Strona 41 z 56

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 paź 2016 11:32
autor: Balkrag
Jorgot idz zbanuj wizow za czitowanie :lol:

Co za gosc.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 paź 2016 11:37
autor: Sadriviel
Ale wiecie, że żeby narysować mapę w jakimkolwiek programie też trzeba nad tym posiedzieć? Nad "automatem" do rysowania również, bo samemu trzeba go oskryptować?

Poza tym - Mudlet i skrypty o których mówicie są dostępne. Nic tylko korzystać.

Wykorzystanie rozkazów jest wewnątrz-Arkowe, nie każdy rozkaz jest przez postać wykonywany, bo ich posłuch zależy od umiejętności.

A wszelkie autowspierania, autoataki i autopogonie są zakazane w regulaminie.

Czy ja się dałem ztrollować? :O

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 paź 2016 11:38
autor: Balkrag
Sad nie ? Bo nie napisales wiecej od nich:D


To gra dla koderow chlopcy;) na kartce to rysowalo sie mapy na poczatkach 2000 roku swiat poszedl do przodu arka tez.

Ale to nie jest temat to wylewania waszych zali.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 paź 2016 12:38
autor: Ald
Nie do końca rozumiem o co ten ból rzyci.

Skrypty z mudleta są udostępnione powszechnie i darmowo, nie łamią też żadnego z postanowień regulaminu gry.

Trzeba włożyć wysiłek by się nauczyć ich używać, czy choćby zainstalować, jak było w moim przypadku. Mapy wciąż kreślę "w głowie", tak jak było zawsze, bo zwyczajnie nie umiem rysować ich w Mudlecie. Nie przyszło mi do głowy, żeby mieć pretensje o to, że ktoś używa programów sprawniej ode mnie, próbuje się postawić w sytuacji tych trolli narzekających, acz nie do końca potrafię.


Gdy dla kogoś powyższe stanowi jednak problem nie do przejścia, może używać najprostszego klienta jaki istnieje (klient www "niestety" już ma dużo udogodnień), klepać komendy z łapy, a rozkazy wyłączyć w opcjach. Drugim wyjściem jest przyczepić się do topiku na forum i wylać swoją frustrację. Mimo wszystko żywię nadzieję, że większość niezadowolonych wybierze jednak tę pierwszą możliwość :mrgreen:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 01 paź 2016 12:44
autor: Vicentil
Nie zaśmiecajmy tematu o skryptach do Mudleta tego typu dyskusją. Sugeruję założyć nowy.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 02 paź 2016 07:42
autor: Tercoral
Przewinal mi sie post.
Macie screena ? :P
Najlpepiej z powlaczanym i powylaczanym gui, bo mnie interesuje tylko okno kondycji.

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 03 paź 2016 07:53
autor: Jorhn

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 13 paź 2016 18:10
autor: Artak
@Tercoracal mój wygląda tak:
https://zapodaj.net/df7e0fa54ee7b.png.html
Ale ja sobie troszkę pozmieniałem wygląd :)

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 13 paź 2016 19:05
autor: Sephir
Dałoby radę gdzieś przy którejś aktualizacji zrobić jakieś strzałki pokazujące, w którą stronę uciekł cel? Albo czy ktoś byłby uprzejmy wyjaśnić laikowi jak może zrobić to sam?

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

: 13 paź 2016 19:30
autor: Balkrag
Sephir jest w planach dodanie tego.