Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Irvin pisze:Czy jest mozliwosc jakos usprawnic mapper?

Na wszystkich nawet zmapowanych lokacjach ktore nie posiadaja gmcp gubi sie, a jak juz sie zgubi nie moze sie odnalezc dopoki nie wyjde z powrotem na lokacje z gmcp.
/lok
/zlok

wtedy nic nie daja.

Jest to ryzykowne bo nie mozna mu zaufac na najgrozniejszych terenach podczas expa np.
Śledzenie po chodzeniu działa. Musiałeś albo coś namajstrowć przy mapperze albo nie stworzyłeś odpowiednio skrótów klawiaturowych. Przeczytaj dokładnie README, stwórz nowy profil i przeprowadź dokładnie konfigurację opisaną w README krok po kroku. Nauczony przypadkami innych jestem prawie pewien, że po prostu coś pominąłeś.

Ustawić mapę możesz też klikając prawym przyciskiem na jakiejś lokacji i "Ustaw te lokacje".
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

zainstalowalem zgodnie z zaleceniem zrobilem katalog map etc i latam na numeryku ustawilem keys jak nalezy.

po gmcp wszystko pieknie dziala, gorzej wlasnie jakies expowiska.
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Irvin pisze:zainstalowalem zgodnie z zaleceniem zrobilem katalog map etc i latam na numeryku ustawilem keys jak nalezy.

po gmcp wszystko pieknie dziala, gorzej wlasnie jakies expowiska.
Jeśli działa na lokacjach z GMCP a przestaje natychmiastowo działać na lokacjach bez GMCP to są to na 100% błędnie skonfigurowane bindy klawiaturowe. Pokaz mi zrzut ekranu jednego z keybindów w Twoim kliencie. A najlepiej to odezwij się na ircu.
Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Terum »

Irvin pisze:zainstalowalem zgodnie z zaleceniem zrobilem katalog map etc i latam na numeryku ustawilem keys jak nalezy.

po gmcp wszystko pieknie dziala, gorzej wlasnie jakies expowiska.
A masz to expowisko w całości zmapowane? Bo jeśli ze zmapowanego terenu na opcji /rysuj off zejdziesz na niezmapowaną lokację, to wracając znów na zmapowaną lokację mapper istotnie się zgubi. Wówczas należy skorzystać z opcji /ustaw po której podajesz numer zmapowanej lokacji na, której się znajdujesz. Kiedy zmapujesz cały obszar i poprawnie zlinkujesz lokację (spec wejście - spec wyjście) mapper się nie zgubi.
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

Doszedlem co zwiesza mi mappera

Gdy wciskam komende "zerknij" freezuje mappera i przestaje dzialac na lokacjach bez gmcp.





Smukly bryg przybija do brzegu.
Dumny wysoki mezczyzna schodzi z brygu.
Dumny wysoki mezczyzna mowi: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 240 miedziakow!
Dumny wysoki mezczyzna mowi: Za kilkadziesiat sekund odplywamy.
Dumny wysoki mezczyzna poleruje swoj miecz.

na to skrypt nie reaguje od statkow mozna by dodac ( w quenn)
Awatar użytkownika
Adremen
Posty: 242
Rejestracja: 31 gru 2009 11:13

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Adremen »

Irvin pisze:Doszedlem co zwiesza mi mappera

Gdy wciskam komende "zerknij" freezuje mappera i przestaje dzialac na lokacjach bez gmcp.





Smukly bryg przybija do brzegu.
Dumny wysoki mezczyzna schodzi z brygu.
Dumny wysoki mezczyzna mowi: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 240 miedziakow!
Dumny wysoki mezczyzna mowi: Za kilkadziesiat sekund odplywamy.
Dumny wysoki mezczyzna poleruje swoj miecz.

na to skrypt nie reaguje od statkow mozna by dodac ( w quenn)
Grasz na 2.1 czy 3.0? "zerknij" naprawione w następnej wersji.
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

2.1 gdyz taka zalecales :)
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

z galera ta sama historia jak z brygiem

Wielka galera przybija do brzegu.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna schodzi z galery.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna mowi: Wszyscy na poklad! Bilety za jedyne 240 miedziakow!
Czarnowlosy barczysty mezczyzna mowi: Za kilkadziesiat sekund odplywamy.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna nabiera powietrza.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna krzyczy: Nastepnym portem bedzie przystan na Blekitnej Wstedze!
Jestes wyczerpany.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna spluwa z niesmakiem na ziemie.
Czarnowlosy barczysty mezczyzna mowi: Za kilkanascie sekund wyruszamy w dalsza podroz.
Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Terum »

Chciałbym zrobić sobie binda na dołączanie do drużyny. Ktoś podpowie jak to zrobić?
Irvin

Re: Mudlet 2.1 - Mapper + zestaw prostych niezawodnych skryptów

Post autor: Irvin »

1.chcialbym sie spytac jak i gdzie znalezc by zmienic kolor wroga na lokacji. Normalnie sa zieloni jednak gdy mnie zaatakuja zmieniaja sie na roz.

http://imgup.pl/di/RNSV/mudlet-pytanie.jpg

tak by wiadomo o co chodzi.

Ten jasny roz i ciemny roz gdy szybko przemieszczam sie po lokacjach niestety ale nie jestem nawet w stanie policzyc ilosci wrogow ani kto tam jest.
Moze przez to ze daltonizm sie moj ukazuje.:(

2.chcialem jeszcze spytac o sciezke do kolorku imienia osoby w druzynie ( nie w okienku kondycji bo tam mam tam jasno zielony) ale zeby tez byl np jasno zielony na glownym oknie, a nie fioletowy.

3. Czy u was okienko kondycji jest ruchome ? ja zlapac za niego i przesunac nie moge by zmienic jego ksztalt np na bardziej prostokatny sam doposowywuje sie do okna mudleta.

Wdzieczny bylbym za pomoc.
ODPOWIEDZ