Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Balkrag,

Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:

1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,


Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.

Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek

Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.


Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

No tak tylko teraz oznaczenie w bazie jako wroga wiesz jak to wyglada.

rozowy pluszowy mis ( Puchatek, UG) ( WROG)

i teraz wpada ci 8 czy 10 i przy kazdy dopisek wrog i robi sie gesto. Trzeba by to jakos


===
Co do paska ja bym polaczyl obie wersje w jedna czyli pasek graficznym spadajacy i regenerujacy sie a na wierzchu zielonego paska Cyferki [3:7]
tu znalazlem screena czegos podobnego: http://imgur.com/waYlthJ

Roza w kasztalcie NW N NE i tak dalej wydaje mi sie byla bardziej czytelna niz kreseczki, ale to wszystko juz kwestia preferencji



Cala ta tabele Dosunalbym go do lewego kranca okna.

Opcji do dodania moze byc wiele
wlaczanie wylaczenia puszczania zaslon po tym jak uda sie zaslonic goscia z druzyny
Kompas On Off (sprawdzanie co lokacje kierunku)
wlaczanie wylaczanie wskazywania celu( nie rozkazow) gdy prowadzisz przy ataku
Klikane swiatlo on/off czy napelnianie klikane

Przydaloby sie cos szybkiego do oceny stany sprzetu ktory ma sie na sobie to z takich pierdol wpadlo mi na mysl.

======
Tak mysle czy warto bybylo...

Tak sie zastanawialem czy moze by nie podzielic okna glownego na okno z opisami walki i okno rozmow i reszty.
Regulowana wysokosc podzialu zaleznie od potrzeb.
Wtedy jakby ktos mowil cos w zamecie nie umykaloby.

nie wiem czy aktywne okno by w tym nie przeszkadzalo.

https://postimg.org/image/el7olxadn/

Takie luzne rozwazania.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016 17:49 przez Balkrag, łącznie zmieniany 2 razy.
Leoman

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Leoman »

[ BRON ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'

To można wyróżnić bardziej. Dodajac pusta linie przed i za tym. Obecnie zlewa sie to z tekstem z muda.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

i to...Tego brak z zawodu straznika

XXX z wprawa staje pomiedzy toba a zwalistym zielonym trollem, przyjmujac na siebie nadchodzace
ciosy.
Awatar użytkownika
Ozum
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2012 13:18

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ozum »

Poprosiłbym też o spece dla zawodu barbarzyńca. Jeżeli trzeba to mogę podesłać na priv opisy.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Werbat »

Ja poproszę, żeby font w pasku był mono - po to wymyślałem u siebie potworki typu 'sneaky', żeby było równo ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Moze ktos wyjasnic jak dodawac Fallow za druzyna przez nietypowe przejscia by sie nie gubil.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Balkrag, zajrztyj do /mapper :) Tam jest dość prosto

Kod: Zaznacz cały

Wraz z .... podazasz za ... do wyjscia
wtedy jeśli wyjście specjalne jest 'wyjscie', to robisz zmapowanie 'wyjscia' na 'wyjscie' (czyli jaki mapowanie _jakiego_tekstu_w_opisie_z_arki_ do _jakiej_nazwy_wyjscia_specjalnego_)

Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
Awatar użytkownika
Benantar
Posty: 46
Rejestracja: 12 kwie 2009 00:36
Lokalizacja: Campogrotta

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Benantar »

Adremen pisze: Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
Prezentuje się coraz lepiej :) czekam aż wrzucisz. Def: Benantar w sumie może zostać domyślnie :)
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

PILNE

Jest problem z blokowaniem.


Gdy kogos znam z imienia nie ma problemu Lapie wyroznienie na Bloka

[ BLOK ] Kulfon przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
[ BLOK ] Kulfon zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie ci drogi ucieczki.


Ale gdy mam kogos w bazie... juz nie dziala.

Bury brzydki ogr (Kulfon, OK) przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
ODPOWIEDZ