Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Przeczytalem wszystkie strony i w koncu sobie wiele rzeczy poustawialem
Ależ to jest kombajn Kawal dobrej roboty.
To co na ten moment mi nie dziala:
1) Brak czesci tekstu w ocenach tarcz
======= Oceniasz starannie stalowa ciezka tarcze. ========
Jest to ciezka, stalowa tarcza, stanowiaca dobra ochrone przed groznymi ciosami przeciwnika.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie. [7/7] [5/5]
Oceniasz, ze stalowa ciezka tarcza wazy 4100 gramow, zas jej objetosc wynosi 1900 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 360 miedziakow, czyli 1 zl, 10 sr.
Zalozona oslania jedno z ramion.
klutymi i obuchowymi oraz dosc dobrze przed cietymi. Ponadto jest dosyc skuteczna w parowaniu
ciosow.
======= Oceniasz starannie ciezka wielka tarcze. ========
Jest to wielka, ciezka i nieporeczna tarcza, za ktora moglby sie schowac caly niziolek. Potrafi
zatrzymac potezny cios miecza, bedac jednak nieskuteczna w szybkiej walce. Mimo to jest jednak
swietna ochrona przed gradem strzal.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie. [7/7] [5/5]
Oceniasz, ze ciezka wielka tarcza wazy 4100 gramow, zas jej objetosc wynosi 1900 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 360 miedziakow, czyli 1 zl, 10 sr.
Zalozona oslania jedno z ramion.
klutymi i obuchowymi oraz przyzwoicie przed cietymi. Ponadto jest calkiem skuteczna w parowaniu
ciosow.
2) Brak gagow przy walce (widze rani lekko rani itp bez 1/6 itp)
Może coś w ustawieniach opcji arkadii muszę zmienić bo w pliku profilu txt który mi sie laduje na starcie mam oczywiscie w konfiguracji gagow same "2"
A i jeszcze jedno jak ktos mnie ogluszy to widze gagi jak mnie muska/rani'/lekko rani itp - ciekawe....
Spokojny slaby mezczyzna ledwo muska cie stalowym zwyklym
toporkiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Lekko ranisz spokojnego slabego mezczyzne ciezkim
jednorecznym toporem, trafiajac go w prawe ramie.
Spokojny slaby mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie
stalowym zwyklym toporkiem mierzac w ciebie, lecz udaje ci sie oslonic ciezka wielka tarcza.
Pozdrawiam
V
Ależ to jest kombajn Kawal dobrej roboty.
To co na ten moment mi nie dziala:
1) Brak czesci tekstu w ocenach tarcz
======= Oceniasz starannie stalowa ciezka tarcze. ========
Jest to ciezka, stalowa tarcza, stanowiaca dobra ochrone przed groznymi ciosami przeciwnika.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie. [7/7] [5/5]
Oceniasz, ze stalowa ciezka tarcza wazy 4100 gramow, zas jej objetosc wynosi 1900 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 360 miedziakow, czyli 1 zl, 10 sr.
Zalozona oslania jedno z ramion.
klutymi i obuchowymi oraz dosc dobrze przed cietymi. Ponadto jest dosyc skuteczna w parowaniu
ciosow.
======= Oceniasz starannie ciezka wielka tarcze. ========
Jest to wielka, ciezka i nieporeczna tarcza, za ktora moglby sie schowac caly niziolek. Potrafi
zatrzymac potezny cios miecza, bedac jednak nieskuteczna w szybkiej walce. Mimo to jest jednak
swietna ochrona przed gradem strzal.
Wyglada na to, ze jest w znakomitym stanie. [7/7] [5/5]
Oceniasz, ze ciezka wielka tarcza wazy 4100 gramow, zas jej objetosc wynosi 1900 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 360 miedziakow, czyli 1 zl, 10 sr.
Zalozona oslania jedno z ramion.
klutymi i obuchowymi oraz przyzwoicie przed cietymi. Ponadto jest calkiem skuteczna w parowaniu
ciosow.
2) Brak gagow przy walce (widze rani lekko rani itp bez 1/6 itp)
Może coś w ustawieniach opcji arkadii muszę zmienić bo w pliku profilu txt który mi sie laduje na starcie mam oczywiscie w konfiguracji gagow same "2"
A i jeszcze jedno jak ktos mnie ogluszy to widze gagi jak mnie muska/rani'/lekko rani itp - ciekawe....
Spokojny slaby mezczyzna ledwo muska cie stalowym zwyklym
toporkiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Lekko ranisz spokojnego slabego mezczyzne ciezkim
jednorecznym toporem, trafiajac go w prawe ramie.
Spokojny slaby mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie
stalowym zwyklym toporkiem mierzac w ciebie, lecz udaje ci sie oslonic ciezka wielka tarcza.
Pozdrawiam
V
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Możesz mi wysłać screenshot jak to wygląda u Ciebie? Tak, opcje "2" to gagowanie, powinno działać. Co do ogłuszenia nie mam zielonego pojęcia, weź to też pokaż w screenshocie.Villon pisze:
2) Brak gagow przy walce (widze rani lekko rani itp bez 1/6 itp)
Może coś w ustawieniach opcji arkadii muszę zmienić bo w pliku profilu txt który mi sie laduje na starcie mam oczywiscie w konfiguracji gagow same "2"
A i jeszcze jedno jak ktos mnie ogluszy to widze gagi jak mnie muska/rani'/lekko rani itp - ciekawe....
Spokojny slaby mezczyzna ledwo muska cie stalowym zwyklym
toporkiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Lekko ranisz spokojnego slabego mezczyzne ciezkim
jednorecznym toporem, trafiajac go w prawe ramie.
Spokojny slaby mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie
stalowym zwyklym toporkiem mierzac w ciebie, lecz udaje ci sie oslonic ciezka wielka tarcza.
Pozdrawiam
V
Tarcze będą poprawione.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Hej,
Jeszcze kolejne sugestie z mojej strony:
- dodanie do statystyk spece trafione/pudła
- przerobienie wem wlm wep wlm itd by bral i wkladam do "swojego" pojemnika, niektórzy gracze maja niemiły nawyk odkładania plecaków podczas walki i wtedy wszystko sie miesza...
- aby /dalej, /idzdo przyjmowały argument opoźnienia (swoją drogą "/dalej" jest super - dzieki )
Jeszcze kolejne sugestie z mojej strony:
- dodanie do statystyk spece trafione/pudła
- przerobienie wem wlm wep wlm itd by bral i wkladam do "swojego" pojemnika, niektórzy gracze maja niemiły nawyk odkładania plecaków podczas walki i wtedy wszystko sie miesza...
- aby /dalej, /idzdo przyjmowały argument opoźnienia (swoją drogą "/dalej" jest super - dzieki )
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ok wszystko juz dzialaAdremen pisze:Możesz mi wysłać screenshot jak to wygląda u Ciebie? Tak, opcje "2" to gagowanie, powinno działać. Co do ogłuszenia nie mam zielonego pojęcia, weź to też pokaż w screenshocie.Villon pisze:
2) Brak gagow przy walce (widze rani lekko rani itp bez 1/6 itp)
Może coś w ustawieniach opcji arkadii muszę zmienić bo w pliku profilu txt który mi sie laduje na starcie mam oczywiscie w konfiguracji gagow same "2"
A i jeszcze jedno jak ktos mnie ogluszy to widze gagi jak mnie muska/rani'/lekko rani itp - ciekawe....
Spokojny slaby mezczyzna ledwo muska cie stalowym zwyklym
toporkiem, trafiajac cie w prawe ramie.
Lekko ranisz spokojnego slabego mezczyzne ciezkim
jednorecznym toporem, trafiajac go w prawe ramie.
Spokojny slaby mezczyzna wykonuje zamaszyste ciecie
stalowym zwyklym toporkiem mierzac w ciebie, lecz udaje ci sie oslonic ciezka wielka tarcza.
Pozdrawiam
V
Tarcze będą poprawione.
Zarowno ocena tarcz jak i gagowanie
Mialem niestandardowe ustawienia szerokosci i wysokosci ekranu w opcjach arkadii
To byla przyczyna - teraz wszystko jest ok
Swietny klient
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Tak się zastanawiam, czy to tylko u mnie i co zepsułam tym razem.
Wczoraj zauważyłam, że pasek przeciążenia nie wskazuje go. Pasek jest pusty i ruszać się nie zamierza.
Wie ktoś może z czego to wynika?
Wczoraj zauważyłam, że pasek przeciążenia nie wskazuje go. Pasek jest pusty i ruszać się nie zamierza.
Wie ktoś może z czego to wynika?
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Nie jest to twoj blad , jest on u wszystkich i na wiekszosci skryptow.
Wizowie wczoraj cos dlubali zmieniali.
Cos tam poprawiali i dlatego sypnely sie.
Ponoc jakas literowke poprawili.
Drobna poprawka jest wymagana.
Wizowie wczoraj cos dlubali zmieniali.
Cos tam poprawiali i dlatego sypnely sie.
Ponoc jakas literowke poprawili.
Drobna poprawka jest wymagana.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Zmieniono encumberance na encumbrance.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Wersja 2.10
Dodano/naprawiono:
Tymczasowe bindy klawiszy - i =
Dodana została opcja bindowania klawiszy - oraz =. Są to bindy tymczasowe co oznacza, że po restarcie Mudleta/przelogowaniu bindy te znikają. Jest to łatwy sposób do dodania jakichś bindów, które wiemy, że będą używane przez pewien czas. Oczywiście do tych bindów można dodawać mudletowe aliasy (typu: '/wyc 3'). Tutaj wycinek z '/bindy' jak to teraz wygląda:
Zgodnie z powyższym dochodzą trzy komendy: /bind_off i /bind_on to wyłączanie i włączanie wszystkich bindów. Wraz ze startem Mudleta wszystkie są włączone. Opcja wyłączenia jest przydatna kiedy chce się coś testować w Mudlecie i potrzeba używać tych symboli. Dodatkowo '/tbind_reset' usunie aktualne bindy tymczasowe.
Dodatki w drużynie.
oraz
Opoznienia w /dalej i /idzdo
Te komendy mogą teraz brać opóźnienia, więcej w /mapper oraz w /baza
GPS po nazwie/opisie/wyjściach lokacji
Jest kilka sytuacji nieprzewidywalnych, w których mapper się gubi. Przykład? Przejście z 3 na 4 poziom w pewnych ruinach, gdzie po podniesieniu pewnego przedmiotu przenoszonym jest się od razu do następnej lokacji (więc bez kierunku). W sytuacjach takich mapper nie wie co się stało i się gubił. Wprowadziłem zatem takie rozwiązanie, które będzie użyte tylko do takich momentów. Obecnie jest to dosłownie 3-4 lokacje, ale może ich się pojawić więcej. Oczywiście, jeśli z jakichś powodów nie chce się tego używać (bo korzysta się ze swojej mapy) to można tej opcji nie używać, wystarczy wtedy w pliku konfiguracyjnych zmienić na 'false':
Domyślne ustawienie to 'true', czyli GPS działający.
Przepisane statki
Przepisałem statki dostosowując je do tego jak zrobione są wszystkie inne bindy. Powinny teraz działać lepiej. Poszukuję listy wszystkich rodzajów statków, które pływają na Arkadii, które mogą być widoczne na lokacji.
Poprawki
Sporo poprawek takich jak zmiana nazwy przeciążenia w GMCP, strzałki uciekających itp. Jeśli coś nie zostało poprawione lub zauważone zostały błędy proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.10
Można sobie zrobić /pobierz_mape oraz /pobierz_baze aby zaktualizować mapę startową oraz bazę.
Następne w kolejce to księgi i poprawka depozytów.
Dodano/naprawiono:
Tymczasowe bindy klawiszy - i =
Dodana została opcja bindowania klawiszy - oraz =. Są to bindy tymczasowe co oznacza, że po restarcie Mudleta/przelogowaniu bindy te znikają. Jest to łatwy sposób do dodania jakichś bindów, które wiemy, że będą używane przez pewien czas. Oczywiście do tych bindów można dodawać mudletowe aliasy (typu: '/wyc 3'). Tutaj wycinek z '/bindy' jak to teraz wygląda:
Kod: Zaznacz cały
| BINDY TYMCZASOWE: |
| Te bindy sa resetowane przy kazdym restarcie klienta/przelogowaniu postaci. |
| Sa aktualnie dwa przyciski, ktore mozna zdefiniowac: '-' oraz '='. |
| |
| /tbind- [bind_string] - ustawia binda [bind_string] na '-' |
| /tbind= [bind_string] - ustawia binda [bind_string] na '=' |
| |
| /tbind_reset - resetuje aktualne bindy |
| |
| UWAGA: |
| Komendy sa rozdzielone #, opoznienia sa rozdzielone * |
| Przykladowo: /tbind- fuknij#westchnij#usmiech, nacisniecie wykona wszystkie |
| trzy komendy naraz. |
| /tbind- fuknij#westchnij*0.7#usmiech*2, nacisniecie wykona fuknij, nastepnie |
| po 0.7 sekundy wykona westchnij, nastepnie po 2 sekundach (od czasu |
| wcisniecia komendy) wykona usmiech. |
| Opoznienia sa liczone wzgledem nacisniecia binda! Dlatego jesli uzywamy |
| jakiejkolwiek wartosci w jednej z komend to wtedy kazda nastepna powinna miec |
| takie samo lub wieksze opoznienie aby wykonala sie w odpowiedniej sekwencji. |
| |
| ------------------------------- |
| |
| /bind_off - wylacza wszystkie bindy: [, ], \, `, -, =. |
| /bind_on - wlacza wszystkie bindy. |
| Bindy wraz ze startem Mudleta sa automatycznie wlaczane. |
Dodatki w drużynie.
Kod: Zaznacz cały
/walka
| /pro [id] - przekazuje prowadzenie osobie z tym [id] (przykladowo: '/pro c) |
| /zap [id] - zaprasza do druzyny osobe z tym [id] (przykladowo: '/zap 3'). |
Kod: Zaznacz cały
| /obecni - Sprawdzenie kogo z druzyny nie ma na lokacji. |
Te komendy mogą teraz brać opóźnienia, więcej w /mapper oraz w /baza
GPS po nazwie/opisie/wyjściach lokacji
Jest kilka sytuacji nieprzewidywalnych, w których mapper się gubi. Przykład? Przejście z 3 na 4 poziom w pewnych ruinach, gdzie po podniesieniu pewnego przedmiotu przenoszonym jest się od razu do następnej lokacji (więc bez kierunku). W sytuacjach takich mapper nie wie co się stało i się gubił. Wprowadziłem zatem takie rozwiązanie, które będzie użyte tylko do takich momentów. Obecnie jest to dosłownie 3-4 lokacje, ale może ich się pojawić więcej. Oczywiście, jeśli z jakichś powodów nie chce się tego używać (bo korzysta się ze swojej mapy) to można tej opcji nie używać, wystarczy wtedy w pliku konfiguracyjnych zmienić na 'false':
Kod: Zaznacz cały
---------------------------------------------------------------------------------
------------------- PONIZEJ USTAWIENIA MAPPERA ----------------------
---------------------------------------------------------------------------------
-- Domyslna opcja czy ma byc uzywane GPS po lokacjach
--
-- Dozwolone wartosci
-- true - bedzie uzywane
-- false - nie bedzie uzywane
amap.using_room_gps = false
Przepisane statki
Przepisałem statki dostosowując je do tego jak zrobione są wszystkie inne bindy. Powinny teraz działać lepiej. Poszukuję listy wszystkich rodzajów statków, które pływają na Arkadii, które mogą być widoczne na lokacji.
Poprawki
Sporo poprawek takich jak zmiana nazwy przeciążenia w GMCP, strzałki uciekających itp. Jeśli coś nie zostało poprawione lub zauważone zostały błędy proszę o kontakt.
Aktualizacja: '/aktualizuj_skrypty'
Tutaj jest pełna paczka: Skrypty 2.10
Można sobie zrobić /pobierz_mape oraz /pobierz_baze aby zaktualizować mapę startową oraz bazę.
Następne w kolejce to księgi i poprawka depozytów.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Na wstępie Wielkie Podziękowania za stworzenie i, co ważniejsze, ciągły rozwój skryptów. Jako postać z elementarzem pewnie nie doceniam większości skryptów związanych z walką i ekspienienia, natomiast mapper i baza osób działa znakomicie (zwłaszcza dla pocztyliona, który jest obecnie podstawowym źródłem złota dla mnie).
A teraz skoro pochwały mamy już za sobą można zacząć koncert życzeń :
Czy mógłbym prosić, aby po wpisaniu „obejrzyj paczke” obok komendy /idzdo było też /gdzie, które działało by mniej więcej tak: po wpisaniu /gdzie <- mapa centruje się na lokalizacji z adresatem paczki np. poprzez wywołanie istniejącej komendy /ustaw [numer_lokacji] + przygotowuje się bind wywołujący komendę /zlok (aby po obejrzeniu miejsca docelowego mapa wróciła do postaci). Byłoby super, gdyby nad lokacją z adresatem ustawiał tymczasowy marker (np. w postaci LABEL lub wyróżnienia kolorem) znikający po oddaniu paczki. Właściwie komendy są gotowe, ale przy samodzielnym dopisaniu kodu poległem na składni i odwołaniach do zmiennych.
Wyjaśniając po co to potrzebne, skoro jest /idzdo: osobiście uważam, że /idzdo mimo, że super wygodne, to podpada pod automatyzację (skrypt sam wybiera drogę skręcając w odpowiednią stronę). Jeśli wiem gdzie mam iść, to w miastach sterując „ręcznie” poruszam się wystarczająco szybko, a na traktach używam arkadiowego „idz marszem, truchtem” lub (póki transport mam darmowy) wsiadam w powóz, dyliżans etc.
PS. Przy manualu do mapy warto dodać informację, że mapę można przesuwać myszką (trzymając alt+lewy klawisz). Bardzo pomocne i niby oczywiste, ale trudno wpaść na to bez podpowiedzi.
A teraz skoro pochwały mamy już za sobą można zacząć koncert życzeń :
Czy mógłbym prosić, aby po wpisaniu „obejrzyj paczke” obok komendy /idzdo było też /gdzie, które działało by mniej więcej tak: po wpisaniu /gdzie <- mapa centruje się na lokalizacji z adresatem paczki np. poprzez wywołanie istniejącej komendy /ustaw [numer_lokacji] + przygotowuje się bind wywołujący komendę /zlok (aby po obejrzeniu miejsca docelowego mapa wróciła do postaci). Byłoby super, gdyby nad lokacją z adresatem ustawiał tymczasowy marker (np. w postaci LABEL lub wyróżnienia kolorem) znikający po oddaniu paczki. Właściwie komendy są gotowe, ale przy samodzielnym dopisaniu kodu poległem na składni i odwołaniach do zmiennych.
Wyjaśniając po co to potrzebne, skoro jest /idzdo: osobiście uważam, że /idzdo mimo, że super wygodne, to podpada pod automatyzację (skrypt sam wybiera drogę skręcając w odpowiednią stronę). Jeśli wiem gdzie mam iść, to w miastach sterując „ręcznie” poruszam się wystarczająco szybko, a na traktach używam arkadiowego „idz marszem, truchtem” lub (póki transport mam darmowy) wsiadam w powóz, dyliżans etc.
PS. Przy manualu do mapy warto dodać informację, że mapę można przesuwać myszką (trzymając alt+lewy klawisz). Bardzo pomocne i niby oczywiste, ale trudno wpaść na to bez podpowiedzi.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
I co, może żeby jeszcze podświetlała się trasa jaką chodzik chciałby pójść? :>Prav pisze: A teraz skoro pochwały mamy już za sobą można zacząć koncert życzeń :
Czy mógłbym prosić, aby po wpisaniu „obejrzyj paczke” obok komendy /idzdo było też /gdzie, które działało by mniej więcej tak: po wpisaniu /gdzie <- mapa centruje się na lokalizacji z adresatem paczki np. poprzez wywołanie istniejącej komendy /ustaw [numer_lokacji] + przygotowuje się bind wywołujący komendę /zlok (aby po obejrzeniu miejsca docelowego mapa wróciła do postaci).
...
Czekaj, czekaj, nie głupie, takie google mapsy prawie