Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Falszywy alarm. mialem literowke.
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Enefghar pisze:Jest tutaj jakies logowanie? Jak je wlaczyc, albo gdzie znalezc logi jak juz dziala?
Biały pasek mudleta w prawym dolnym rogu, trzecie pole od prawej (ikonka katalogu u mnie, nie wiem jak pod gównosystemami). Logi leżą w katalogu profilu.
Enefghar pisze:Jaka jest szansa zmiany "kolorowania" imion, tak zebym mogl pokolorowac tlo + czcionke? Moze jakos latwo moglbym to sobie zmienic w tych skryptach, albo moze moglbys to dodac Adremenie do nastepnej wersji?
Normalnie mudlet pozwala na podawanie pary kolorów w formacie fg,bg - ale nie działa to w funkcji kolorującej imiona wymienione w imie.txt, niestety.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

W którym pliku/gdzie mogę zmienić niektóre komendy wywoływane za pomocą bindów.
Np. nie chce mieć automatycznego wkładania monet do torby przy zbieractwo i liczenia butelek przy /zap.

I drugie pytanie - czy da się zmienić kolorki "XXX ATAKUJE CIĘ!!!!" ?
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Najprościej przez GUI - iiczenie butelek jest w Scripts -> lamp (funkcja scripts.inv:passed_start_lamp()); zbieractwo w Scripts -> collect (funkcja scripts.inv.collect:key_pressed(force)).
Kolorki ataku są w Triggers -> atakuje_cie.

Ale to dość niebezpieczne - kiedy wyjdzie update skryptów, wszystkie Twoje zmiany zostaną nadpisane. O wiele mądrzej jest nadpisywać funkcje/triggery swoimi po prostu.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Ethian
Posty: 112
Rejestracja: 13 sty 2017 12:14

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Ethian »

Mam kolejne zapytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników.

1. Jak ustawic, by klikajać w "#" swoich czlonków drużyny wywołać komendę "'gzwycofaj sie za". Zauważyłem, że w oknie kondycje w drużynie sojusznicy nie maja na HPbarze żadnej opcji.

2. Jak ustawić, by na pasku dolnym, kondycja liczona było do 7 (obecnie jest do 6).
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Tam powinno byc "rozkaz druzynie zaslonic" lepsze wykorzystanie.miejsca by bylo.
Tęczowe serce... :oops:
Tendril
Posty: 13
Rejestracja: 23 paź 2015 19:49

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tendril »

Siemaneczko mudletowe świry!

Od jakichś dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego klienta i skryptów (propsy - w końcu gra w literki nie wygląda mega archaicznie :) ) i mam taką zagwozdkę (miejcie na uwadze, że w tym temacie jestem kompletnym noobem) - jak zrobić binda, który 'bierze dane' z tej konsolki 'walkowej' (konkretnie chodzi mi o 'zrób to i to' w momencie kiedy hpki spadają na 2 albo 1)?

Pozdrawiam!
Walkirr
Posty: 49
Rejestracja: 02 gru 2016 06:03
Lokalizacja: San José, Costa Rica

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Walkirr »

Tendril:
To są podstawy, mógłbym Ci tutaj podać gotowe rozwiązanie ale wolałbym, żebyś się sam nauczył, wtedy będziesz potrafił zrobić dużo więcej. Obejrzyj sobie filmy instruktażowe do mudleta:
http://www.mudlet.org/media/

Podpowiem tylko, że chodzi o wyłapanie tekstu, który Arkadia przesyła i zareagowanie na niego - tzw 'trigger'.
Tylko sprawdź w zasadach czy to co chcesz zrobić jest dozwolone.
Tendril
Posty: 13
Rejestracja: 23 paź 2015 19:49

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tendril »

Dobra, moze cos niezrozumiale napisalem - tak wiec jeszcze raz:

- nie chce robic automatycznego triggera ktory sam by cos slal na muda w danej sytuacji, chce zeby w danej sytuacji przypisywal sie bind (tak zebym - calkiem swiadomie - robil cos jednym klikiem zamiast wpisywac cala komende 'z reki', albo przypominac sobie aliasy).
- nie jest problemem zrobienie binda ktory feeduje ze 'stringa' otrzymywanego prosto z muda (czyli umiem zrobic takiego binda zeby dzialal po wpisaniu 'kondycja'), mi jednak chodzi o to, zeby feed szedl z tej konsolki z hpkami (gdzie mozna klikac ataki, zaslony itepe) a nie bezposrednio z muda (czyli bind oparty na poziomie kondycji odpalal sie bez koniecznosci wpisywania 'kondycja' co chwile)

Mam nadzieje, ze teraz jest bardziej zrozumiale (sorry za brak polskich znakow - kom)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

No to musisz to z GMCP wyciągać.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
ODPOWIEDZ