Strona 6 z 11

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 24 gru 2015 13:02
autor: Terum
Bardzo, dziękuję za pomoc. Chodziło o spacje w ścieżce. Pomogło zastosowanie Twojej propozycji i zmiana ścieżki na "C:\Arkadia_Baza\arkadia.db". Teraz został mi do ogarnięcia tylko mapper.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 28 gru 2015 16:53
autor: Terum
Mam pytanie czy ta paczka będzie działała również pod cmudem pro 2.37 ?

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 19 cze 2016 13:20
autor: Bam
A co z tymi ciosami miecznika? Jest jakieś uaktualnienie, które już je prawidłowo wychwytuje?

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 02 lip 2016 16:49
autor: Evandeil
Mam pewien problem z logowaniem. Jak zrobic by logowalo mi z okna walki i z glownego okna? Alternatywnie, jak pozbyc sie okna walki zachowujac okno kondycji i mapy tak bym mogl logowac wszystko z okna glownego.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 01 wrz 2016 08:59
autor: Jorhn
Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie takiego problemu:
do standardowych okien (walka, kondycja, okno główne) dodaję okno "czat" - założenie jest takie, aby w tym oknie wyświetlane było wszystko, co jest mówione - ale te rzeczy również powinny być wyświetlone w głównym oknie (czyli zdublowanie). Nie mam pomysłu, jak przerobić oryginalnego trigga "messages" - więc zrobiłem coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

$msg = %json(%0)

#if (%len($msg.text)>4) {
   #switch ($msg.type)
      ("comm") {
      #win "czat" $msg.text
      #say $msg.text
      }
      ("combat" || "combat.others" || "combat.team") {
      #win "walka" $msg.text
      }
}
Niby wszystko jest wyświetlane tam, gdzie powinno, ale przykładowo nie widzę, gdy ktoś mnie zaprasza do drużyny. Nie mam pojęcia, z czego to może wynikać, nie mam takiego komunikatu wygagowanego, czy coś, na oryginalnym skrypcie zurwena widzę to bez problemu w głównym oknie. Jakieś pomysły?

Edit: pomogło dodanie kolejnej sekcji:
("emotes") {
#say $msg.text
}

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 01 wrz 2016 14:15
autor: Haern
W preferences włącz wyświetlanie skryptów/debugging, wyświetl sobie linijkę, która sprawia problem i zobacz, jakie skrypty uruchamia i gdzie ginie komunikat.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 02 paź 2016 20:53
autor: Feril
Hej,

Informacyjnie. Nie wiem od jak dawna, ale nie da sie sciagnac paczki z sendspace'a.
The file is currently unavailable. Our support has been notified and we hope to resolve the problem shortly. Please try again later
Btw. ktos zna alternatywne zrodlo?

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 28 gru 2016 12:22
autor: Miraissa
Próbuję ustawić sobie CMUD (upgrade z poprzedniej wersji do 3.34) i mimo najszczerszych chęci coś nie działa z bazą dannych i tym:
nonstd_exit %roomnum "na dno rozpadliny" "d"
Zwrotny komunikat, twierdzi, że wszystko zostało dodane, a nie chce otworzyc bazy dannych, czy tez pokazac sie gdzies w skryptach. Jakaś dobra duszyczka pomoże mi? PW jak coś

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 31 gru 2016 19:23
autor: Zurwen
Pewnie nie masz ustawionej bazy danych / sciezki do bazy danych / utworzonego odpowiedniego folderu bazy danych / utworzonego pliku db. Ale zupełnie w ciemno bo za mało szczegółów.

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

: 16 sty 2017 09:51
autor: Zefel
Witam

Skrypty pierwsza klasa. Dobra podstawa dla dalszej zabawy . Gratuluje.

Ale poległem na przemykaniu tzn zrobiłem makro ALT+Klawiatura numeryczna np ALT+NUM2 przemknij s
rysuje kierunki i wszystko ładnie ale na mapie stoję w miejscu.
trochę to uciążliwe jak się przemknie więcej lokacji i mapa się gubi.
Doradzisz coś ?