Strona 5 z 13

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 01 sie 2015 18:22
autor: Tercoral
To juz takie gdybanie, ale ogolnie z obecna polityka wizow to nie sadze zeby dali unikalny hash kazdej lokacji. Rafgart nawet gdzies pisal ze nie po to kodowali gubienie sie zeby teraz mozna bylo sie znajdowac. Wiec chyba bedzie trzeba ulepszyc skrypt mappera tak zeby dzialal dobrze nawet na tych kiepskich lokacjach. :P A gmcp traktowac jako prezent za dobre sprawowanie sie.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 01 sie 2015 21:48
autor: Talisa
Kombinujecie. GMCP to GMCP, sa trakty i miasta. Szukanie po shorcie przydaje sie tylko w paru miejscach. Np. pewien lasek kolo bobolakow (powtarzaja sie tylko 3 shorty - mam alias ktory ustawia mnie momentalnie na wlasciwe miejsce). Lokacji z unikatowymi shortami jest 30-costam %, moja mapa ma 24k lokacji w CMUDzie. Nie oplaca sie.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 03 sie 2015 10:43
autor: Zorilazor
Nie bardzo rozumiem, 30% czego?

czy sie oplaca czy nie to kwestia gustu. Ja sobie koduje dla przyjemnosci i mam taki cel zeby sie nie gubilo nigdy, chyba ze wejdzie sie na lokacje na ktorych trzeba uzywac kompasu. Wypobrazam sobie szukanie wg takiego systemu:
1) tam gdzie sa dane gmcp to szukac wg gmcp i jak nie ma lokacji to dodawac z automatu na pozycjach x/y takich samych jak na mapie.
2) tam gdzie gmcp nie ma to szukac wg hasha krotkiego opisu
3) sprawdzic pozycje znalezionego pokoju z krotkiego opisu wzgledem ostatniego pokoju i wklepanego kierunku/komendy czyli jezeli dalismy "w" to czy znaleziona lokacja jest faktycznie na zachodzie.
4) Jezeli lokacja znaleziona po hashu nie znajduje sie we wlasciwej pozycji to przeszukac mape w okolicy gdzie pokoj sie powinien znajdowac np 1-3 pozycje roznicy na osi x jezeli poszlismy na zachod. Jak sie znalazlo to sprawdzamy czy hash jest taki sam, jak nic sie nie znalazlo to dodajemy nowy pokoj.
5) W ostatecznosci szukac po dlugim opisie ze 'sp' - tu jeszcze do konca nie wymyslilem

Powinno jakos tam dzialac, chyba ze sie na ciemnych lokacjach pogubi

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 03 sie 2015 11:05
autor: Akali
Zorilazor pisze:Nie bardzo rozumiem, 30% czego?
Talisa pisze:Lokacji z unikatowymi shortami jest 30-costam %, moja mapa ma 24k lokacji w CMUDzie.
Jak uda Ci się zrobić punkty 1-5 to będziesz jechał po lokacjach jak czołg,
całkiem RPG'owo jeśli grasz krasnoludem.

:roll:

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 03 sie 2015 12:05
autor: Zorilazor
Dla mojego seconda elfa (ktorego jeszcze nie mam ale moglbym miec w przyszlosci) to zakoduje w przyszlosci erpegowe gubienie sie co druga lokacje :P

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 03 sie 2015 12:21
autor: Tercoral
No ja bym zaczal od nielagujacego i nie bugujacego przy chodzeniu mappera, a pozniej robil jakies niegubienie sie. Bo wizowie juz zadbali o to zeby sie zgubic :P

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 03 sie 2015 12:41
autor: Talisa
Ni tam. Wiekszosc lokacji z takimi samymi shortami lezy kolo siebie :P.

10x prosciej napisac triggery na wszystkie mozliwe komunikaty po wydaniu komendy ruchu. Wtedy jedynie druzyna zostaje i jej niestandardowe komunikaty przejscia.
Z perspektywy kogos, kto ma niezle niegubiaca sie mape

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 10 sie 2015 11:23
autor: Tugrun
Witam.
Mam problem z mapperem. Gdy gram sam, lub prowadzę drużynę wszystko działa całkiem dobrze. Problem pojawia się, gdy jestem w drużynie, którą prowadzi ktoś inny. Wtedy mapper nie podąża za prowadzącym. Zostaję w miejscu, w którym dołączyłem do drużyny. Jakieś pomysły jak powinien wyglądać taki skrypt?

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 10 sie 2015 15:38
autor: Tercoral
Nikt ci chyba na to pytanie nie odpowie z marszu, bo to zalezy co masz w skryptach :P

Chociaz ja sprobuje:

Mapper podaza jak ma jakas komende do obrobienia np "n" i z niej czyta jak przesunac kropke graficznie.

Mnie sie wydaje, ze nie masz w ogole skryptow do oddczytania "podazasz za XX na N" jako "n" wiec sobie napisz/zdobadz jakies.

Ja mam cos na swoim dropboxie. Wiec mozesz moj conf okroic do mappera tylko i sobie cos zlozyc co bedzie jako tako dzialalo. (Temu mapperowi duzo brakuje)

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 12 sie 2015 00:39
autor: Zorilazor
Tugrun pisze:Witam.
Mam problem z mapperem. Gdy gram sam, lub prowadzę drużynę wszystko działa całkiem dobrze. Problem pojawia się, gdy jestem w drużynie, którą prowadzi ktoś inny. Wtedy mapper nie podąża za prowadzącym. Zostaję w miejscu, w którym dołączyłem do drużyny. Jakieś pomysły jak powinien wyglądać taki skrypt?
Tak jak napisal Tercoral, musisz miec jakis sposob odczytywania ruchu druzyny i wrzucania do mappera. Powinno to byc w miare proste bo jezeli masz dobrze dzialajacego mappera to juz kierunki jakos ta przetwarzasz.

ja, zeby nie mielic calego tekstu mam zalozony color trigger na niebieski tekst jako filtr i potem taki pattern do wykrywania kierunkow:

Kod: Zaznacz cały

odazasz za .* na (.*)\.
potem zamiana dlugich kierunkow na skroty i podrzutka do mappera:

Kod: Zaznacz cały

skad_przyszedlem = odwrocKierunki(SkrocKierunki(matches[2]))