Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Kobu » 24 kwie 2017 13:46

Vadi pisze:

Kod: Zaznacz cały

aa=tonumber(gmcp.char.state.encumbrance)+0.1
setGauge("bar5", aa,7.1)
?
Nie, to nie ten problem. Otoz gdy ustawiam gauge n wartosc ZERO ono sie w serii mudleta 3.x nie odswieza. Wystarczy zwinac okno i rozwinac. jest OK. Mozna tez skryptem przesunac gauge o pixel w prawo i cofnac. Tez OK. Ale poki nie ma zadnej akcji odswiezajacej pasek ten nie zmieni warosci na ZERO. Co zreszta mnie ostro wkurza. Bo ja ustawiam je na zero dla ledwo zywy. I cholera nie widze zmiany z ciezko na ledwo.
Gdzies mu toz zglosze. bo dodawac wszedzie dwa razy moveGauge jest bez sensu.

Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 59
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Kobu » 24 kwie 2017 15:29

rozwiazalem to tak:
setGauge("bar5", 0,7); setBorderBottom(0); setBorderBottom(25);

/to bylo w obszarze tego wyodrebnionego dolu/

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 24 kwie 2017 15:55

Pertin pisze:Czy istnieje sposób by 'pchnąć' zmianę w bazie na serwer? Czy po zaciągnięciu jej raz mogę zmieniać tylko jej lokalną kopię?
Tylko na lokalnej kopii. Jeśli chcesz, aby znalazły się jakieś konkretne zmiany, możesz je nadesłać.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1354
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat » 25 kwie 2017 01:07

Tercoral pisze:Request:
Srequest. Requesty się robi tutaj ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Boskin
Posty: 24
Rejestracja: 13 maja 2016 22:58

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Boskin » 25 kwie 2017 18:34

A mi na tych nowych skryptach nie dziala komenda /paski - totalnie nic nie podpowiada, ani nie wskazuje.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen » 26 kwie 2017 02:31

Boskin pisze:A mi na tych nowych skryptach nie dziala komenda /paski - totalnie nic nie podpowiada, ani nie wskazuje.
Tego już nie ma, od pewnego czasu paski można konfigurować w pliku konfiguracyjnym imienia:

Kod: Zaznacz cały

-- 
-- Konfiguracja tego co i jak ma byc na srodkowym dolnym pasku
--
-- 'footer_mode' to styl belki.
-- Dozwolone wartosci:
-- mode0 - wylaczony
-- mode1 - pasek z suwakami (bardziej graficznie)
-- mode2 - pasek z wartosciami tekstowymi (bardziej minimalistyczny niz 1)
scripts.ui.cfg["footer_mode"] = "mode2"

-- footer_items to elementy, jakie maja tam byc. Kolejnosc taka jak jest
-- tutaj jest kolejnoscia, jaka bedzie na belce.
scripts.ui.cfg["footer_items"] = {
"zmeczenie",
"mana",
"pragnienie",
"upicie",
--"przeciazenie",
--"kac",
--"kondycja",
--"postepy",
--"panika",
--"glod",
--"forma",
--"przeciazenie",
}
`/paski` zniknie z helpa od przyszłej wersji.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 04 maja 2017 10:33

Mudlet 3.1.0

http://www.mudlet.org/


edit: Moze ktos wrzucic screena z keyem na kierunki, bo zapomnialem juz jak to sie robi, a kilka osob bym namowil na mudleta.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Tuargan
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2009 19:12

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tuargan » 04 maja 2017 15:55

Tercoral pisze: edit: Moze ktos wrzucic screena z keyem na kierunki, bo zapomnialem juz jak to sie robi, a kilka osob bym namowil na mudleta.
kier.jpg
kier.jpg (32.86 KiB) Przejrzano 2793 razy

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 200
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Enefghar » 07 maja 2017 14:07

Pytan ciag dalszy :

Jest tutaj jakies logowanie? Jak je wlaczyc, albo gdzie znalezc logi jak juz dziala?
Jaka jest szansa zmiany "kolorowania" imion, tak zebym mogl pokolorowac tlo + czcionke? Moze jakos latwo moglbym to sobie zmienic w tych skryptach, albo moze moglbys to dodac Adremenie do nastepnej wersji?

Pozdrawiam,
E.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral » 07 maja 2017 14:48

Rozkminil ktos bindowany atak?

Wrogow koloruje, dodany do wrogow jest. Ale skrypt nie dziala. Znaczy wykonuje go bez bledu, ale jednak nie atakuje.
Tęczowe serce... :oops:

ODPOWIEDZ