Strona 54 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 19 lut 2017 13:21
autor: Eldur
A ja mam inny problem - funkcja /postepy2 u mnie po prostu nie działa. Niby mam wszystko skonfigurowane prawidłowo - polecenia /zabici i /zabici2 działają tak jak należy, a tu coś jest nie tak. I jakkolwiek skrypt liczy /postepy, to po wpisaniu /postepy2 zawsze mam tak:

Kod: Zaznacz cały

/postepy2
+---------------------------------------------------------+
|                                                         |
|  POSTAC: Eldur                                          |
|                                                         |
|                                                         |
|  SUMA: 0 postepow                                       |
|                                                         |
|       ------------------------------------              |
|                                                         |
|  WSZYSTKICH DO TEJ PORY: 0 postepow                     |
|                          ~0.00 niebotycznych            |
|                                                         |
+---------------------------------------------------------+
.:E

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 19 lut 2017 16:32
autor: Orrgar
Dodajesz do niej recznie swoje postepy.

Uzywajac komend

/postepy2+ 2/4/5 - w zaleznosci ile postepow wbijes

Skrypt pomija postepy minimalne wiec to ilosc nieznakow.

Wpisz sobie

/skrypty na arce i przejrzyj dokladnie

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 19 lut 2017 17:19
autor: Eldur
@Orrgar - dzięki, myślałem, że to zlicza automatycznie, na tej samej zasadzie co licznik zabitych. No i oczywiście nie czytałem instrukcji ;-)

.:E

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 19 lut 2017 17:49
autor: Adremen
Eldur pisze:@Orrgar - dzięki, myślałem, że to zlicza automatycznie, na tej samej zasadzie co licznik zabitych. No i oczywiście nie czytałem instrukcji ;-)

.:E
Od następnej aktualizacji (najprawdopodobniej dzisiaj), będzie się to już zliczało automatycznie.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 21 lut 2017 19:31
autor: Garkain
Tego.. Adremen zrobiles kawal dobrej roboty . Nie mialem nigdy takiego stabilnego kombajnu :) Zmud mi sie rozpadal, mush nie mial mappera (z poczatku, nie wiem jak teraz) , a tu takie eleganckie rzeczy :) Dzieki wielkie :)

A drugie tego.. Jak dzialaja skrypty pod ziola? Czy gdzies sie binduje zazycie tych ziol? Bo narazie to mi tylko je wyciagal z wora.

Edit:
Aha.. Cos mi nie dzialaja postepy2. Automatycznie nie dodaje, z palca nie rejestruje :)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 21 lut 2017 23:44
autor: Benantar
Garkain pisze: Aha.. Cos mi nie dzialaja postepy2. Automatycznie nie dodaje, z palca nie rejestruje :)
A w pliku imie.txt masz podane swoje imie?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 22 lut 2017 10:12
autor: Garkain
Oczywiscie. Przed aktualizacja dzialalo. Chociaz cos mi wczoraj uwzglednilo, ale to nie jest to.. Aktualizuje je tak jakby z opoznienieniem. Np. jak mialem zadowalajace to w postepy2 mialem male. Nie wiem jak to dziala, co jakis czas sprawdza? Czy jak wpadna postepy to odrazu wbija je w postepy2 (najrozsadniejsza opcja..) ? :?

Edit:

Ogolnie to zaczelo wspaniale dzialac :) Teraz pytanko odnosnie tych ziolek. Skrypt binduje "zazywanie" zielska? Czy tylko (az) ogarnia woreczki i pozwala wyjac jedno/kilka ziol, a na wziecie trza se aliasy porobic?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 26 lut 2017 14:05
autor: Orrgar
Musisz porobic aliasy

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 28 lut 2017 21:28
autor: Villon
Jak można zrobić bindy reagujące na komunikaty, które są gdzieś w tle?

Chodzi mi o to by np w sytuacji gdy spadnie mi kondycja do zlej to raz na 30 sekund pojawil sie napis który ustawie np "Użyj Formy" lub Wez ziola.
To samo z upiciem, głodem, zmęczeniem

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 28 lut 2017 21:53
autor: Artak
Musisz zrobić trigger, który będzie uaktywniał timer i trigger, który ten timer zdezaktywuje.