Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Kitol - okna możesz sobie przeciągnąć i poustawiać jak ci pasuje (klikasz lewym np. na kondycja i przeciągasz je w prawą stronę ekranu).
Poza tym trzeba kliknąć prawym przyciskiem na każde z okien, które nie jest główne (kondycja i walka) -> edit menu -> advanced -> no network connection i wyłączyć status bar / command line.
Niżej screenshot ocb.
Komendy wpisujesz tam gdzie się wpisuje komendy (w twoim przypadku, biały pasek na samym dole ekranu, w oknie skrypty).
@Brur, już zerkam czy mogę to zreplikować.
Poza tym trzeba kliknąć prawym przyciskiem na każde z okien, które nie jest główne (kondycja i walka) -> edit menu -> advanced -> no network connection i wyłączyć status bar / command line.
Niżej screenshot ocb.
Komendy wpisujesz tam gdzie się wpisuje komendy (w twoim przypadku, biały pasek na samym dole ekranu, w oknie skrypty).
@Brur, już zerkam czy mogę to zreplikować.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Alleluja, zadziałało. Chyba jeszcze trochę pogram.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Problem, o ktorym napisal wyzej Brur, powinien zniknac po przelogowaniu.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Niby działa.
Ale jak wywalic to podkreslenie "postaci" z okna "kondycje" bo jestem slepy i tego nie widze
Ale jak wywalic to podkreslenie "postaci" z okna "kondycje" bo jestem slepy i tego nie widze
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Podkreślenie jest tam celowo, żeby było wiadomo co klikać lewym/prawym przyciskiem myszy.
Musiałbyś wejść w skrypt 'uaktualnij_kondycje' czy jakoś tak i tam gdzieś będzie %ansi(under), które trzeba wywalić. Chyba, bo nie pamiętam czy tworzenie klikalnego tekstu nie powoduje podkreśleń (pisałem ten skrypt już jakiś czas temu, nie pamiętam). Ogólnie - pierdoła.
Musiałbyś wejść w skrypt 'uaktualnij_kondycje' czy jakoś tak i tam gdzieś będzie %ansi(under), które trzeba wywalić. Chyba, bo nie pamiętam czy tworzenie klikalnego tekstu nie powoduje podkreśleń (pisałem ten skrypt już jakiś czas temu, nie pamiętam). Ogólnie - pierdoła.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Piszę tutaj, bo to pytanie do Zurwena bardziej, niż CMUDowców.
Czy dobrze rozumiem, że wyciągając tablicę z Objects, w Keyu jest numer osoby, a w Value cała reszta informacji jej dotyczących?
I informację z Value wyciąga się przez %val.parametr_o_który_mi chodzi?
Nie potrafię też zrozumieć, dlaczego z tablicy Objects tworzona jest zmienna lista samych numerów, a potem druga zmienna baza danych już ze wszystkim. Mogę jakieś króciutkie wyjaśnienie?
Czy dobrze rozumiem, że wyciągając tablicę z Objects, w Keyu jest numer osoby, a w Value cała reszta informacji jej dotyczących?
I informację z Value wyciąga się przez %val.parametr_o_który_mi chodzi?
Nie potrafię też zrozumieć, dlaczego z tablicy Objects tworzona jest zmienna lista samych numerów, a potem druga zmienna baza danych już ze wszystkim. Mogę jakieś króciutkie wyjaśnienie?
To jak ja mam się czuć?Zurwen pisze:Ogólnie - pierdoła.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2015 15:31 przez Narmaniel, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Mam taki problem jeszcze. Jak wbijam kierunki na numerycznej to cyferki odpowiadające klawiszom pojawiają się na pasku komend. Da się to jakoś zablokować?
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Sprawdź czy pod każdym z makr które masz, czy nie masz zaznaczonego "Append to Command". Powinno być tylko "Send to Server".
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
GMCP wysyła coś co odczytuje się poprzez %json. Po przetworzeniu przez %json dostaje się tablice tablic (w przypadku Objects, dla prostszych pakietów może to być lista lub tablica). Rafgart w specyfikacji GMCP to opisał.Narmaniel pisze:Piszę tutaj, bo to pytanie do Zurwena bardziej, niż CMUDowców.
Czy dobrze rozumiem, że wyciągając tablicę z Objects, w Keyu jest numer osoby, a w Value cała reszta informacji jej dotyczących?
I informację z Value wyciąga się przez %val.parametr_o_który_mi chodzi?
Nie potrafię też zrozumieć, dlaczego z tablicy Objects tworzona jest zmienna lista samych numerów, a potem druga zmienna baza danych już ze wszystkim. Mogę jakieś króciutkie wyjaśnienie?
To jak ja mam się czuć?Zurwen pisze:Ogólnie - pierdoła.
Objects.Nums to prosta lista obiektów na lokacji (lista)
Objects.Data to tablica, gdzie kluczem są numery z objects.nums a wartoścami tablica z danymi tego obiektu.
Czyli jak na lokacji masz obiekty [1, 2], to objects.data wygląda:
[1:[living:TRUE, avatar:TRUE, (... pozostale dane)], 2:[living:TRUE, avatar:FALSE, (... pozostałe dane)]
I jezeli chcesz sie dostac do informacji czy living 1 jest awatarem to robisz (teoretycznie)
%gmcp.objects.data.1.avatar
Tyle, że automatyczna zmienna %gmcp jakoś dziko działa w CMUDzie, więc ja zapisuje sobie odpowiednik %gmcp.objects.data (%json(%0) w triggerze GMCP Objects) do zmiennej np. OBJECTS_DATA i potem tylko
OBJECTS_DATA.1.avatar
Więc jeżeli dobrze zrozumiałem co napisałeś, to odpowiedź brzmi 'tak'.
Jak ktoś chce robić własne triggery GMCP, to trzeba pamiętać o tym kiedy poprawnie podmieniać zmienne z objects - MUD nie przesyła ich za każdym razem pełnych, czasami tylko przesyła uaktualnienie części danych.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Paczka ze skryptami (v 3.1) pod CMUDa v3
Dzięki, ale po ponownym uruchomieniu klienta problem sam się rozwiązał. Dziękuję.Fiora pisze:Sprawdź czy pod każdym z makr które masz, czy nie masz zaznaczonego "Append to Command". Powinno być tylko "Send to Server".