Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald »

Irwin pisze:Ald a wlaczyles gmcp w klienci? pozniej tylko /zlok i wszystko gra, enjoy :)
Oczywiście, że nie włączyłem. Już działa pięknie, dziękuję :)
Dobranoc - powiedział diabeł.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

W najbliższym czasie planuję dość dużą aktualizację. Spędziłem sporo czasu nad śledzeniem drużyny oraz przejściami specjalnymi aby mapper się nie gubił. Poza tym, dojdą chyba gagi większości zawodów i inne takie. Brakuje mi jedynie opisów zawodu gladiatora. Jesli ktoś ma i jest skłonny się podzielić byłbym wdzięczny.
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

czy jest mozliwosc ustawienia jakos by log zapisywal sie nalezycie?

Bo u mnie w dokumencie txt to wyglada jak jak ciag na max szerokosci dokumentu i w dol.
Zadnego ladu i skladu i znalezc tam cos graniczy z cudem.
Awatar użytkownika
Agis
Posty: 65
Rejestracja: 05 kwie 2016 12:38
Lokalizacja: Nuln

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Agis »

Czytam posty i nic nie ogarniam.
Próbowałem ogarnąć na własną ręke mudleta, ściagnąłem mapy, skrypty. I nic.

Otóż mamy pytanie.
Dlaczego jak odpalam mudleta to nie widzę kondycji, many, zmęczenia, pragnienia itd, itd?
Jak ustwić by chodzić numeryczną kawiaturą - wygoda .

Klient webowy często się zacina a zaczynam pogrywać hmm 'poważniej'.
I przydałoby się ogarnąć jakiegoś MUD'a.

Fajnie by było jakby ktoś wytłumaczył mi co i jak z tym tak.. łopatologicznie :)) :lol:
"Odważny umiera raz, a tchórz ginie tysiące razy."
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

Potem pokaze ci jak robic bindy pod numeryki.

Przejrzyj tez pliki README
Awatar użytkownika
Agis
Posty: 65
Rejestracja: 05 kwie 2016 12:38
Lokalizacja: Nuln

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Agis »

Ściągnałem tu pliki mapper i skrypty.
I ciągle nie widze kondycji, ani nic.

Mapa ni by jest ale nie ma.
"Odważny umiera raz, a tchórz ginie tysiące razy."
Balkrag
Posty: 126
Rejestracja: 24 cze 2016 07:34

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Balkrag »

po pierwszej wejdz w settings i zaznacz opcje Enable Gmcp i kliknij save.
Inaczej skrypty dzialac i mapper nie beda.


Po drugie wpisz juz w grze jak bedziesz grac
(bez kropki)
,/skrypty
./mapper

przejrzyj wszystko po kolei poczytaj i poustawiaj sobie wszystko jest wyjasnione a nie bedziesz czegos wiedzial, pisz.

Dodatkowo tutajsz masz wszystko opisane przeczytaj od deski do deski
Poprawna instalancje

Jak zrobic bindy na kierunki.
Jak poruszac sie po skryptach w grze

skopiowalem bys nie dlubal i nie szukal plikow ktore sa w katalogu.
https://docs.google.com/document/d/1sW_ ... sp=sharing



A i mam nadzieje ze nie pobierales wszystkiego z pierwszej strony bo pare stron w tyl sa aktualizacje do nowszych paczek.
Awatar użytkownika
Ald
Posty: 160
Rejestracja: 19 sty 2016 21:39
Lokalizacja: Moravskoslezský kraj

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Ald »

Agis pisze:Ściągnałem tu pliki mapper i skrypty.
I ciągle nie widze kondycji, ani nic.

Też tego nie mogłem rozgryźć, aż wreszcie wpisałem /ui
Tam masz możliwość ustawienia wyświetlania kondycji, many i tak dalej.

Wpisz na przykład:
/pasek kondycja 1
zrestartuj program i zobaczysz zmianę.
Dobranoc - powiedział diabeł.
Awatar użytkownika
Eldur
Posty: 36
Rejestracja: 29 mar 2016 10:40
Lokalizacja: Höfuðborgarsvæðið

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Eldur »

Adremen pisze:W najbliższym czasie planuję dość dużą aktualizację. Spędziłem sporo czasu nad śledzeniem drużyny oraz przejściami specjalnymi aby mapper się nie gubił. Poza tym, dojdą chyba gagi większości zawodów i inne takie. Brakuje mi jedynie opisów zawodu gladiatora. Jesli ktoś ma i jest skłonny się podzielić byłbym wdzięczny.
No i co z tą dość dużą aktualizacją? ;) Jakich dokładnie opisów jeszcze Ci brakuje? Daj znać na priv jakby co.
Betra er einn að vera, en illan stallbróður hafa.
Kobu
Posty: 65
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Kobu »

Hej - pytanko o GMCP . Pisza ze obiekt "data" zapewnia komunikacje dwustronna... Jak wymusic ponowne wyslanie pelnego GMCP o postaciach na lokacji?
Z kolei obiekt "nums" daje tylko nums... interesuje mnie proste wymuszenie info o biezacych obiektach po ich numerach ORAZ ich opisach/imionach.
ODPOWIEDZ