Hacki zyciowe do Mudleta
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Nie laguje. Mogę ci wkleić screena z timestampami mudletowymi po wbitej ścieżce oddzielonej przecinkami na 10 lokacji. A dla każdej mam parsing gmcp+short+exits z gagowaniem i wypluciem inline róży wiatrów z klikalnymi nazwami wyjść.
A co do lagowania trzeba pamiętać jeszcze o innej rzeczy. Przyczyną lagów u ciebie mogą być zupełnie inne triggery nie związane z chodzeniem, gmcp i mapą.
A co do lagowania trzeba pamiętać jeszcze o innej rzeczy. Przyczyną lagów u ciebie mogą być zupełnie inne triggery nie związane z chodzeniem, gmcp i mapą.
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Conf wydaje sie w porzadku.
Wlasnie z mapa mialem najwiekszy problem przy kodowaniu. Najchetniej wymienil bym go na cos mniej bugowatego.
Popatrze te hashe i dam znac.
PM PM !!
Wlasnie z mapa mialem najwiekszy problem przy kodowaniu. Najchetniej wymienil bym go na cos mniej bugowatego.
Popatrze te hashe i dam znac.
PM PM !!
Tęczowe serce...
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Ja ze swojej strony powiem, że nie bardzo rozumiem co tam może lagować. Pewnie nie do końca łapię mechanizm.
Wyobrażam sobie to tak:
Jeżeli wchodzisz na lokację, dla której są przekazywane koordynaty w GMCP to mapper sprawdza czy jest na prawidłowej lokacji (hashem) i jeżeli nie - to przenosi.
Jeżeli lokacji nie ma w twojej bazie (mappowania hash - roomID), to masz możliwość jakimś aliasem (lub automatycznie, triggerem) stworzyć mappowanie hashtag-roomId, o ile jesteś pewien, że lokacja na mapperze jest identyczna z tą na Arce.
W tym co opisałem wyżej, po prostu nie ma co lagować, na alarmie lub bez, bo jest to proste zaciąganie informacji z gmcp i porównywanie jest z mappingiem (dwuwymiarową tablicą jednokierunkową).
Wyobrażam sobie to tak:
Jeżeli wchodzisz na lokację, dla której są przekazywane koordynaty w GMCP to mapper sprawdza czy jest na prawidłowej lokacji (hashem) i jeżeli nie - to przenosi.
Jeżeli lokacji nie ma w twojej bazie (mappowania hash - roomID), to masz możliwość jakimś aliasem (lub automatycznie, triggerem) stworzyć mappowanie hashtag-roomId, o ile jesteś pewien, że lokacja na mapperze jest identyczna z tą na Arce.
W tym co opisałem wyżej, po prostu nie ma co lagować, na alarmie lub bez, bo jest to proste zaciąganie informacji z gmcp i porównywanie jest z mappingiem (dwuwymiarową tablicą jednokierunkową).
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Sprawdzanie co lokacje jest niezyciowe z doswiadczenia, maly lagspike i bedzie krzaczyc. Do tego sam gmcp ma laga, z 0.5sec - mam skrypt co liczy ilosc wyjsc z gmcp i porownuje z mapa, wywalajac komunikat o niezmapowanych - przy szybszym chodzeniu zawsze wali nimi jak UZI.
Lepiej miec funkcje/alias, i uzywac pod macrem, albo w czulych skryptach (jak upewnianie sie gdzie jestes pod koniec komendy idz np, albo jazdy wozem)
Lepiej miec funkcje/alias, i uzywac pod macrem, albo w czulych skryptach (jak upewnianie sie gdzie jestes pod koniec komendy idz np, albo jazdy wozem)
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Może triggery na łapanie tych checkpointów zamulają? Używasz colortriggerów z "krotkich opisow dniem/noca", czy mielisz cały output?
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
No cos nie dziala :/ Skrypt zatrzymuje sie na 1. Hash na lokacji jest przypisany.
Kod: Zaznacz cały
function SprawdzanieGmcpLokacji()
if table.contains(gmcp.room.info.map, "name") then
cecho("\n 1 ")
local id = getRoomIdByHash(makeHash())
cecho("\n 2 ")
if id > 0 then
cecho("\n 3 ")
centerview(id)
table.insert(TabelkaOdwiedzonych, id)
cecho("\n 4 ")
end
cecho("\n 5 ")
end
end
Tęczowe serce...
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Tego stwierdzenia nie rozumiem. W Mudecie? Gdyby gmcp samo w sobie miało laga, to by ci lagowało nawet bez żadnych skryptów. Wystarczy, że gmcp jest włączone. Możesz wyjaśnić dokładniej? Mi nic nie laguje.Talisa pisze:Do tego sam gmcp ma laga, z 0.5sec
Tercoral przerób
Kod: Zaznacz cały
local id = getRoomIdByHash(makeHash())
Kod: Zaznacz cały
local hash = makeHash()
cecho(hash.."\n")
local id = getRoomIdByHash()
cecho("ID: "..id.."\n")
jeśli id jest nil, to trzeba if id > 0 zmienić na if id ~= nil
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
GMCP samo w sobie laguje u mnie.
Everyone is fighting their own battle to be free from their past, to live in the present, and create a meaningful future for themselves. Don't judge, have a heart.
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
Talisa: to tylko tak wygląda z powodu tego, że cmud przetwarza dane gmcp asynchronicznie względem wyświetlania tekstu.
Re: Hacki zyciowe do Mudleta
O takie cos mi wyszlo.
Zatrzymuje sie na 1 1
lua display(id)
nil
no i mudlet 2.1
Zatrzymuje sie na 1 1
Kod: Zaznacz cały
cecho("\n 1 ")
local hash = makeHash()
cecho(hash.."\n")
cecho("\n 1 1")
local id = getRoomIdByHash()
cecho("ID: "..id.."\n")
cecho("\n 1 1 1")
cecho("\n 2 ")
if id > 0 then
cecho("\n 3 ")
centerview(id)
table.insert(TabelkaOdwiedzonych, id)
cecho("\n 4 ")
end
cecho("\n 5 ")
lua display(id)
nil
no i mudlet 2.1
Tęczowe serce...