Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Kerhenia
Posty: 90
Rejestracja: 15 sty 2015 21:58

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Kerhenia » 16 lip 2015 22:25

u mnie działa:
zakoncz gre

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 16 lip 2015 23:34

Bug sie trafil. Ale skoro zakoncz gra dziala to i na gmcp poprawione trzeba bedzie poczekac :P
Tęczowe serce... :oops:

Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph » 20 lip 2015 10:56

zakoncz gre dziala:)
bugi do tej pory
czasami se gubi na mapie po kilku szybkich lokacjach.
odmiana pod f3 nie zawsze wylapuje wroga z ktorym sie walczy lub ktory jest na lokacji.
/med zlicza podcechy i pokazuje ile do poziomu jednak poziom jest 'xxxxxx'

ogólnie przerzucam sie w pełni na te skrypty oraz klienta gdyz dziala fantastycznie pod win 8.1
dziekuje bardzo zs udostępnienie
Trooph

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 20 lip 2015 12:12

Zakoncz nie dziala w wersji "drugiej", (trzeba dopisac send("zakoncz",false) do aliasa zakoncz )

GMCP nie dziala napewno. -> Trzeba sie przejechac po mapie jeszcze raz i pozbierac koordynaty.

F3 nie zabardzo dziala, ono w ogole jest troche do przerobienia

Licznik nie dziala znaczy zliczanie podcech. (Tak mi sie wydaje)
Tęczowe serce... :oops:

Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph » 24 lip 2015 13:30

Znalazlem drobny blad w mapie...i chialbym poprawic sciezki w 2 lokacjach..
Jak to osiagnac?:)

Dodatkowo...
jesli sie nie myle zaslony w druzynie sa zbindowane pod alt + 1 2 3 4 prawda?
MI nie dzialaja :)

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 24 lip 2015 15:30

1/ Poczytaj alliasy i help do mappera.

2/ Moze temu ze nie ustawiles kolorow. Albo nikt z druzyny teraz nie walczy. Popatrz w walce.
Tęczowe serce... :oops:

Ygluk
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2015 17:28

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Ygluk » 02 wrz 2015 14:00

Witajcie.

Czy jest mozliwosc by ktos udostepnil ten skrypt? Chcialbym sprobowac pograc na czyms innym niz na kliencie ze stronki. :?
Dzieki wielkie.

Y.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 02 wrz 2015 16:35

Czytaj pierwszego posta.
Tęczowe serce... :oops:

Trooph
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2013 21:52

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Trooph » 28 wrz 2015 16:55

@Tercoral
Czy skrypt potrzebuje jakiś ogromnych zmian po wczorajszej akualizacji Arki? (Hyhy jak to brzmi arka dostała patcha) jeśli tak to czy coś trzeba wyłączyć w obecnym skrypcie by nie zostać zmniecionym z powieszchni ziemi? I

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 28 wrz 2015 19:00

Nie wiem. Nie mam jakis specjalnych auto-masowych odmian o ktorych pisal rafgart.

Nie planuje dodawac tego ob123, bo raz ze delay, dwa ze nie bardzo wiem jak to zrobic, to co jest w skrypcie wystarcza mi w 100%.

W ogole chce wystawic nowa wersje bo kilka bugow jest w starej, ale to jeszcze w najblizszym czasie.
Tęczowe serce... :oops:

ODPOWIEDZ