Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Terum »

Bardzo, dziękuję za pomoc. Chodziło o spacje w ścieżce. Pomogło zastosowanie Twojej propozycji i zmiana ścieżki na "C:\Arkadia_Baza\arkadia.db". Teraz został mi do ogarnięcia tylko mapper.
Terum
Posty: 60
Rejestracja: 01 gru 2015 15:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Terum »

Mam pytanie czy ta paczka będzie działała również pod cmudem pro 2.37 ?
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Bam »

A co z tymi ciosami miecznika? Jest jakieś uaktualnienie, które już je prawidłowo wychwytuje?
Endless learning the basics...
Obrazek
Awatar użytkownika
Evandeil
Posty: 175
Rejestracja: 26 maja 2009 21:48

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Evandeil »

Mam pewien problem z logowaniem. Jak zrobic by logowalo mi z okna walki i z glownego okna? Alternatywnie, jak pozbyc sie okna walki zachowujac okno kondycji i mapy tak bym mogl logowac wszystko z okna glownego.
Obrazek
Jorhn
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2011 10:25

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Jorhn »

Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie takiego problemu:
do standardowych okien (walka, kondycja, okno główne) dodaję okno "czat" - założenie jest takie, aby w tym oknie wyświetlane było wszystko, co jest mówione - ale te rzeczy również powinny być wyświetlone w głównym oknie (czyli zdublowanie). Nie mam pomysłu, jak przerobić oryginalnego trigga "messages" - więc zrobiłem coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

$msg = %json(%0)

#if (%len($msg.text)>4) {
   #switch ($msg.type)
      ("comm") {
      #win "czat" $msg.text
      #say $msg.text
      }
      ("combat" || "combat.others" || "combat.team") {
      #win "walka" $msg.text
      }
}
Niby wszystko jest wyświetlane tam, gdzie powinno, ale przykładowo nie widzę, gdy ktoś mnie zaprasza do drużyny. Nie mam pojęcia, z czego to może wynikać, nie mam takiego komunikatu wygagowanego, czy coś, na oryginalnym skrypcie zurwena widzę to bez problemu w głównym oknie. Jakieś pomysły?

Edit: pomogło dodanie kolejnej sekcji:
("emotes") {
#say $msg.text
}
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2016 16:43 przez Jorhn, łącznie zmieniany 1 raz.
Ceterum censeo OK delendam esse.
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Haern »

W preferences włącz wyświetlanie skryptów/debugging, wyświetl sobie linijkę, która sprawia problem i zobacz, jakie skrypty uruchamia i gdzie ginie komunikat.
Feril
Posty: 86
Rejestracja: 25 paź 2011 20:59

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Feril »

Hej,

Informacyjnie. Nie wiem od jak dawna, ale nie da sie sciagnac paczki z sendspace'a.
The file is currently unavailable. Our support has been notified and we hope to resolve the problem shortly. Please try again later
Btw. ktos zna alternatywne zrodlo?
Awatar użytkownika
Miraissa
Posty: 5
Rejestracja: 14 paź 2016 13:34

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Miraissa »

Próbuję ustawić sobie CMUD (upgrade z poprzedniej wersji do 3.34) i mimo najszczerszych chęci coś nie działa z bazą dannych i tym:
nonstd_exit %roomnum "na dno rozpadliny" "d"
Zwrotny komunikat, twierdzi, że wszystko zostało dodane, a nie chce otworzyc bazy dannych, czy tez pokazac sie gdzies w skryptach. Jakaś dobra duszyczka pomoże mi? PW jak coś
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Zurwen »

Pewnie nie masz ustawionej bazy danych / sciezki do bazy danych / utworzonego odpowiedniego folderu bazy danych / utworzonego pliku db. Ale zupełnie w ciemno bo za mało szczegółów.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Zefel
Posty: 9
Rejestracja: 11 sie 2016 20:31

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Zefel »

Witam

Skrypty pierwsza klasa. Dobra podstawa dla dalszej zabawy . Gratuluje.

Ale poległem na przemykaniu tzn zrobiłem makro ALT+Klawiatura numeryczna np ALT+NUM2 przemknij s
rysuje kierunki i wszystko ładnie ale na mapie stoję w miejscu.
trochę to uciążliwe jak się przemknie więcej lokacji i mapa się gubi.
Doradzisz coś ?
ODPOWIEDZ