Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 240
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen » 21 wrz 2016 18:52

Balkrag pisze:Przy duzym stole siedza rudobrody nachlany krasnolud i rumiany podchmielony krasnolud.
Rumiany barylkowaty krasnolud.
> usiadz
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
> usiadz Przy duzym stole
Gdzie chcesz usiasc? Przy duzym stole?
[bind ']'] usiadz Przy duzym stole
>


Bind uzywa duzych liter i dlatego nie dziala.
Naprawione, możesz zrobić aktualizację.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 21 wrz 2016 19:16

Dziala :)

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 22 wrz 2016 07:00

Do zmiany jest

/bank

Bo konta juz teraz nie ma.

====


KOWAL dziala swietnie. bardzo przydatne dziekuje:)

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 22 wrz 2016 08:32

Zaktualizowałem wlasnie skrypty z wersji < 2.0 (Mudlet 3.0) i poszło ogólnie bezproblemowo.

Drobiazgi:
- po odpaleniu Mudleta musze wpisac /aktualizuj_skrypty, zeby nowy pasek na dole wyladowal w odpowiednim miejscu
- bindy z ctrl przestaly dzialac (ctrl+p nie otwiera bramy), te z "[" i "]" dzialaja (uzywam Mudleta na maku)

Inne:
- jak zmienic kolor dolnej belki z granatowego na np. czarny? jesli nie ma takiej opcji, czy moglbys dodac ja w ustawienia-skrypty?

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 22 wrz 2016 08:57

Co do mappera:

wejdz na gore
Zaczynasz wspinac sie na gore.
>
Czujesz, jak powoli scieka z ciebie woda.
Z trudnoscia pniesz sie w gore.
Z trudnoscia pniesz sie w gore.
Z trudnoscia pniesz sie w gore.
Ze skaly zlatuja male okruszki kamienne.
Jestes wyczerpany.
(mapper): Ups, zgubilem sie!
Odpadasz od sciany i lecisz w dol. Przez chwile spadasz, zaraz jednak zgrabnie ladujesz na ziemi,
mimo to raniac sie nieznacznie.



jak odpadniesz od sciany/ wejdziesz na krate/ zblokuja cie krzaki.
Freezuje mapper i gubi sie.

Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar » 22 wrz 2016 13:01

Vicentil pisze:Zaktualizowałem wlasnie skrypty z wersji < 2.0 (Mudlet 3.0) i poszło ogólnie bezproblemowo.

Drobiazgi:
- po odpaleniu Mudleta musze wpisac /aktualizuj_skrypty, zeby nowy pasek na dole wyladowal w odpowiednim miejscu
- bindy z ctrl przestaly dzialac (ctrl+p nie otwiera bramy), te z "[" i "]" dzialaja (uzywam Mudleta na maku)
Komenda /aktualizuj_skrypty służy do aktualizacji skryptów, żeby wyrównać pasek, użyj /ui_restart.
Na macu bindy działają z klawiszem ⌘ + p
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 22 wrz 2016 13:21

Niestety /ui_restart nie wyrownuje paska (pewnie kwestia wersji 3.0.0), dlatego uzywam aktualizacji. Sprawdze raz jeszcze, kiedy zrestartuje Mudleta ponownie.

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 22 wrz 2016 13:38

Vincent wywal wersje 3.0 i zainstaluj sobie 2.1

Po co utrudniac rzeczy proste?

Awatar użytkownika
Vicentil
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2016 14:55

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Vicentil » 22 wrz 2016 13:44

2.1 nie ma m.in. wsparcia dla retiny, wiec dla mnie odpada. Wklepanie jednej komendy mi specjalnie nie przeszkadza. 3.0.0 dziala bez wiekszych problemow (poza kresleniem nowych terenow w mapperze).

Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag » 22 wrz 2016 15:15

Adremen a czy zrobiles poprawke dla bindow przy wrzuceniu gildii do wrogow?

By jak wpadnie ci 5 wrogow kazdy byl przypisany do innego przycisku czy dalej sie wystwietla cala piatke pod jeden przycisk?

Chodzi o ty by bylo

1 wrog, 2 wrog,3 wrog ,4 wrog , 5 wrog przybywaja ze wschodu

zaatakuj 1 wrog [F1]
zaatakuj 2 wrog [F2]
zaatakuj 3 wrog [F3]
zaatakuj 4 wrog [F4]
zaatakuj 5 wrog [F5]

Bo do tej pory wyswietla wszystkich pod jednym.

ODPOWIEDZ