Mudlet 3.* - skrypty + mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Enefghar »

O mamuniu... Dzieki za pomoc. Poprzegladam sobie to wszystko i posprawdzam wieczorem. Dam znac czy cokolwiek z tego wyszlo, czy bede sie musial spowrotem usmiechnac do GUI.
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

Jak się podejmiesz pisania xmli na żywca (ale tak pisania-pisania, nie że se literówkę poprawić, nie nie), to masz u mnie flaszkę na zjeździe za odwagę, totalnie.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 64
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Kobu »

Help....
Sam sie oskryptowuję od lat i stanałem w miejscu na wrednej wersji 3.x

Chcę wyzerować pasek np. przeciążenia.
na liczby 1-7 reaguje ok. Jak ma przyjąć zero reaguje po losowym czasie lecz nie krótszym niż kilkadziesiąt sekund!

Kod: Zaznacz cały

aa=gmcp.char.state.encumbrance
setGauge("bar5", aa,7);
W takiej wersji też ma opóżnienie, choć zwykle krótsze, pół minuty jednak musowo.

Kod: Zaznacz cały

aa=gmcp.char.state.encumbrance+0.1
setGauge("bar5", aa,7.1);
Nie macie problemu z wyzerowaniem paska stanu gdy miał on już jakąś wyższą wartość?

na 2.1 śmiga bezproblemowo!
Vadi
Posty: 26
Rejestracja: 03 kwie 2017 21:18

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Vadi »

Kod: Zaznacz cały

aa=tonumber(gmcp.char.state.encumbrance)+0.1
setGauge("bar5", aa,7.1)
?
Astida
Posty: 45
Rejestracja: 26 lut 2017 15:09

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Astida »

Cześć, czy ktoś zgłebiał temat polskich znaków w mudlecie?
tak zeby jak przez przypadek wpiszesz polski znak nie byl on wysyłany do Arki tylko zamieniany na ASCI?
Villon
Posty: 44
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Villon »

Ważna uwaga: Mudlet 3.0 nie działa na Windows XP

Szkoda
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Werbat »

I dobrze - może chociaż w ten sposób ludzie w końcu przestaną używać systemu wydanego 16 lat temu...
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Adremen »

Wersja 3.2

Aktualizacja wprowadzająca sporo poprawek i mniejszych zmian.

Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty' dla ludzi na Mudlecie 3 i posiadających wersję skryptów >3.0 (wersja widoczna w nagłówku po zrobieniu wykonaniu /skrypty).
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 3.2

Tutaj jest instrukcja do skryptów dla osób przechodzących z wersji Mudleta 2.1 do 3.0
Pertin
Posty: 9
Rejestracja: 14 maja 2010 23:40

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Pertin »

Czy istnieje sposób by 'pchnąć' zmianę w bazie na serwer? Czy po zaciągnięciu jej raz mogę zmieniać tylko jej lokalną kopię?
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 3.0 - skrypty + mapper

Post autor: Tercoral »

Request:

Fajnie by bylo gdyby roza wiatrow dzialala w dwoch trybach. Brania wyjsc lokacji z mappera i brania wyjsc lokacji z gmcp. Ten drugi tryb by sie przydawal w momencie zgubienia sie mappera.
Tęczowe serce... :oops:
ODPOWIEDZ