Strona 4 z 5

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 16 lip 2015 22:25
autor: Kerhenia
u mnie działa:
zakoncz gre

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 16 lip 2015 23:34
autor: Tercoral
Bug sie trafil. Ale skoro zakoncz gra dziala to i na gmcp poprawione trzeba bedzie poczekac :P

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 20 lip 2015 10:56
autor: Trooph
zakoncz gre dziala:)
bugi do tej pory
czasami se gubi na mapie po kilku szybkich lokacjach.
odmiana pod f3 nie zawsze wylapuje wroga z ktorym sie walczy lub ktory jest na lokacji.
/med zlicza podcechy i pokazuje ile do poziomu jednak poziom jest 'xxxxxx'

ogólnie przerzucam sie w pełni na te skrypty oraz klienta gdyz dziala fantastycznie pod win 8.1
dziekuje bardzo zs udostępnienie
Trooph

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 20 lip 2015 12:12
autor: Tercoral
Zakoncz nie dziala w wersji "drugiej", (trzeba dopisac send("zakoncz",false) do aliasa zakoncz )

GMCP nie dziala napewno. -> Trzeba sie przejechac po mapie jeszcze raz i pozbierac koordynaty.

F3 nie zabardzo dziala, ono w ogole jest troche do przerobienia

Licznik nie dziala znaczy zliczanie podcech. (Tak mi sie wydaje)

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 24 lip 2015 13:30
autor: Trooph
Znalazlem drobny blad w mapie...i chialbym poprawic sciezki w 2 lokacjach..
Jak to osiagnac?:)

Dodatkowo...
jesli sie nie myle zaslony w druzynie sa zbindowane pod alt + 1 2 3 4 prawda?
MI nie dzialaja :)

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 24 lip 2015 15:30
autor: Tercoral
1/ Poczytaj alliasy i help do mappera.

2/ Moze temu ze nie ustawiles kolorow. Albo nikt z druzyny teraz nie walczy. Popatrz w walce.

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 02 wrz 2015 14:00
autor: Ygluk
Witajcie.

Czy jest mozliwosc by ktos udostepnil ten skrypt? Chcialbym sprobowac pograc na czyms innym niz na kliencie ze stronki. :?
Dzieki wielkie.

Y.

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 02 wrz 2015 16:35
autor: Tercoral
Czytaj pierwszego posta.

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 28 wrz 2015 16:55
autor: Trooph
@Tercoral
Czy skrypt potrzebuje jakiś ogromnych zmian po wczorajszej akualizacji Arki? (Hyhy jak to brzmi arka dostała patcha) jeśli tak to czy coś trzeba wyłączyć w obecnym skrypcie by nie zostać zmniecionym z powieszchni ziemi? I

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

: 28 wrz 2015 19:00
autor: Tercoral
Nie wiem. Nie mam jakis specjalnych auto-masowych odmian o ktorych pisal rafgart.

Nie planuje dodawac tego ob123, bo raz ze delay, dwa ze nie bardzo wiem jak to zrobic, to co jest w skrypcie wystarcza mi w 100%.

W ogole chce wystawic nowa wersje bo kilka bugow jest w starej, ale to jeszcze w najblizszym czasie.