Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Forum techniczne Arkadii.
Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph »

To czekam z niecierpliwoscia:)
Mam nadzieje ze wylapales tego buga z bindem wsparcia.
Czasami się wykracza i zamiast wsparcia jest odmiana.
Pozdrawiam
Alakdae
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2015 15:27

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Alakdae »

Może ktoś udostępnić te skrypty i mapy? Bo od autora cisza już 10 dni, a chętnie bym przejrzał.
Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph »

Bug..
NIe czytalem calego watku takze jesli ten bug byl juz wylapany to sorki.

Odmiany do przelamania obrony sa zle.
"przelam obrone niebieskooki bla bla mezczyzne" tak to wygalda u mnie.
Awatar użytkownika
Kobu
Posty: 64
Rejestracja: 19 paź 2015 14:53

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Kobu »

Witam. Widzę w tym wątku świetna robotę jednej osoby i wielu betatesterów :)
Ja jednak od lat sam sobie oskryptowuję mudleta zgodnie z regułą - mam pomysł - kodzę go na od zera na swój sposób. Tak to obecnie wygląda:
(wywalilem)

1) Dlatego miałbym pytanie techniczne - lub prośbę o przekierowanie do właściwego wątku - skąd/jak zaimportować mapę do mapera. (Maper prościutki swój mam zakodzony). Tylko proszę o nieco dokładniejszą odpowiedź niż: z oficjalnego klienta. Jak?

2) I jeszcze druga sprawa - ktoś pod mudletem uporał się z kolorem w cEchoLink lub hecholink ALE w podokienku - dokładnie w minikonsoli? Potwornie wkurza mnie, że linki są ciemnoniebieskie.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2016 22:09 przez Kobu, łącznie zmieniany 1 raz.
Wulgor
Posty: 59
Rejestracja: 21 lip 2015 22:11

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Wulgor »

Witam, jestem po ciezkiej awarii dysku, zapisalem profil z Mudleta do pliku .xml, wszystkie buttony etc, kiedy po postawieniu systemu na nowym dysku intsaluje mudleta, laduje ten plik, nie mam nic, czy cos przeczoczylem? :)
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral »

Powinno dzialac.

Dales "save profile as" ?
Tęczowe serce... :oops:
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral »

Dawno nie bylo zmian, a wiele sie zmienilo w configu.

Mysle, ze w przeciagu tygodnia wystawie pliki.

Bedzie to skladak z moich ogolnych skryptow i gmcp+mapy adremena.

Cos tam pokasowalem cos tam dodalem. Mysle ze dla tych zaczynajacych mudletowanie to bedzie duza pomoc.

I teraz ciekawostka:

Zrobie skryptowe dzielenie sie mapa. Wiec bedzie mozna efektywnie wspolpracowac. Zobaczymy jak to sie sprawdzi.
Tęczowe serce... :oops:
ODPOWIEDZ