Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Forum techniczne Arkadii.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Zurwen »

Niestety, brakuje mi odpowiednika #sayp / #echop / #showp przy wysyłaniu do innych okien niż domyślne... To najlepsze co mogłem skombinować:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)
$text = %subregex(%subregex(%subregex($msg.text, %lf, %crlf), %crlf....$, ""), %crlf$, "")

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    #window "walka" $text
  }
}
{
  #window "skrypty" $text
}</value>
</trigger>
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Jasko
Posty: 71
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Jasko »

Zurwen: walka:#sayp {...} - powinno dzialac.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Zurwen »

Działa! Dzięki! :)

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
}</value>
</trigger>
Chociaż też nie działa idealnie, bo z jakiegoś powodu nie działa walka:#sayp $zmienna :) Tzn to nie zadziała:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    walka:#sayp %subregex($msg.text, %lf, %crlf) 
  }
}
{
  #sayp %subregex($msg.text, %lf, %crlf) 
}</value>
</trigger>
A jak komuś przeszkadza kolorek #sayp, to można to zmienić w options -> fonts -> session -> Information messages -> text color
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Adair
Posty: 86
Rejestracja: 21 lut 2017 09:30

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Adair »

Czy tutaj:

Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) > 4)
Nie posypało Ci się coś przy wklejaniu? I > powinno być znakiem większości > ?
Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Irwin »

Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?
1
Jasko
Posty: 71
Rejestracja: 06 sty 2012 11:17

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Jasko »

Zurwen:
walka:#sayp $zmienna nie dziala bo odwolujesz sie do tymczasowej zmiennej stworzonej w glownym oknie - taka uroda tych tymczasowych zmiennych niestety.
Zurwen
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Zurwen »

Irwin pisze:Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?
Nie mam pojęcia dlaczego, u mnie działa.

Btw, nie napisałem - w options -> general -> protocols -> gmcp trzeba wstawić:

Kod: Zaznacz cały

Account 1
Char 1
Client 1 
Core 1
mail 1
objects 1
room 1
gmcp_msgs 1
A potem ten kod:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
}</value>
</trigger>

Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) > 4)
bylo dla pominięcia jakichś superkrótkich wiadomości, które tylko robily nowe linie w oknie walki - już nie pamiętam o co tam chodziło.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Awatar użytkownika
Irwin
Posty: 31
Rejestracja: 18 mar 2016 15:03

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Irwin »

edycja { JUZ OK }
1
Awatar użytkownika
Bam
Posty: 278
Rejestracja: 16 lut 2013 19:10

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Bam »

Zurwen pisze:
Irwin pisze:Po wgraniu zmian, nie wyświetla się róża wiatrów, any idea?
Nie mam pojęcia dlaczego, u mnie działa.

Btw, nie napisałem - w options -> general -> protocols -> gmcp trzeba wstawić:

Kod: Zaznacz cały

Account 1
Char 1
Client 1 
Core 1
mail 1
objects 1
room 1
gmcp_msgs 1
A potem ten kod:

Kod: Zaznacz cały

<trigger type="GMCP" priority="2870" id="287">
  <pattern>gmcp_msgs</pattern>
  <value>$msg = %json(%0)

#IF ($msg.type == "combat.avatar" || $msg.type == "combat.others" || $msg.type == "combat.team")
{
  #if (%len($msg.text) > 4)
  {
    walka:#sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
  }
}
{
  #sayp %subregex(%json(%0).text, %lf, %crlf) 
}</value>
</trigger>

Kod: Zaznacz cały

#if (%len($msg.text) > 4)
bylo dla pominięcia jakichś superkrótkich wiadomości, które tylko robily nowe linie w oknie walki - już nie pamiętam o co tam chodziło.


Po wklejeniu tego z options-general-protocols w ogóle przestało mi wyświetlać cokolwiek co mud do mnie wysyła do ekranu skrypty, ale działał ekran kondycja i pokazywało kogo mam na lokacji.

Po wklejeniu do messages tych zmian z combat jak mi nie wrzucało do ekranu walki tejże walki, tak mi jej dalej nie wrzuca :P
Endless learning the basics...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tyndal
Posty: 29
Rejestracja: 12 lut 2009 22:59

Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3

Post autor: Tyndal »

Mam podobnie jak kolega wyżej. Ekran walki nie wyłapuje nic. Opisy walki wyświetlają się w głównym oknie. Przy próbie wklejenia powyższego triggera CMUD wypluwa jakiś błąd :(
Wizowie stworzyli Arkadię, aby cwiczyc wiernych...
ODPOWIEDZ