Cześć,
Dawno nie grałem w MUDy. W Arkadię grałem 100 lat temu (no, może to było z 10 ) i właśnie pomyślałem, że może bym sobie przypomniał jak to jest...
Widzę, że jest teraz klient webowy. Nie było tego kiedyś. Dość ciekawe jest to, że zintegrowane są mapy i inne rzeczy. Bardzo to fajnie wygląda... No i tu mam pierwsze pytanie -- w jaki sposób można sensownie zapisywać logi? Tzn. na przykład w miarę automatycznie, tak, żebym nie musiał się o to martwić. Fajnie by było też, gdyby jednak nie były w HTMLu tylko normalnym ASCII.
No właśnie... Tak na prawdę to jednak wolałbym jakiegoś klienta w shellu. Najchętniej działającego na Mac'u ale ostatecznie w Linuksie.
Kiedyś korzystałem z TinyFugue i dość lubiłem tego klienta... teraz pomyślałem, że preferowałbym coś z możliwością korzystania z / tworzenia map i ewentualnie innej integracji z serwerem (jak np wyświetlanie głód/pragnienie etc.), fajnie gdyby rozmawiał ten klient w pythonie/lua... ale jeśli będzie spoko, to może być dowolny język.
Muszę przyznać, że w temacie MUDów nigdy nie byłem ekspertem a teraz mam jeszcze do tego duże zaległości, więc może trochę bredzę... albo pytam o oczywiste rzeczy...
Będę wdzięczny za jakieś ciekawe propozycje, bo nie chce mi się za bardzo sprawdzać wszystkich dostępnych opcji -- wolę po prostu pograć
Dzięki!
Zapisywanie logu i klient na mac / linux
Re: Zapisywanie logu i klient na mac / linux
TF z mapperem Thornaga i patchami Thornaga/Ingwara umie mapy, umie pythona i umie lua.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.