Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Orrgar

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Orrgar » 13 gru 2016 18:54

Wroce do domu to wkleje ci jak moj alias wyglada.
I bedzie po klopocie.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 235
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 13 gru 2016 19:19

Villon pisze:
Adremen pisze:

Kod: Zaznacz cały

Pattern: ^o$
Substitution: otworz drzwi

Musisz mieć gdzieś jakiś alias ze złym regexem i coś Ci łapie, innego wyjaśnienia nie ma.
Zaraz. Czyli dla aliasa "o"

Powinienem wpisywac w pattern:
1) ^o$
czy
2) o

Do tej pory wpisywalem samo "o"

Moze w tym lezy problem

Jeśli chcesz, aby był łapany przez dokładnie konkretny string, taki jak "o", wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

^o$
Jeśli chcesz miec "trasiala" wpisujesz:

Kod: Zaznacz cały

^trasiala$
Kluczem jest znak znak karety (^) na początku oraz dolara ($) na końcu. Oznaczają one, że zarówno przed jak i po danym stringu nie może wystąpić nic innego. Czyli taki łańcuch złapie tylko dany konkretny wyraz.


Villon
Posty: 42
Rejestracja: 27 sie 2016 20:00

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Villon » 14 gru 2016 20:55

Dzieki - juz zrozumialem jak tutaj tworzyc aliasy.

Skrypty Adremena robia wrazenie. Kawal dobrej roboty.

Mam 2 pytania:
Jak mozna dodawac cale stowarzyszenie do wrogow?
Mapper sie gubi gdy jestem w czyjejs druzynie. Cos mozna z tym zrobic?

Orrgar

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Orrgar » 14 gru 2016 21:42

Masz plikach wszystko opisane tekstowych przeczytaj calosc.

Orrgar

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Orrgar » 16 gru 2016 08:20

Ja od siebie dodam pare rzeczy.


1. Ziola przypisanie aliasow do czesci podstawowych ziol jak deliona/ dziurawiec/ przelot/ itp.
2. Ustawienie dzwieku gdy ktos cie blokuje a drugi dzwiek jak ktos blokuje ci kogos z twojej druzyny.
3. Czas jaki mamy by bind wejscia/wyjscia na statek/prom/dylizans/dolaczenia do teamu jest nieco zbyt krotki i bardzo szybko przestaje reagowac.
4. Spotkanie kilku wrogow wrzuconych na bindy nie pozwala na wybor kogo chce zaatakowac.
Spotkam grupe trzech wrogow.
pierwszego wroga przypisuje do klawisza F2
drugiego wroga przypisuje do klawisza F2
trzeciego wroga przypisuje do klawisza F2

i jak go wcisne to tak naprawde nie wiem kogo zaatakuje.

5. Jesli jestem w druzynie i ktos mnie zaprosi do drugiej. Porzuce swoja druzyne to juz bind na dolaczenie do drugiej druzyny nie dziala.
Mozna by dac przy dolaczaniu do druzyny combo
Porzuc druzyne
dolacz do... xxx

6. Przydaloby sie cos do sprawnego przekazywania prowadzenia w swojej druzynie.

7. Bind na przestan zaslaniac

8. Dodac cos do sprawego oceniajania stanu pancerzy i broni.


Takie sugestie mam.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016 10:31 przez Orrgar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Raenn
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2016 16:27
Lokalizacja: Kraków/Toruń

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Raenn » 16 gru 2016 09:42

A ja do litanii próśb dorzucę strzałki przy tropieniu takie jak przy pogoni (i członka drużyny i własnym) i możliwość załączenia przedstawiania przeciwnika obok atakowania, wskazywania i rozkazywania. Z drobnostek - do szewskiej pasji doprowadzał mnie alias na wycinanie szczątów - nie wiem czy to tylko mój problem, ale potrafi ładować się kilka-kilkanaście sekund. Oczywiście idzie to samemu poprawić robiąc własne, ale chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. I jeszcze jedna drobnostka, też samemu dorobić można ale dość ogólnoprzydatne chyba - bind na <przestan zaslaniac> po udanej zasłonie.

A tak w ogóle to jeszcze chyba nie chwaliłam, więc teraz to robię - kawał świetnej roboty z tymi skryptami.

Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald » 16 gru 2016 17:03

Raenn pisze:nie wiem czy to tylko mój problem, ale potrafi ładować się kilka-kilkanaście sekund.
U mnie działa ok.
bind na <przestan zaslaniac> po udanej zasłonie.
To jest świetny pomysł :)
A tak w ogóle to jeszcze chyba nie chwaliłam, więc teraz to robię - kawał świetnej roboty z tymi skryptami.
Podpisuję się pod tym w 100%!
Dobranoc - powiedział diabeł.

Orrgar

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Orrgar » 16 gru 2016 18:39

Dorzucilem do listy ten bind.

Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar » 17 gru 2016 22:13

Orrgar pisze: 7. Bind na przestan zaslaniac
Zbędne, bo nie chce żeby pokazywał mi się bind po każdej udanej zasłonie.
Robię sobie krótki alias pod 'q' na przestan zasłaniać i to zajmuje tyle samo czasu co wciśnięcie binda.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”

ODPOWIEDZ