Strona 43 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 paź 2016 07:18
autor: Leoman
Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 paź 2016 17:35
autor: Adremen
Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.
Ciekawe, tego jeszcze nie grali. Próbuje w ogóle zapalić lampę czy po prostu jest informacja, że lampa pracuje na pasku?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 paź 2016 19:17
autor: Sephir
Na pasku nie wyświetla się info o tym, żeby lampa była zapalona. Natomiast pojawia się bind w okienku muda, żeby napełnić.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 paź 2016 19:43
autor: Adremen
Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.
Sephir pisze:Na pasku nie wyświetla się info o tym, żeby lampa była zapalona. Natomiast pojawia się bind w okienku muda, żeby napełnić.
Panowie zróbcie sobie update, jest już poprawione. Jakby wciąż coś było nie tak to dawajcie znać.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 paź 2016 19:55
autor: Sephir
Elegancko teraz, dzięki wielkie. :)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 lis 2016 05:05
autor: Adremen
Wersja 2.7a

Poprawionych i dodanych trochę rzeczy.

1. Zmiany w /walka

Dochodzi kilka rzeczy:
- Dochodzi '/ra' i '/rz', ktore wykona rozkaz ataku i zasłony na aktualny cel ataku/obrony. /ra oraz /ra [id] działa też jako rozkaz przełamywania obrony.
- '/za' zasłoni cel obrony.
- '/za2 [id]' zasloni grupowo przed dwoma wrogami osobe o tym id. '/za2' zasloni grupowo cel obrony. Analogicznie istnieja /za3 oraz /za4.

Wszystko jest opisane w '/walka'

2. '/postepy_reset'
Do resetu postępów

3. Przy zakonczeniu są resetowane statystyki, postępy i licznik zabitych.

4. Nowa mapa startowa

Poprawki, nowe pododawane brakujące tereny, pododawane followanie drużyny w wielu miejscach. Można pobrać ją za pomocą '/pobierz_mape'.

5. Nowe formatowanie wiedza/jezyki

6. Sporo innych poprawek/małych zmian o których teraz nie pamiętam, które są mi zgłaszane.

Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 02 lis 2016 06:46
autor: Adremen
Przy aktualizacji jednej z wcześniejszych aktualizacji wdał się mały błąd i wzór pliku imie.txt miał prawdopodobnie niepożądane spacje w nazwach kolorów. Poniżej wklejam jak to ma prawidłowo wyglądać:

Kod: Zaznacz cały

scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "alice_blue"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "green_yellow"

scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "LightGrey"
scripts.gag_colors["innych_spece"] = "slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "dark_slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "dark_slate_gray"

scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue"
scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "dark_slate_blue"

scripts.gag_colors["bron"] = "gold"

scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white"
Jeśli mieliście okazje zobaczyć coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Mlody zdenerwowany goblin wykonuje zamach wielka cwiekowana maczuga mierzac w xxx, lecz ta paruje go czarnym obsydianowym buzdyganem.
<floral_white    > [N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic xxx przed ciosami mlodego zdenerwowanego goblina, jednak nie jestes stanie tego uczynic.
To należy sprawdzić czy faktycznie w tych nazwach kolorów w waszym pliku konfiguracyjnym nie ma żadnych spacji.

Poza tym, stworzona została strona skryptów: http://arkadia.kamerdyner.net/
Znajdują się tam teraz zaktualizowane README:

http://arkadia.kamerdyner.net/doc/README.md
http://arkadia.kamerdyner.net/doc/README_MAPPER.md

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 02 lis 2016 17:48
autor: Terum
Siemanko ja z takim pytaniem jak mapować tereny offline, dolaczając do terenów, które są już na mapie?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 19 lis 2016 21:21
autor: Adremen
Wersja 2.8

Poprawionych i dodanych trochę rzeczy.

Pojemniki na broń

Dodana została obsługa pojemników na broń (pochwy, temblaki, uprzęże) z konfigurowanym dobywaniem, opuszczaniem, wkładaniem itp. w /walka.
Tutaj wycinek z '/bronie':

Kod: Zaznacz cały

/bronie
+------------------------- Arkadia skrypty, ver 2.8   ---------------------------+
|                                                                                |
| Pojemniki na bronie ustawia sie w pliku ustawien txt.                          |
| Mozna sobie tez ustawic tarcze jako jeden z id, szczegoly w pliku konf.        |
|                                                                                |
| Dostepne KOMENDY:                                                              |
|                                                                                |
| /db - 'dobadz wszystkich broni'.                                               |
| /db[id] - zrobi 'podobadz broni z [id] pojemnika'.                             |
| id to numer pojemnika, ktory jest ustawiony                                    |
| w pliku konfiguracyjnych txt. id moze byc 1, 2 lub 3.                          |
| Majac dodany tylko 1 pojemnik, beda dzialaly komendy tylko z id 1.             |
|                                                                                |
| /ob - 'opusc wszystkie bronie'.                                                |
| /ob[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'.                               |
|                                                                                |
| /wlb[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'.                              |
| /wlb[id] [short] - zrobi 'powsun [short] z [id] pojemnika'.                    |
| Przyklad: '/wlb2 misterny topor' schowa misterny topor do drugiego pojemnika.  |
| /wlb - wykona '/wlb1', '/wlb2' i '/wlb3'.                                      |
|                                                                                |
| /web[id] - zrobi 'powyjmij bron do [id] pojemnika'.                            |
| /web - wykona '/web1', '/web2' i '/web3'.                                      |
|                                                                                |
+--------------------------------------------------------------------------------+
Konfigurowanie jest w pliku imie.txt:

Kod: Zaznacz cały

-- Konfiguracja pojemnikow na bron do /db[id], /ob[id] itp, pomoc w '/bronie'
-- 
-- Przykladowo:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "zlocistej pochwy"}
-- w tym przypadku wszystko z '1', czyli /ob1, /db1 itp bedzie do 'pochwy lyrijskiej' itd.
-- Nazwy musza byc w dopelniaczu!
--
scripts.inv.weapons.case = {}

-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej

scripts.inv.weapons.click_id = 1

-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
-- byc ustawione cokolwiek jako to id, czyli na przyklad majac jako 2 bedzie to:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "cos tam", "zlocistej pochwy"}
-- wtedy 1 i 3 to pochwy, 2 to cokolwiek (nieistotne, bo to id jest do tarczy).
scripts.inv.weapons.shield_id = false

-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;dobadz jej'.
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
Wyróżnione rozkazy, wsparcia, słowa kluczowe typu "CIEBIE", "CEL ATAKU" itp.

Sporo poprawek w podążaniu za drużyną.

Jeśli się gdzieś gubi, proszę o wysyłanie logów i miejsc gdzie się zgubił.

Poprawki błędów.

Praktycznie wszystkie błędy, które zostały mi przesłane są poprawione. Jeśli wciąż czegoś brakuje/coś nie działa jak należy proszę o kontakt.

Nowy plik imie.txt

Jest w paczce zip, dodane zostały ustawienia do pojemników na bron + dodana ostatnia linia, której brakowało:

Kod: Zaznacz cały

tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.8

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 25 lis 2016 12:23
autor: Talisa
Co ja pacze, super skrypt, a juz na pewno fantastyczne miejsce zeby dobudowac cos wlasnego, powinienes jakiegos patreona postawic...

Jedna tylko rzeczy. Czy NAPRAWDE po 4 latach (bo takie tematy na ich forum znalazlem) nadal nie ma mozliwosci w mudlecia zdefiniowania wlasnego folderu ustawien? Jak mam to na USB nosic... jak potrzebuje glupiego piiku ustawien. Obejscie przez OneDrive nie chodzi na nie moich wlasnych komputerach...