Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Jorhn »

Garkain pisze:
2. > /zabici2
(skrypty): Korzystanie z bazy zabitych po ustawieniu 'scripts.character_name' w configu

Jak to to ogarnąć? Wrzuciłem do folderu ten plik txt z "imieniem", znalazłem w nim wiersz dot. powyższego, wpisałem tam imię, co jeszcze powinienem zrobić? Bo dalej mi to wyświetla. Proszę możliwie jak najbardziej łopatologicznie :mrgreen:
Pierwsze co mi przychodzi do głowy - to czy ładujesz ten plik konfiguracyjny? Jakoś automagicznie, czy tam z palca? Bo wygląda mi na to, że chyba nie.
Jeśli nie, to polecam zrobić sobie w muddlecie trigger
http://imgup.pl/di/BMLQ/garkain.jpg

Przy czym pamiętaj, aby w:
scripts_load_config("garkain") <-- podac nazwe tego Twojego pliku "imie.txt" bez .txt (uważaj na małe/duże litery).
Ceterum censeo OK delendam esse.
Garkain
Posty: 36
Rejestracja: 31 sty 2017 19:29

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Garkain »

Jorhn:

Czy to ladowanie tj. /laduj Garkain ? Bo w ten sposob laduje, dostaje odpowiedz "(skrypty): Ok, profil zaladowany"

W pliku Garkain.txt mam tak wpisane, dobre dobre?

-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych)
-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Garkain"
scripts.character_name = Garkain


Ogolnie to wydaje mi sie ze to powinno dzialac, bo jak sobie ustawilem "true" w bazie danych, to ona smiga :)
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Jorhn »

Garkain pisze: Czy to ladowanie tj. /laduj Garkain ? Bo w ten sposob laduje, dostaje odpowiedz "(skrypty): Ok, profil zaladowany"
Tak, to też sposób ładowania.
Garkain pisze:W pliku Garkain.txt mam tak wpisane, dobre dobre?

-- Tutaj ustaw Twoje imie (miedzy innymi do globalnego licznika postepow i zabitych)
-- Musi to byc w postaci: scripts.character_name = "Garkain"
scripts.character_name = Garkain
Żle, zjadłeś ""
Powinno być:
scripts.character_name = "Garkain"
w ostatniej cytowanej tu linijce :)
Ceterum censeo OK delendam esse.
Garkain
Posty: 36
Rejestracja: 31 sty 2017 19:29

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Garkain »

Tia.. Mozemy udawac ze tematu nie bylo? :oops:

Dzieki wielkie, nie wiem jak to sie stalo hehe, takie proste rzeczy i czlowiek sie wylozyl.. :mrgreen:
Kreslin
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2015 22:06

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Kreslin »

Witam,
niestety na '/abeep 2' pomimo, ze klient twierdzi "Ok, beepuje wszystkich" to żaden dźwięk się nie pojawia.
Od razu dodam, np muzykę z youtuba słyszę itd itd

Czy coś trzeba jeszcze dodatkowo ustawić ?

Pozdrawiam
Creslin
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat »

Jest bug we wzorcowym imie.txt. Musisz ustawić nie:
misc.attack_beep
tylko:
misc.attack_beep.mode

Jeśli załadujesz imie.txt ze zdefiniowanym jako integer "misc.attack_beep" (bez mode), to abeep się w ogóle w tej sesji mudleta wypierdoli, bo on tam oczekuje tablicy/słownika, a nie liczby.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Kreslin
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2015 22:06

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Kreslin »

Dobra jak widzę temat mnie przerasta.
Nie jestem informatykiem ot zwyczajnym użytkownikiem komputera i nie ładuje żadnego imie.txt
Po prostu ściągnąłem sobie klienta wrzuciłem adres na arkę, skrypty ze strony i tyle.
Jak byłbyś Werbat tak miły i łopatologicznie jak do 4-latka wyjaśnij to byłbym wdzięczny.

Dzięki
Awatar użytkownika
Raenn
Posty: 97
Rejestracja: 01 sty 2016 16:27
Lokalizacja: Kraków/Toruń

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Raenn »

To wszystko już jest łopatologicznie wyłożone.
klik
Kreslin
Posty: 21
Rejestracja: 19 kwie 2015 22:06

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Kreslin »

Być może dla Ciebie jest łopatologicznie dla mnie niestety nie.
Ale nieistotne, rozmawiałem z paroma innymi osobami w moim wieku :P które wróciły na arkę i korzystają z Mudleta i jeszcze mniej
rozumieją niż ja także po prostu tak to już bywa.
Tak czy siak dziękuję za pomoc w próbie wytłumaczenia co i jak :)

Pozdrawiam
Creslin
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat »

A Ty w ogóle skopiowałeś beepa z paczki do odpowiedniego katalogu? Może Ci nie bipa, bo nie ma czym bipać?
Skoro nie jesteś świadomy paczkowego imie.txt, to i pewnie sounds/beep.wav?

Jeśli wrzuciłeś i nie działa, pokaż mi proszę wyniki komend:

Kod: Zaznacz cały

lua misc.attack_beep

Kod: Zaznacz cały

lua misc.attack_beep.mode
I proszę mnie tu nie wyzywać od 'informatyków'. Informatyk to wymienia tonery w budżetówce.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
ODPOWIEDZ