Jest tak, jak napisał Artak, ale nie zaszkodzi przykład. Powiedzmy, że chcesz, żeby pojawił się komunikat jak spadnie Ci kondycja do zlej. Jeden ze sposobów jak to osiągnąć wygląda tak:Villon pisze:Jak można zrobić bindy reagujące na komunikaty, które są gdzieś w tle?
Dodajesz sobie nowy skrypt do Skripts. Tam wpisujesz:
Kod: Zaznacz cały
alrm = alrm {}
alrm.reactivateTime = 30
alrm.active = true
Dodajesz kolejny skrypt (albo piszesz w tym samym - bez znaczenia). W Add User Defined Handler dodajesz gmcp.char.state i klikasz ikonke plusa. Teraz dodajesz funkcję o takiej samej nazwie jak nazwa skryptu. Załóżmy, że skrypt nazwaliśmy AlarmScript.
Kod: Zaznacz cały
function AlarmScript()
local currentHp = tonumber(gmcp.char.state.hp)
if (currentHp == 2) and (alrm.active == true) then
alrm.active = false
cecho("<yellow>Uzyj formy")
tempTimer(alrm.reactivateTime, [[alrm.active = true]])
end
end
Nie sprawdzałem, ale chyba powinno działać. W przeciwnym razie napisz.
W temacie chciałbym też zgłosić błąd w mapie. W Novigradzie nie da się wejść do Cechu, bo na lokacji ze Złotą Księgą gdy idziemy na wschód, to schodzimy na doł, do karczmy.
Może taka opcja istnieje i jej nie zauważyłem, ale jeśli nie, to przydałaby się możliwość wysyłania kierunków na czysto, bez konwertowania właśnie 'wschod' na 'dol' etc.. W niektórzych sytuacjach - zwłaszcza, gdy mapper się pogubi, byłoby to pomocne.