Strona 8 z 11

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 10 mar 2017 18:05
autor: Zurwen
Zmieniło się gmcp trochę, musiałbym spojrzeć i przerobić kod w skryptach pewnie. Nie obiecuję kiedy do tego siądę :)

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 10 mar 2017 22:04
autor: Irwin
Zmieniono encumberance na encumbrance.

Wchodzimy -> !skrypty -> GMCP -> gmcp_state / opisz_stan

Zmieniamy w tych dwóch miejscach i powinno grać.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 28 mar 2017 02:30
autor: Miril
Jak ktoś mi się przedstawia to dostaję taki komunikat:

Kod: Zaznacz cały

Barczysty zreczny mezczyzna przedstawia sie jako:
Prokuj kowal z Novigradu, mezczyzna.
Short=Barczysty zreczny mezczyzna|Imie=Prokuj|Tytul=kowal z Novigradu, mezczyzna.|Lokacja=5980
Ostatnia linijka sugeruje, że te dane trafiają do jakieś bazy danych, ale szukałem i żadnej nie znajduję. Niby na pasku narzędzi Cmuda, między mapą i edytorem jest przycisk do DB, ale tam zawsze jest pusto, tylko opcja do stworzenia nowej bazy albo wczytania już istniejącej.
Podpowiecie mi, o co z tym chodzi?

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 04 maja 2017 07:48
autor: Zefel
Witam

Mam pewien problem z podążaniem za liderem często po prostu mapa mi się zawiesza i stoi w miejscu
zdarza się to najczęściej jak drożynę prowadzi jakiś indywidualista który skrzętnie ukrywa swoje imię przed światem.
Trigger podążania
^(?:> |)(?:Wraz z.*|)[Pp]odazasz (?:skradajac sie |)za (?:@d_leader\a+|kims|@d_leader_n) (.*)\.

Nigdzie nie potrafię znaleźć zmiennej @d_leader

Da się zrobić podążanie w bardziej łopatologiczny sposób np

"Wraz z (*) podążasz na wschod"
#mo e

Wiem że to bardzo prymitywny sposób ale może to jest jakieś wyjście.
Doradzi ktoś jak rozwiązać ten problem ?

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 18 cze 2017 19:15
autor: Florian
Ja z kolei mam problem z tym, ze chcialbym miec wszystkie wiadomosci w jednym oknie. Próbowałem przerobić trig, tyle, ze wyskakuja komunikaty z przerwami na pusta linjke.

Kod: Zaznacz cały

<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>
<cmud>
  <trigger type="GMCP" priority="2720" copy="yes">
    <pattern>messages</pattern>
    <value>$msg = %json(%0)
#say $msg.text</value>
  </trigger>
</cmud>
Bylbym wdzieczny jesli ktos napisze co robie zle.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 01 lip 2017 16:05
autor: Derdhang
W zwiazku z tym, ze skryptowanie nie jest moja najlepsza strona, prosilbym o aktualizacje tej paczki do nowych standardow GMCP, dla mnie czarna magia... :(

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 02 lip 2017 17:16
autor: Irwin
Hej,

Uporał się ktoś ze zmianami i mógłby się podzielić co zrobić, żeby zaimplementować to poprawnie?

Zurwen,

Jakbyś miał chwile, mógłbyś edytować temat/builda, aby zawierał potrzebne poprawki?

Dzięki

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 02 lip 2017 22:54
autor: Zurwen
Jutro mam urlop, zajmę się tym jakoś pod wieczór. :roll:

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 02 lip 2017 23:23
autor: Zurwen
Tak na szybko:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>//#sh %0
//#sh %json(%0)

$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat" || $msg.type == "combat.others")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    #win "walka" $msg.text
  }
}
{
  #showp $msg.text
}</value>
</trigger>


Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 03 lip 2017 20:04
autor: Irwin
Dzięki Zurwen,

Mała podmianka na:

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")

Zmieniła się wartość combat na combat.avatar i combat.team dla chętnych.

U mnie działa.