążasz za XXX między opary mgły" albo "...między drzewa", itp.

Ale fakt, że gubi się teraz znacznie częściej nawet tam, gdzie GMCP jest.
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Kazdy mapper gubi sie w takich miejscach i nie ma na to rady.

W miejscach gdzie trzeba uzywac kompasu, w mglach czy Burzy chaosu.

Tak ma byc.
Awatar użytkownika
Airhil
Posty: 227
Rejestracja: 25 paź 2016 19:49
Lokalizacja: Køge

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Airhil »

No to tak, rozumiem i nie czepiam się tego. Przepraszam, jeśli tak zabrzmiało.

Przeszkadza mi raczej to, że czasem gubi się nawet na traktach czy w miastach.
Awatar użytkownika
Gianna
Posty: 85
Rejestracja: 02 kwie 2015 11:23
Lokalizacja: Luccini

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Gianna »

Adremen: zrobiło mi się tak dopiero po zaktualizowaniu skryptów na najnowsze (czyli wczoraj, wcześniej miałam wersję 3.5b i Mudleta 3.4). Myślałam, że może to problem ze starszą wersją Mudleta, ale na 3.5 jest tak samo. Nie chodzi o gubienie się tam gdzie mapy nie ma albo jest jakieś niestandardowe przejście czy coś... raczej jak pisze Airhil w miastach, a także na expowiskach gdzie mam mapę i jeszcze w poprzedniej wersji się nie gubiła. Kilka razy ustawiałam swoją pozycję na nowo nawet ręcznie i za kilka kroków znowu mapper się gubił.

Plus to, że ten komunikat jest strasznie irytujący. Też go nie było wcześniej, a teraz we wczorajszym logu mam go dokładnie 901 razy...

Poszukam jakiegoś miejsca, w którym dobrze to widać i podeślę log.
Maly zezowaty kurczak piszczy: Zostawilem Giannie dobre auto, ale zgubila.

"Najlepsza Gianna to martwa Gianna." Werbat

Obrazki
Orrgar

Re: Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Post autor: Orrgar »

Mapper sie gubi...i przestal reagowac na komende

Idz biegiem/marszem.

Szedlem z pustkowi srebrnym szlakiem... i postac podazala po odpaleniu komendy a mapper stal w miejscu.

Dodam do githuba.
ODPOWIEDZ