Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp [3]

Post autor: Tercoral » 14 kwie 2015 18:34

Ogolnie na dniach (do 2 tygodni) poprawie moje skrypty zeby dawaly rade z postaciami kobiecymi. No i poprawie kilka bugow.

Mam zalozonego dropboxa. Wiec jesli ktos chetny na paczke to prosze o podawanie maila na PRV. Dopisze do subskrypcji ktora bedzie na bierzaco aktualizowana. (TRZEBA zalozyc se dropboxa https://www.dropbox.com)

Do skryptow dolaczam okrojona mapke + znajdowanie sie GMCP na wybranych lokacjach. Typu "plac glowny", "poczta" itp. (Znaczy to ze jak sie mapper zgubi to automatycznie sie znajdzie jak wejdziemy na taka oskryptowana lokacje)

Mudlet jest multiplatformowy. Bedzie dzialac na linuxie, win i macu.
Dropbox chyba tez. Napewno dziala na linuxie i windowsie

Jak to wyglada:
Obrazek


Edity:
14 kwiecien 2015 -> Udostepnie pliki dopiero w poniedzialek 20 kwi kolo poludnia (mape musze skroic i zrobic poprawki). Ale PM'y mile widziane. Dodam hurtowo.
Allo allo
Nie bede ukrywał, chetnie przetestuje twoje działo.
plizzz
--- Bez komentarza i bez maila.... Takich pmow nie wysylamy :P
Ostatnio zmieniony 30 cze 2015 12:27 przez Tercoral, łącznie zmieniany 1 raz.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Galatea
Posty: 113
Rejestracja: 24 maja 2013 12:54

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Galatea » 19 kwie 2015 04:18

Już Ci posłodziłem na PM, ale jeszcze raz wielkie dzięki za robotę na Mudletem. (: Moim zdaniem świetny i przejrzysty klient. Jeżeli zwlokę się kiedyś na jakiś zjazd i tam będziesz, to masz u mnie więcej, niż jedno piwo!
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.

Danth
Posty: 6
Rejestracja: 04 gru 2013 18:55

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Danth » 20 kwie 2015 14:26

Dasz znać, gdy wstawisz pliki ? :)

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 20 kwie 2015 15:40

Dzis wieczorem wszyscy zostana dopisani. Tam juz jest kilka plikow. Mysle, ze ciekawych dla poczatkujacych.



No, ale same skrypty pewnie wystawie "przed swietami" najpewniej w przeciagu 3 dni, bo przez weekend cos mi wskoczylo i nie badzo moglem usiasc do kompa. A roboty na ze 6h jest.


------------------------------

E a jeszcze takie na pozniej. Jest jakas stronka z ToDo? Zeby dalo sie wystawiac Taski na widok publiczny ew wpisywac zmiany? Bo robienie tego w notatniku to przestarzale na obecne czasy :P

-----------------------------

I ma byc darmowa z niewielka iloscia reklam :P
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2015 10:47 przez Tercoral, łącznie zmieniany 1 raz.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Werbat » 20 kwie 2015 18:10

Ja używam bitbucket i w ogóle trzymam skrypty w repozytorium gitowym. Jeśli Twoje nie są binarne, polecam. Masz od razu issues i inne takie udogodnienia.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 20 kwie 2015 18:13

Nie wiem o co chodzi, ale nie chce wrzucac kodu nigdzie indziej niz dropbox.

Da sie tam zalozyc konto i pracowac tylko z "projektem?"?



====================

Zaproszenia rozeslane.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Werbat » 20 kwie 2015 18:20

Repozytorium jest milion razy wygodniejsze - możesz sklonować w dowolnym miejscu i działać, na każdej kopii robić zmiany i pchać do repo, a potem we wszystkich innych miejscach po prostu zaktualizować (tylko to, co się zmieniło, system pamięta to za Ciebie, a nie targasz całą paczkę). Do tego wygodniej kolaborować - ludzie mogą mieć uprawnienia tylko do odczytu, albo niektórzy do zapisu i sobie razem pracujecie nad kodem i pchacie zmiany w jedno miejsce. Możnaby dużo pisać, doczytaj sam. Super sprawa.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 20 kwie 2015 18:36

Tylko problem z tym, ze poczatkujacy nie beda zapisywac se 10 plikow .xml a pozniej wklepywac to do mudleta recznie. Pozatym podobno od 3.0 cos sie ma zmienic w obsludze paczek wiec zapic zimna woda.

Ja potrzebuje na ten moment publicznej tablicy jak na fejsie z zadaniami ToDo. Ogolnie to z tego co zauwazylem to sa masakryczne kombajny do projektow na 100 osob. A mi takie cos nie potrzebne. Poszukam moze znajde.
Tęczowe serce... :oops:

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Werbat » 20 kwie 2015 23:13

trello.com
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Mudlet 2.1 -> Skrypty + Mapa + Gmcp

Post autor: Tercoral » 22 kwie 2015 22:23

Obrazek

Ej naprawde tyle sie zmienilo czy poprostu dodajecie sklepy i usuwacie golebiarza w nuln i KZ? Bo to troche stawia mnie w kropce. :P Sam nie bede mial mapy :(
Tęczowe serce... :oops:

ODPOWIEDZ