Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wroce do domu to wkleje ci jak moj alias wyglada.
I bedzie po klopocie.
I bedzie po klopocie.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Villon pisze:Zaraz. Czyli dla aliasa "o"Adremen pisze:
Kod: Zaznacz cały
Pattern: ^o$ Substitution: otworz drzwi
Musisz mieć gdzieś jakiś alias ze złym regexem i coś Ci łapie, innego wyjaśnienia nie ma.
Powinienem wpisywac w pattern:
1) ^o$
czy
2) o
Do tej pory wpisywalem samo "o"
Moze w tym lezy problem
Jeśli chcesz, aby był łapany przez dokładnie konkretny string, taki jak "o", wpisujesz:
Kod: Zaznacz cały
^o$
Kod: Zaznacz cały
^trasiala$
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dzieki - juz zrozumialem jak tutaj tworzyc aliasy.
Skrypty Adremena robia wrazenie. Kawal dobrej roboty.
Mam 2 pytania:
Jak mozna dodawac cale stowarzyszenie do wrogow?
Mapper sie gubi gdy jestem w czyjejs druzynie. Cos mozna z tym zrobic?
Skrypty Adremena robia wrazenie. Kawal dobrej roboty.
Mam 2 pytania:
Jak mozna dodawac cale stowarzyszenie do wrogow?
Mapper sie gubi gdy jestem w czyjejs druzynie. Cos mozna z tym zrobic?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Masz plikach wszystko opisane tekstowych przeczytaj calosc.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ja od siebie dodam pare rzeczy.
1. Ziola przypisanie aliasow do czesci podstawowych ziol jak deliona/ dziurawiec/ przelot/ itp.
2. Ustawienie dzwieku gdy ktos cie blokuje a drugi dzwiek jak ktos blokuje ci kogos z twojej druzyny.
3. Czas jaki mamy by bind wejscia/wyjscia na statek/prom/dylizans/dolaczenia do teamu jest nieco zbyt krotki i bardzo szybko przestaje reagowac.
4. Spotkanie kilku wrogow wrzuconych na bindy nie pozwala na wybor kogo chce zaatakowac.
Spotkam grupe trzech wrogow.
pierwszego wroga przypisuje do klawisza F2
drugiego wroga przypisuje do klawisza F2
trzeciego wroga przypisuje do klawisza F2
i jak go wcisne to tak naprawde nie wiem kogo zaatakuje.
5. Jesli jestem w druzynie i ktos mnie zaprosi do drugiej. Porzuce swoja druzyne to juz bind na dolaczenie do drugiej druzyny nie dziala.
Mozna by dac przy dolaczaniu do druzyny combo
Porzuc druzyne
dolacz do... xxx
6. Przydaloby sie cos do sprawnego przekazywania prowadzenia w swojej druzynie.
7. Bind na przestan zaslaniac
8. Dodac cos do sprawego oceniajania stanu pancerzy i broni.
Takie sugestie mam.
1. Ziola przypisanie aliasow do czesci podstawowych ziol jak deliona/ dziurawiec/ przelot/ itp.
2. Ustawienie dzwieku gdy ktos cie blokuje a drugi dzwiek jak ktos blokuje ci kogos z twojej druzyny.
3. Czas jaki mamy by bind wejscia/wyjscia na statek/prom/dylizans/dolaczenia do teamu jest nieco zbyt krotki i bardzo szybko przestaje reagowac.
4. Spotkanie kilku wrogow wrzuconych na bindy nie pozwala na wybor kogo chce zaatakowac.
Spotkam grupe trzech wrogow.
pierwszego wroga przypisuje do klawisza F2
drugiego wroga przypisuje do klawisza F2
trzeciego wroga przypisuje do klawisza F2
i jak go wcisne to tak naprawde nie wiem kogo zaatakuje.
5. Jesli jestem w druzynie i ktos mnie zaprosi do drugiej. Porzuce swoja druzyne to juz bind na dolaczenie do drugiej druzyny nie dziala.
Mozna by dac przy dolaczaniu do druzyny combo
Porzuc druzyne
dolacz do... xxx
6. Przydaloby sie cos do sprawnego przekazywania prowadzenia w swojej druzynie.
7. Bind na przestan zaslaniac
8. Dodac cos do sprawego oceniajania stanu pancerzy i broni.
Takie sugestie mam.
Ostatnio zmieniony 19 gru 2016 10:31 przez Orrgar, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
A ja do litanii próśb dorzucę strzałki przy tropieniu takie jak przy pogoni (i członka drużyny i własnym) i możliwość załączenia przedstawiania przeciwnika obok atakowania, wskazywania i rozkazywania. Z drobnostek - do szewskiej pasji doprowadzał mnie alias na wycinanie szczątów - nie wiem czy to tylko mój problem, ale potrafi ładować się kilka-kilkanaście sekund. Oczywiście idzie to samemu poprawić robiąc własne, ale chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. I jeszcze jedna drobnostka, też samemu dorobić można ale dość ogólnoprzydatne chyba - bind na <przestan zaslaniac> po udanej zasłonie.
A tak w ogóle to jeszcze chyba nie chwaliłam, więc teraz to robię - kawał świetnej roboty z tymi skryptami.
A tak w ogóle to jeszcze chyba nie chwaliłam, więc teraz to robię - kawał świetnej roboty z tymi skryptami.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
U mnie działa ok.Raenn pisze:nie wiem czy to tylko mój problem, ale potrafi ładować się kilka-kilkanaście sekund.
To jest świetny pomysł :)bind na <przestan zaslaniac> po udanej zasłonie.
Podpisuję się pod tym w 100%!A tak w ogóle to jeszcze chyba nie chwaliłam, więc teraz to robię - kawał świetnej roboty z tymi skryptami.
Dobranoc - powiedział diabeł.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Dorzucilem do listy ten bind.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Zbędne, bo nie chce żeby pokazywał mi się bind po każdej udanej zasłonie.Orrgar pisze: 7. Bind na przestan zaslaniac
Robię sobie krótki alias pod 'q' na przestan zasłaniać i to zajmuje tyle samo czasu co wciśnięcie binda.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”