Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
: 30 sty 2016 12:38
Posiedziałem kilka dni i mam kilka spostrzeżeń, z niecierpliwością czekam na update.
[######] JA [A MNIE] maly ciemnoskory kobold | niewysoki energiczny goblin | brudny brzydki kobold.
[- -####] teammate 1 [A =>] wysoki przecietny goblin | duzy wstretny pukacz
[-----## ] teammate 2 [A =>] brudny smiercacy goblin
[######] Maly ciemnoskory kobold [A =>] TY | teammate 1
[######] Niewysoki energiczny goblin
[- -####] Brudny brzydki kobold
[-----## ] Wysoki przecietny goblin [A =>] teammate 2
[######] Duzy wstretny pukacz
[-----## ] Brudny smierdzacy goblin
Btw. zaznaczanie wroga którego się bije jest bardzo pomocne
EDIT: No i nie moge sobie poradzić z wycinaniem... liczy ciala ale nie bierze sie do roboty
Mam wrażenie, że skrypt sie gubił bo nie mógł zrozumieć kto jest prowadzącym. Tak jak wspieranie z /za 3 itd. działa świetnie tak tutaj nie wie kim jest ob_213231. Rozwiązałem ten problem zamieniając w kodzie sekwencje na wesprzyj; zabij cel ataku i teraz działa świetnie. ALT + 1 powinno być kombinacją która działa niezależnie od tego czy pojawia się komenda "LEJESZ INNEGO" czy nie.Masz rację, robi się wtedy spore zamieszanie, zająłem się tym w następnej wersji i będzie to limitowane (1 komunikat na pewien czas, po tym czasie jeśli nie wsparłeś to komunikat pojawi się ponownie).
Co do ALT+1 to działa on tylko wtedy gdy pojawia się "LEJESZ INNEGO". Kiedy pojawia się komunikat i naciskasz ALT+1 to powinno wesprzeć i akcja wsparcia pod ALT+1 się dezaktywuje (nie zadziała ponownie). Zrobiłem to w przypadku jakbym chciał też używać ALT+1 gdzieś indziej.
czy ALT+1 nie działa Ci po pokazaniu "LEJESZ INNEGO"? Jeśli tak to jest to błąd. Jeśli tak jest to najłatwiej sprawdzić czy działa ALT+1 (np w polu Scripts tego binda dodać jakieś echo
Udalo mi sie znalezc w kodzie i samemu powiekszyc tabelke. Wydaje mi sie, ze ilosc #hp powinna zostac zmniejszona, dzieki temu zaoszczedzimy nieco miejsca. Z ta tabelka powinienes wzrowac sie na k wszystkich i powinno to wygladac mniej wiecej tak:Dodam opcję rozciągnięcia. Początkowo okno to było umieszczone w prawym górnym rogu w celu nie blokowania całego paska góry.
Dodanie atakowanej osoby jest możliwe i dodam to w następnej wersji. Choć zastanawiam się, czy dawać pełny opis atakowanej postaci. Np:
jest dość długie, choć tak jak wspominasz gdy pasek jest rozciągnięty na cała długość to nie jest to problemem. Jakoś to rozwiążę.Kod: Zaznacz cały
Postac XXX -> tegi wysoki mezczyzna
[######] JA [A MNIE] maly ciemnoskory kobold | niewysoki energiczny goblin | brudny brzydki kobold.
[- -####] teammate 1 [A =>] wysoki przecietny goblin | duzy wstretny pukacz
[-----## ] teammate 2 [A =>] brudny smiercacy goblin
[######] Maly ciemnoskory kobold [A =>] TY | teammate 1
[######] Niewysoki energiczny goblin
[- -####] Brudny brzydki kobold
[-----## ] Wysoki przecietny goblin [A =>] teammate 2
[######] Duzy wstretny pukacz
[-----## ] Brudny smierdzacy goblin
Btw. zaznaczanie wroga którego się bije jest bardzo pomocne
Nawet nie wiedziałem, że jest ten folder current Mapa coprawda dalej "sama" się nie odpala, ale to co zrobiłem to znalazłem i mogę kontynuować badanie obszarów.Jesteś pewien, że mapa się nie zapisała? U mnie działa to tak, że po wyjściu z Mudleta, klient zapisuje aktualny stan skryptów (w folderze "current") oraz aktualny stan mapy (folder "map"). W folderze "map" powinieneś mieć pliki typu:
czyli mix daty, godziny z dodatkiem map.dat. Ja jeszcze ani razu nie zapisywałem ani nie ładowałem mapy w Mudlecie. Jeśli chcę wrócić do poprzedniego stanu to poprostu usuwam ileś ostatnich plików *.dat. Sprawdź ten folder, mapa powinna się tam zapisywać z każdym wyłączeniem Mudleta.Kod: Zaznacz cały
27-01-2016#15-59-35map.dat
Mam czarne tło w arce, tło w tabelce powinno być delikatni w innym kolorze np. szarawe. Dodatkowo zauważyłem, że literki też mogłby być nieco mniejsze. Klikalne zasłony zapowiadają się świetnie.Myślałem już nad tym wcześniej i początkowo taki miałem zamiar, także na pewno się pojawi. Co do brakującego miejsca w tabelce to problem załatwia chyba wyłącznie szeroki na całą długość pasek (który będzie dorobiony) i poszerzenie tabelkowego miejsca.
Nowa wersja niedługo wraz z działającymi klikalnymi zasłonami (w sumie to klikalne jest zasłanianie członka drużyny po naciśnięciu na imieniu, klikalne jest atakowanie konkretnego wroga po naciśnięciu na jego ID, klikalne jest zasłanianie przed konkretnym wrogiem (po naciśnięciu informacji kogo dany wróg bije: '-> [1]'). Poprawiłem też trochę błędów, które gdzieś tam znalazłem.
EDIT: No i nie moge sobie poradzić z wycinaniem... liczy ciala ale nie bierze sie do roboty