Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Balkrag,
Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:
1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,
Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.
Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek
Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.
Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.
Nie widzę problemu, wrogów masz natychmiastowo pokazywanych, włącznie z bindami do ataku na nich. Widocznie nie miałeś tych osób oznaczonych jako wrogów w bazie. Dlaczego nie są ładowane wszystkie postacie (niewrogowie) jako triggery? Powodów widzę kilka:
1. Klimat. Naprawdę chcesz od razu widzieć kto jest kto? To co robię ma sens. Jeśli ktoś Ci migne to przeciez logicznym jest, że nie zdążysz się mu przyjrzeć.
2. 99% osób z bazy (jeśli masz całkiem pełną) zapewne nie spotkasz podczas sesji gry
3. Bez sensu jest ładować tysiące triggerów ze startem,
Co do prac nad nowym paskiem to UI mam już praktycznie cały, teraz poprawiam, myślę co dodać, co zmienić, jak ulepszyć. Bazowałem jak już wspominałem na pasku ze skryptów werbatowych.
Tak wygląda pasek z mode2
Tak wygląda pasek z mode1
Tak to wygląda jeśli skorzystamy z tego krzyżyka w prawym górnym rogu, aby ukryć chwilowo pasek
Oczywiście wszystko jest konfigurowalne: szerokość, wysokość, wielkość poszczególnych bloków, czcionek, ile elementów/wiersz w pasku środkowym itp.
Poza tym te części po prawej będą klikalne: cele ataków, obrony, przełączanie trybu chodzenia, dobywanie broni itp itd.
Jakieś uwagi, komentarze? Zapraszam do dyskusji, z pewnością znajdzie się wiele ciekawych koncepcji.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
No tak tylko teraz oznaczenie w bazie jako wroga wiesz jak to wyglada.
rozowy pluszowy mis ( Puchatek, UG) ( WROG)
i teraz wpada ci 8 czy 10 i przy kazdy dopisek wrog i robi sie gesto. Trzeba by to jakos
===
Co do paska ja bym polaczyl obie wersje w jedna czyli pasek graficznym spadajacy i regenerujacy sie a na wierzchu zielonego paska Cyferki [3:7]
tu znalazlem screena czegos podobnego: http://imgur.com/waYlthJ
Roza w kasztalcie NW N NE i tak dalej wydaje mi sie byla bardziej czytelna niz kreseczki, ale to wszystko juz kwestia preferencji
Cala ta tabele Dosunalbym go do lewego kranca okna.
Opcji do dodania moze byc wiele
wlaczanie wylaczenia puszczania zaslon po tym jak uda sie zaslonic goscia z druzyny
Kompas On Off (sprawdzanie co lokacje kierunku)
wlaczanie wylaczanie wskazywania celu( nie rozkazow) gdy prowadzisz przy ataku
Klikane swiatlo on/off czy napelnianie klikane
Przydaloby sie cos szybkiego do oceny stany sprzetu ktory ma sie na sobie to z takich pierdol wpadlo mi na mysl.
======
Tak mysle czy warto bybylo...
Tak sie zastanawialem czy moze by nie podzielic okna glownego na okno z opisami walki i okno rozmow i reszty.
Regulowana wysokosc podzialu zaleznie od potrzeb.
Wtedy jakby ktos mowil cos w zamecie nie umykaloby.
nie wiem czy aktywne okno by w tym nie przeszkadzalo.
https://postimg.org/image/el7olxadn/
Takie luzne rozwazania.
rozowy pluszowy mis ( Puchatek, UG) ( WROG)
i teraz wpada ci 8 czy 10 i przy kazdy dopisek wrog i robi sie gesto. Trzeba by to jakos
===
Co do paska ja bym polaczyl obie wersje w jedna czyli pasek graficznym spadajacy i regenerujacy sie a na wierzchu zielonego paska Cyferki [3:7]
tu znalazlem screena czegos podobnego: http://imgur.com/waYlthJ
Roza w kasztalcie NW N NE i tak dalej wydaje mi sie byla bardziej czytelna niz kreseczki, ale to wszystko juz kwestia preferencji
Cala ta tabele Dosunalbym go do lewego kranca okna.
Opcji do dodania moze byc wiele
wlaczanie wylaczenia puszczania zaslon po tym jak uda sie zaslonic goscia z druzyny
Kompas On Off (sprawdzanie co lokacje kierunku)
wlaczanie wylaczanie wskazywania celu( nie rozkazow) gdy prowadzisz przy ataku
Klikane swiatlo on/off czy napelnianie klikane
Przydaloby sie cos szybkiego do oceny stany sprzetu ktory ma sie na sobie to z takich pierdol wpadlo mi na mysl.
======
Tak mysle czy warto bybylo...
Tak sie zastanawialem czy moze by nie podzielic okna glownego na okno z opisami walki i okno rozmow i reszty.
Regulowana wysokosc podzialu zaleznie od potrzeb.
Wtedy jakby ktos mowil cos w zamecie nie umykaloby.
nie wiem czy aktywne okno by w tym nie przeszkadzalo.
https://postimg.org/image/el7olxadn/
Takie luzne rozwazania.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016 17:49 przez Balkrag, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
[ BRON ] Mozesz dobyc broni klawiszem ']'
To można wyróżnić bardziej. Dodajac pusta linie przed i za tym. Obecnie zlewa sie to z tekstem z muda.
To można wyróżnić bardziej. Dodajac pusta linie przed i za tym. Obecnie zlewa sie to z tekstem z muda.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
i to...Tego brak z zawodu straznika
XXX z wprawa staje pomiedzy toba a zwalistym zielonym trollem, przyjmujac na siebie nadchodzace
ciosy.
XXX z wprawa staje pomiedzy toba a zwalistym zielonym trollem, przyjmujac na siebie nadchodzace
ciosy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Poprosiłbym też o spece dla zawodu barbarzyńca. Jeżeli trzeba to mogę podesłać na priv opisy.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Ja poproszę, żeby font w pasku był mono - po to wymyślałem u siebie potworki typu 'sneaky', żeby było równo ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Moze ktos wyjasnic jak dodawac Fallow za druzyna przez nietypowe przejscia by sie nie gubil.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Balkrag, zajrztyj do /mapper Tam jest dość prosto
wtedy jeśli wyjście specjalne jest 'wyjscie', to robisz zmapowanie 'wyjscia' na 'wyjscie' (czyli jaki mapowanie _jakiego_tekstu_w_opisie_z_arki_ do _jakiej_nazwy_wyjscia_specjalnego_)
Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
Kod: Zaznacz cały
Wraz z .... podazasz za ... do wyjscia
Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
Prezentuje się coraz lepiej czekam aż wrzucisz. Def: Benantar w sumie może zostać domyślnieAdremen pisze: Werbat jako wujek dobra rada dobrze poradził, i oto obecny stan paska.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów
PILNE
Jest problem z blokowaniem.
Gdy kogos znam z imienia nie ma problemu Lapie wyroznienie na Bloka
[ BLOK ] Kulfon przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
[ BLOK ] Kulfon zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie ci drogi ucieczki.
Ale gdy mam kogos w bazie... juz nie dziala.
Bury brzydki ogr (Kulfon, OK) przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
Jest problem z blokowaniem.
Gdy kogos znam z imienia nie ma problemu Lapie wyroznienie na Bloka
[ BLOK ] Kulfon przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.
[ BLOK ] Kulfon zajmuje pozycje umozliwiajaca odciecie ci drogi ucieczki.
Ale gdy mam kogos w bazie... juz nie dziala.
Bury brzydki ogr (Kulfon, OK) przymierza sie do odciecia ci drogi ucieczki.