wszystkie mapy dla wszystkich

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Werbat »

To musi nieźle mulić.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Herenvarno
Posty: 809
Rejestracja: 09 mar 2010 11:22

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Herenvarno »

Niekoniecznie, ogolnie caly skrypt jest nieaktywny, naprawde jestem zmuszony go uzyc moze raz, dwa razy na 12 godzin gry, oraz wyjatkowo kiedy "ide spac" w innym miejscu niz sie budze (a raczej gdy budze sie w nowym miejscu).
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!
Haern
Posty: 756
Rejestracja: 13 lut 2009 14:03

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Haern »

Polecam pakiet triggerów w klasie Autostart, wyłączanej po pełnym zalogowaniu postaci, reagujących na short/long, i ustawiających mapper po zalogowaniu.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Werbat »

Mój klient jest bezklasowy, jak w marksistowskiej utopii.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Thornag »

Przy GMCP to w sumie teraz lajtowo nie trzeba shortow ani nic. Jelsi chodzi o gubienie sie to rozwiazalismy to mieszanka podazania za druzyna, druzyna za Toba, 'followem', GMCP lub podobnym, w sumie, w miejscu gubienia sie zawsze bedzie na trakcie opis z GMCP zeby ustawic na nowo.
Aiwazz
Posty: 128
Rejestracja: 13 lut 2009 08:19

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Aiwazz »

Symon pisze:jestem za Draconem!

po pierwsze - wielu graczy, jak ja, nie umie sobie oskryptować cmuda, zmuda czy innych klientów tak, ze nawet mapper ukryte wyjścia pokazuje;

po drugie - panowie, to nie czasy, gdy arka była wielkości Novigradu - taką arkę sam sobie bym narysował :);

po trzecie - młodzi gracze, także wiekowo, często nawet o tym nie pomyślą, toż to różnica pokoleń;

po czwarte - co wam szkodzi mapa dla młodych i słabszych? - wy i tak biegacie już pewnie na pamięć :);

po piąte - zgadzam się z przedmówcami, że widok siatki lokacji na mapie, to i tak nie to samo co wejść, poczytać opisy, znaleźć coś ciekawego, zostać zaatakowanym przez niewidzianego dotąd moba.

po szóste - niedawno dodano nowy las w Brettonni - jego mapa jest na stronie Wakahiko - dopóki tam jednak nie poszedłem postacią, nic mi to nie odebrało radości z odkrywania tego miejsca - a jak pięknie się błąkałem po nocy ;d.

reasumując, uważam, że bez obawy można dodać wszystkie mapy do klienta

wszystkiego dobrego!
Nie bądź baba!
To że nie umie ktoś jeździć samochodem, nie znaczy że ma dostać voucher na TAXI za darmo ;)
Jednym się chce poświęcić na coś czas, dzięki temu są w tym lepsi od tych, którym się nie chce. To samo jest z każdą inna dziedziną życia :) I na tym polega jego urok, inaczej byłoby nudno.
Awatar użytkownika
Irelia
Posty: 55
Rejestracja: 18 lut 2013 10:26
Lokalizacja: Kraków

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Irelia »

Moja mapka do Zmuda wygląda już całkiem kozacko :3
Demo

Mam pozaznaczane wszystko fajnie kolorkami.
Tam gdzie są trakty i trzeba iść wolniej żeby się nie męczyć,
łąki i lasy gdzie można się ukryć,
góry + w którym kierunku są przepaście,
ukryte/nietypowe przejścia,
imiona npc,
expowiska z zaznaczonymi bossami,
imiona npc + jakieś podpowiedzi
+ do tego triggery na poruszanie się z druzyną, odnajdywanie sie(#teleport), znikające przejścia...

Zrobienie jej kosztowało mnie sporo pracy, nie wyobrażam sobie grania bez mapki, ale też nie chce sobie wyobrazić dziczy na Arkadii gdyby wszyscy taką mieli. Trzeba trochę pozwiedzać i samemu narysować ^^ albo kupić.

Ir.
Irelia, Niesmiala Pakerka z Miejskiej Silowni, czlowiek.
Nuzu

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Nuzu »

Dla mnie tworzenie mapy to jedno z ciekawszych zajęć. :)
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Gruul »

Jak robisz 'idź' to w miejscach, w których mud nie wysyła komunikacji 'idziesz na .*' się gubi. Przynajmniej mój, znaczy thornagowy ;-) I nie widzę możliwości, żeby miał się nie gubić - 'wykonuje komende idz marszem' to nie jest wartościowa informacja o kierunku wykonanego ruchu, a to jedyny output ;-)
na przykladzie musha

Kod: Zaznacz cały

def go_w (name, line, wildcards):
    global socket
    world.Send('w')
    send_to_mapper('navigate:exit:w\n')
tylko trzeba wtedy powylaczac czesc triggerow pewnie. zreszta imho takie rozwiazanie jest bardziej eleganckie od triggera
Awatar użytkownika
Darqhar
Posty: 15
Rejestracja: 22 lip 2015 15:10
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Re: wszystkie mapy dla wszystkich

Post autor: Darqhar »

Jako, że mam słabą pamięć i trochę gubię się w światach wykreowanych zawsze chciałem mieć dostęp do map.
Ale... mapy nie mogą być za dokładne, bo odbiorą frajdę z zabawy. Na chwile obecną wydaje mi się, że oficjalny klient równoważy sytuację. Na kartce (tradycyjnie) będę nanosił własne notatki i poprawię sobie tym samym pamięć. Natomiast przeciwny jestem by mapy były dostępne całe i dla wszystkich. Najlepszym rozwiązaniem jest zdobywanie map w Arkadii; kup u kartografa, wymień się doświadczeniem z obieżyświatem, etc.

ale... co ja tam wiem, młody krasnolud jestem. Zresztą nie dawno chyba w łeb czymś twardym dostałem bo nic z dzieciństwa nie pamiętam.
a może... to piwa za dużo?
"Com napisał, tom napisał" (J 19:22b)
ODPOWIEDZ