Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Kliknij ppm na okienko z kondycja albo mapą i po rozwinięciu powinieneś móc kliknać na "niepodpisane" pole, na samym dole (screen).

https://imgur.com/a/HCPZ4
Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Urgon »

U mnie jest tylko ekran główny. Nic poza tym. Nie ma okienka kondycji, mapy i paska. Po reinstalu to samo. Tylko że to na Linuxie.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

A z jakiego linuxa korzystasz? U mnie na Ubuntu wszystko dziala.

Mape mozesz wlaczyc klikajac na kule miedzy telefonem a zarowka.
Tęczowe serce... :oops:
Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Urgon »

Linux Minut cinnamon 18.1 wcześniej wszystko było ok. Ale dziecko mi naklikalo po klawiaturze i pozapykalo pasek i mapę.
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Urgon pisze:Linux Minut cinnamon 18.1 wcześniej wszystko było ok. Ale dziecko mi naklikalo po klawiaturze i pozapykalo pasek i mapę.
Rozumiem, że próbowałeś "wyklikać" w menu programu lub po naciśnięciu PPM na "wolnym polu" i zaznaczenie konkretnej opcji?
Jeśli nic nie pomogło proponuję zrobić backup katalogu konfiguracyjnego, przeważnie w --> /home/nazwa_usera/.config/mudlet lub jest skrót w katalogu domowym /home/~mudlet-data. Pod odpowiednim profilem są wszystkie pliki konfiguracyjne. Po backup'ie skasować całą strukturę katalogów konfiguracyjnych mudleta dla danego użytkownika.
Następnie uruchomić jako użytkownik Mudlet'a, katalogi i pliki konfiguracyjne zostaną utworzone od nowa a następnie przywrócić poprzednią konfigurację. Wydaję mi się, że można to przeprowadzić bezboleśnie jeśli zrobi się backup wszystkich bind'ów, aliasów, keys'ów etc. jako eksport do plików xml z późniejszym importem tych ustawień (jeśli się miało jakieś ustawienia własne) + zainstalowanie oczywiście skryptów, które się chciało. Sam backup katalogu profilu tylko i wyłącznie, jeśli pójdzie coś nie tak i trzeba wrócić do wersji oryginalnej.

Wersja Linux'a nie ma za bardzo nic do rzeczy. Jeśli program chodził i była to oryginalna binarka/AppImage a nie "custom made" kompilat ze źródeł z własnymi "ulepszeniami" to położenie plików powinno być takie samo.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia
Strideo
Urgon
Posty: 39
Rejestracja: 22 lut 2017 12:24

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Urgon »

Dzięki Strideo. Wszystko już działa jak należy. Bombica. :D
Strideo
Posty: 79
Rejestracja: 04 sie 2017 22:02

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Strideo »

Urgon pisze:Dzięki Strideo. Wszystko już działa jak należy. Bombica. :D
Nie ma sprawy. Cieszę się, że pomogło. :)


Pozdrawiam serdecznie
Strideo
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

scripts.people.colored_guilds = {
["OK"] = "blue_violet",
["MC"] = "VioletRed",
}

Dlaczego to nie dziala i koloruje wszystkich wrogow na czerwono?
Tęczowe serce... :oops:
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Jorhn »

Przypuszczalnie obie gildie masz wpisane w:
scripts.people.enemy_guilds = {}
Od sprawdzenia tego bym zaczął.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.2 - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Pomógłby mi ktoś z rysowaniem mapy w mudlecie?
Najlepiej kontakt ircowy bo mam dość dużo pytań a /mapper, /mapper_rys jakoś niewiele mi pomagają
ODPOWIEDZ