Strona 12 z 12

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 16 mar 2018 16:17
autor: Tercoral
Z tym zmeczeniem to wyciagasz zmienna z gmcp (chyba fatigue) i robisz duzy allias

/zm (.*)
If gmcp.faticostam == 1 then send("szepnij " .. matches[2] .. " jestem jakis tam") end

I tak ifa dla kazdej cyferki.

Tylko nie wiem jak z legalnoscia. Powinno byc dobrze.
No i arcydzielo sztuki koderskiej to ni jest.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 31 maja 2018 07:02
autor: Tercoral
Podbijam. Moze ma ktos pomysl na "pol-automatyczny wybierak ze skrzyni" ktory ma mniej wiecej dzialac na zasadzie: Oceniam wszystkie zbroje. Patrzy ktore nie spelnianiaja kryteriow (zniszczone) i proponuje w oparciu o zawartosc skrzyni co ubrac. Pozniej naciskam magiczny key i jestem ubrany na expa znow... 8-)

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 31 maja 2018 10:19
autor: Adair

Kod: Zaznacz cały

wybierz helm ze skrzyni
wybierz kirys ze skrzyni
wybierz lewy naramiennik ze skrzyni
wybierz prawy naramiennik ze skrzyni
itd.
Takie coś...?

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 31 maja 2018 10:37
autor: Tercoral
A czym sie rozni wybierz od wez?

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 31 maja 2018 11:01
autor: Adair
Wybiera najlepszy jakościowo sprzęt.

Re: Hacki zyciowe do Mudleta

: 10 maja 2019 13:50
autor: Tercoral
Poszukuje zdolnego czlowieka do pracy robotniczej za "dziekuje".

Czy mogl bym prosic o napisanie skryptu z gaugiem do palenia sie lampy? Ma dzialac tak ze jak zapalam lampe to odlicza sekundy do czasu wypalenia sie. Jak zgasze lampe to sie stopuje, a jak dopelnie to sekundy sie "uzupelniaja do maxa".

Wszelkie pomysly i udogodnienia mile widzane.