Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 25 paź 2016 07:18
Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.
L.
L.
Oficjalne forum Arkadii, polskiego MUD-a, tekstowej gry fabularnej.
https://arkadia.rpg.pl/forum/
Ciekawe, tego jeszcze nie grali. Próbuje w ogóle zapalić lampę czy po prostu jest informacja, że lampa pracuje na pasku?Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.
L.
Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.
L.
Panowie zróbcie sobie update, jest już poprawione. Jakby wciąż coś było nie tak to dawajcie znać.Sephir pisze:Na pasku nie wyświetla się info o tym, żeby lampa była zapalona. Natomiast pojawia się bind w okienku muda, żeby napełnić.
Kod: Zaznacz cały
scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "alice_blue"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "green_yellow"
scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "LightGrey"
scripts.gag_colors["innych_spece"] = "slate_grey"
scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "dark_slate_grey"
scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "dark_slate_gray"
scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue"
scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "dark_slate_blue"
scripts.gag_colors["bron"] = "gold"
scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white"
Kod: Zaznacz cały
Mlody zdenerwowany goblin wykonuje zamach wielka cwiekowana maczuga mierzac w xxx, lecz ta paruje go czarnym obsydianowym buzdyganem.
<floral_white > [N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic xxx przed ciosami mlodego zdenerwowanego goblina, jednak nie jestes stanie tego uczynic.
Kod: Zaznacz cały
/bronie
+------------------------- Arkadia skrypty, ver 2.8 ---------------------------+
| |
| Pojemniki na bronie ustawia sie w pliku ustawien txt. |
| Mozna sobie tez ustawic tarcze jako jeden z id, szczegoly w pliku konf. |
| |
| Dostepne KOMENDY: |
| |
| /db - 'dobadz wszystkich broni'. |
| /db[id] - zrobi 'podobadz broni z [id] pojemnika'. |
| id to numer pojemnika, ktory jest ustawiony |
| w pliku konfiguracyjnych txt. id moze byc 1, 2 lub 3. |
| Majac dodany tylko 1 pojemnik, beda dzialaly komendy tylko z id 1. |
| |
| /ob - 'opusc wszystkie bronie'. |
| /ob[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'. |
| |
| /wlb[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'. |
| /wlb[id] [short] - zrobi 'powsun [short] z [id] pojemnika'. |
| Przyklad: '/wlb2 misterny topor' schowa misterny topor do drugiego pojemnika. |
| /wlb - wykona '/wlb1', '/wlb2' i '/wlb3'. |
| |
| /web[id] - zrobi 'powyjmij bron do [id] pojemnika'. |
| /web - wykona '/web1', '/web2' i '/web3'. |
| |
+--------------------------------------------------------------------------------+
Kod: Zaznacz cały
-- Konfiguracja pojemnikow na bron do /db[id], /ob[id] itp, pomoc w '/bronie'
--
-- Przykladowo:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "zlocistej pochwy"}
-- w tym przypadku wszystko z '1', czyli /ob1, /db1 itp bedzie do 'pochwy lyrijskiej' itd.
-- Nazwy musza byc w dopelniaczu!
--
scripts.inv.weapons.case = {}
-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej
scripts.inv.weapons.click_id = 1
-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
-- byc ustawione cokolwiek jako to id, czyli na przyklad majac jako 2 bedzie to:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "cos tam", "zlocistej pochwy"}
-- wtedy 1 i 3 to pochwy, 2 to cokolwiek (nieistotne, bo to id jest do tarczy).
scripts.inv.weapons.shield_id = false
-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;dobadz jej'.
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
Kod: Zaznacz cały
tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)