Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Leoman

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Leoman » 25 paź 2016 07:18

Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 25 paź 2016 17:35

Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.
Ciekawe, tego jeszcze nie grali. Próbuje w ogóle zapalić lampę czy po prostu jest informacja, że lampa pracuje na pasku?

Sephir
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2016 09:03

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Sephir » 25 paź 2016 19:17

Na pasku nie wyświetla się info o tym, żeby lampa była zapalona. Natomiast pojawia się bind w okienku muda, żeby napełnić.

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 25 paź 2016 19:43

Leoman pisze:Na razie wszystko ok, oprócz jednego. Odpala mi sie skrypt lampy automatycznie przy zalogowaniu.

L.
Sephir pisze:Na pasku nie wyświetla się info o tym, żeby lampa była zapalona. Natomiast pojawia się bind w okienku muda, żeby napełnić.
Panowie zróbcie sobie update, jest już poprawione. Jakby wciąż coś było nie tak to dawajcie znać.

Sephir
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2016 09:03

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Sephir » 25 paź 2016 19:55

Elegancko teraz, dzięki wielkie. :)

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 01 lis 2016 05:05

Wersja 2.7a

Poprawionych i dodanych trochę rzeczy.

1. Zmiany w /walka

Dochodzi kilka rzeczy:
- Dochodzi '/ra' i '/rz', ktore wykona rozkaz ataku i zasłony na aktualny cel ataku/obrony. /ra oraz /ra [id] działa też jako rozkaz przełamywania obrony.
- '/za' zasłoni cel obrony.
- '/za2 [id]' zasloni grupowo przed dwoma wrogami osobe o tym id. '/za2' zasloni grupowo cel obrony. Analogicznie istnieja /za3 oraz /za4.

Wszystko jest opisane w '/walka'

2. '/postepy_reset'
Do resetu postępów

3. Przy zakonczeniu są resetowane statystyki, postępy i licznik zabitych.

4. Nowa mapa startowa

Poprawki, nowe pododawane brakujące tereny, pododawane followanie drużyny w wielu miejscach. Można pobrać ją za pomocą '/pobierz_mape'.

5. Nowe formatowanie wiedza/jezyki

6. Sporo innych poprawek/małych zmian o których teraz nie pamiętam, które są mi zgłaszane.

Aktualizacja: Dla ludzi posiadających wersję >=2.0, '/aktualizuj_skrypty'
Dla ludzi <2.0, tutaj jest pelna paczka: klik

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 02 lis 2016 06:46

Przy aktualizacji jednej z wcześniejszych aktualizacji wdał się mały błąd i wzór pliku imie.txt miał prawdopodobnie niepożądane spacje w nazwach kolorów. Poniżej wklejam jak to ma prawidłowo wyglądać:

Kod: Zaznacz cały

scripts.gag_colors["moje_ciosy"] = "alice_blue"
scripts.gag_colors["moje_spece"] = "green_yellow"

scripts.gag_colors["innych_ciosy"] = "LightGrey"
scripts.gag_colors["innych_spece"] = "slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_uniki"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_uniki"] = "dark_slate_grey"

scripts.gag_colors["moje_parowanie"] = "SteelBlue"
scripts.gag_colors["innych_parowanie"] = "dark_slate_gray"

scripts.gag_colors["zaslony_udane"] = "deep_sky_blue"
scripts.gag_colors["zaslony_nieudane"] = "dark_slate_blue"

scripts.gag_colors["bron"] = "gold"

scripts.gag_colors["npc"] = "floral_white"
Jeśli mieliście okazje zobaczyć coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

Mlody zdenerwowany goblin wykonuje zamach wielka cwiekowana maczuga mierzac w xxx, lecz ta paruje go czarnym obsydianowym buzdyganem.
<floral_white    > [N ZASLANIASZ] Probujesz zaslonic xxx przed ciosami mlodego zdenerwowanego goblina, jednak nie jestes stanie tego uczynic.
To należy sprawdzić czy faktycznie w tych nazwach kolorów w waszym pliku konfiguracyjnym nie ma żadnych spacji.

Poza tym, stworzona została strona skryptów: http://arkadia.kamerdyner.net/
Znajdują się tam teraz zaktualizowane README:

http://arkadia.kamerdyner.net/doc/README.md
http://arkadia.kamerdyner.net/doc/README_MAPPER.md

Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Terum » 02 lis 2016 17:48

Siemanko ja z takim pytaniem jak mapować tereny offline, dolaczając do terenów, które są już na mapie?

Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 234
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 19 lis 2016 21:21

Wersja 2.8

Poprawionych i dodanych trochę rzeczy.

Pojemniki na broń

Dodana została obsługa pojemników na broń (pochwy, temblaki, uprzęże) z konfigurowanym dobywaniem, opuszczaniem, wkładaniem itp. w /walka.
Tutaj wycinek z '/bronie':

Kod: Zaznacz cały

/bronie
+------------------------- Arkadia skrypty, ver 2.8   ---------------------------+
|                                                                                |
| Pojemniki na bronie ustawia sie w pliku ustawien txt.                          |
| Mozna sobie tez ustawic tarcze jako jeden z id, szczegoly w pliku konf.        |
|                                                                                |
| Dostepne KOMENDY:                                                              |
|                                                                                |
| /db - 'dobadz wszystkich broni'.                                               |
| /db[id] - zrobi 'podobadz broni z [id] pojemnika'.                             |
| id to numer pojemnika, ktory jest ustawiony                                    |
| w pliku konfiguracyjnych txt. id moze byc 1, 2 lub 3.                          |
| Majac dodany tylko 1 pojemnik, beda dzialaly komendy tylko z id 1.             |
|                                                                                |
| /ob - 'opusc wszystkie bronie'.                                                |
| /ob[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'.                               |
|                                                                                |
| /wlb[id] - zrobi 'powsun bron do [id] pojemnika'.                              |
| /wlb[id] [short] - zrobi 'powsun [short] z [id] pojemnika'.                    |
| Przyklad: '/wlb2 misterny topor' schowa misterny topor do drugiego pojemnika.  |
| /wlb - wykona '/wlb1', '/wlb2' i '/wlb3'.                                      |
|                                                                                |
| /web[id] - zrobi 'powyjmij bron do [id] pojemnika'.                            |
| /web - wykona '/web1', '/web2' i '/web3'.                                      |
|                                                                                |
+--------------------------------------------------------------------------------+
Konfigurowanie jest w pliku imie.txt:

Kod: Zaznacz cały

-- Konfiguracja pojemnikow na bron do /db[id], /ob[id] itp, pomoc w '/bronie'
-- 
-- Przykladowo:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "zlocistej pochwy"}
-- w tym przypadku wszystko z '1', czyli /ob1, /db1 itp bedzie do 'pochwy lyrijskiej' itd.
-- Nazwy musza byc w dopelniaczu!
--
scripts.inv.weapons.case = {}

-- Ta opcja sluzy do tego, z ktorej pochwy ma brac/wkladac przy naciskaniu
-- 'bron' na pasku dolnym UI, czyli dla przykladu z powyzej bedzie to dla pochwy lyrijskiej

scripts.inv.weapons.click_id = 1

-- Jesli chce sie miec pod odpowiednim id tarcze, trzeba tutaj ustawic jej id.
-- wtedy po ustawieniu np 2, bedzie mozna zrobic '/db2' i wyjmie i zalozy tarcze.
-- UWAGA: Jesli ustawia sie id tarczy, to wtedy w powyzszym w 'weapons.case' musi
-- byc ustawione cokolwiek jako to id, czyli na przyklad majac jako 2 bedzie to:
-- scripts.inv.weapons.case = {"pochwy lyrijskiej", "cos tam", "zlocistej pochwy"}
-- wtedy 1 i 3 to pochwy, 2 to cokolwiek (nieistotne, bo to id jest do tarczy).
scripts.inv.weapons.shield_id = false

-- Co robic przy akcji dotyczacej tarczy. Jesli 'mode' jest 1 to bedzie robilo
-- 'wloz tarcze do <pojemnika_other>', 'wez tarcze z <pojemnika_other>;dobadz jej'.
-- Jesli ustawi sie 2 to jest to 'gzzarzuc tarcze' oraz 'gzzdejmij' (plecy musza byc wolne wtedy).
scripts.inv.weapons.shield_mode = 1
Wyróżnione rozkazy, wsparcia, słowa kluczowe typu "CIEBIE", "CEL ATAKU" itp.

Sporo poprawek w podążaniu za drużyną.

Jeśli się gdzieś gubi, proszę o wysyłanie logów i miejsc gdzie się zgubił.

Poprawki błędów.

Praktycznie wszystkie błędy, które zostały mi przesłane są poprawione. Jeśli wciąż czegoś brakuje/coś nie działa jak należy proszę o kontakt.

Nowy plik imie.txt

Jest w paczce zip, dodane zostały ustawienia do pojemników na bron + dodana ostatnia linia, której brakowało:

Kod: Zaznacz cały

tempTimer(1.5, function () scripts.ui:set_gag_options() end)
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.8

Awatar użytkownika
Talisa
Posty: 144
Rejestracja: 21 kwie 2015 23:40
Lokalizacja: Skellige IRL

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Talisa » 25 lis 2016 12:23

Co ja pacze, super skrypt, a juz na pewno fantastyczne miejsce zeby dobudowac cos wlasnego, powinienes jakiegos patreona postawic...

Jedna tylko rzeczy. Czy NAPRAWDE po 4 latach (bo takie tematy na ich forum znalazlem) nadal nie ma mozliwosci w mudlecia zdefiniowania wlasnego folderu ustawien? Jak mam to na USB nosic... jak potrzebuje glupiego piiku ustawien. Obejscie przez OneDrive nie chodzi na nie moich wlasnych komputerach...
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.

ODPOWIEDZ