Strona 8 z 13

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 01 paź 2015 16:33
autor: Tercoral
Dobra wiadomosc to taka ze latwo da sie to zrobic:

tempTimer(czas, kod)
tempTimer( 0.5, [[send("kill elfa")]] )
tempTimer( 1.5, [[send("kill elfa")]] )

Zla to taka, ze musisz se sprawdzic na wlasnej skorze (ewentualny piorun) czy takie timerowane alliasy sa legalne, bo ja nie wiem.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 01 paź 2015 18:40
autor: Zorilazor
raczej legalne, niczym sie nie rozni taki alias od komendy wykonaj.

Tu masz troche rozwinieta wersje zalezna od ilosci cial, np 'lua wycinanko(3)' wytnie wsztstko co napisales po kolei z pierwszego, drugiego i trzeciego ciala.

Kod: Zaznacz cały

function wycinanko(ile)
	local licznik = 0
	local liczebniki = {"pierwszego",
		"drugiego",
		"trzeciego",
		"czwartego",
		"piatego",
		"szostego"
	}

	for i = 1, ile do
		for y = 1, 6 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij kiel z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
		for y = 1, 2 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij szczekonoze z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
		for y = 1, 1 do
			tempTimer(licznik, [[send("wytnij guz z ]] .. liczebniki[i] .. [[ ciala")]])
			licznik = licznik + 1
		end
	end
end

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 02 paź 2015 11:08
autor: Esze
@Zori

Jako zielony w mudzie potrzebuje małej pomocy, bo nie moge sobie poradzic.

http://imgur.com/dMh6R8u

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 02 paź 2015 16:10
autor: Zorilazor
prawie dobrze

aliasy i triggery przekazuja dane w tablicy 'matches', czyli np przy paternie ^wycinanko (.*)$
matches[1] - to cala zlapana linia np "wycinanko 3"
matches[2] - to pierwsze nawiasy - czyli "3"
zawsze mozna sprawdzic czy dziala przez

Kod: Zaznacz cały

display(matches)
czyli tak,
dodaj nowa element w sekcji Scripts i przeklej tam kod funkcji/
a w aliasie dodaj samo wywolanie tak

Kod: Zaznacz cały

wycinanko(matches[2])
i sprobuj wywolac komenda
wycinanko 1


jakos tak w kazdym razie :)

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 19 paź 2015 20:30
autor: Alakdae
Witam,

Nie mogłem się doczekać na link do skryptów, więc napisałem swoje do obsługi Mapy i stanu postaci z GMCP.
Jak ktoś zainteresowany to dajcie znać.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 21 paź 2015 21:17
autor: Zorilazor
gejdze troche duze :) ale ta mapa fajna, jak zrobiona?

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 23 paź 2015 17:09
autor: Alakdae
Mapa to mapa z klienta webowego i oskryptowana, żeby ładnie działąła pod Mudletem. Zachowuje się dokładnie jak mapa webowa.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 30 maja 2017 05:13
autor: Walkirr
Ma ktoś może skrypt, który zlicza normalne ciosy, ciosy specjalne i pudła speców - jakby jeszcze podawał procentowo jak to wygląda to byłbym wniebowzięty :D

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 30 maja 2017 12:14
autor: Werbat
W adremenowych jest, /stat - ale nie wiem, czy zlicza spece.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 30 maja 2017 12:32
autor: Drubin
+--------------------- Statystyki ----------------------+
| |
| WSZYSTKIE ciosy: .................. 0 |
| |
| OGOLEM ciosy |
| � otrzymane: .................... 0 (0%) |
| � wyparowane: ................... 0 (0%) |
| � unikniete: .................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE ciosy na czesci ciala |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez |
| � bron: ......................... 0 (0%) |
| � zbroje: ....................... 0 (0%) |
| � tarcze: ....................... 0 (0%) |
| |
| WYPAROWANE ciosy przez zbroje |
| � glowa: ........................ 0 (0%) |
| � ramiona: ...................... 0 (0%) |
| � korpus: ....................... 0 (0%) |
| � nogi: ......................... 0 (0%) |
| |
| OTRZYMANE na czesci ciala/WYPAROWANE przez zbroje |
| � glowa: ....... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � ramiona: ..... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � korpus: ...... 0 (0%) / 0 (100%) |
| � nogi: ........ 0 (0%) / 0 (100%) |
| |
+-------------------------------------------------------+


Wyglada, ze albo to wrzuca do jednego wora, albo tylko zwykle. Pewnie autor musialby sie wypowiedzec.

BTW. Ktos ma pomysl na skrypcik na gnomia mowe (w sensie jej generacji z normalnego tekstu)?