Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Jak juz ogarnalam podstawy... To na goraco znalezione bledy:
- komendy sa odwrotnie opisane w pomocy: ctrl-alt-key1-0 wykonuje wycofanie sie, ctrl-shift-key1-0 rozkaz zasloniecia.
- rozkaz zasloniecia ma blad: "wskaz X jako cel obronyrozkaz druzynie zaslonic X" - brakuje srednika, wiec sie wysyla jako jedna komenda
- CTRL-A - mnie nie dziala, nie wiem dlaczego, musze dodawac wszystkie odmiany przez dodaj_odmiane, ale moze znow cos robie zle
- nie wszystkie opisy walki wyrzuca do okna walki. Z szybkich obserwacji zostaja mi spece nozownika (innych zawodow jeszcze nie testowalam) oraz niektore z niestandardowych opisow ciosow wrogow (zjawy w Brugge, pajaki w Verden)
- po kazdym wklepaniu druzyna wyrzuca mi "ODMIEN ty!" jak mam tego dokonac? dodaj_odmiane moira nie rozwiazuje problemu
- brakuje mi przypominajki ktory klawisz oznacza kogo, albo ja przeoczylam. Zeby mi dajmy na to po wklepaniu druzyna (albo czegos innego) mowilo ze 1 oznacza krysie, 2 asie, a 3 wojtka.
- po wyjsciu z druzyny i wklepaniu druzyna usuwaja sie makra tylko na zaslanianie, te na rozkaz i wycofanie sie dopiero po wejsciu w nowa druzyne
Co do upragnionego przeze mnie zielnika:
- baze sobie recznie wklepie, byle mi ktos powiedzial jak
- wazne zeby dalo sie ta baze przeszukac po fragmencie shorta/nazwy (w sensie zeby lapalo szukanie i "babka" i "babka lancetowata" analogicznie z shortami)
- jakby automatycznie wyswietlalo linie co-short-dzialanie, w momencie w ktorym znajduje albo ktos mi daje to ziolo/ziola byloby rewelacyjnie
- a jakby mialo jakis sprytny licznik zliczajacy co mam w woreczkach i w jakich... to juz bylby calkiem wypas...
Friendsy:
- lapacz przedstawionych mi postaci/npcy z mozliwoscia pokolorowania ich i przeszukania bazy o fragmencie opisu badz imieniu na liscie marzen
- komendy sa odwrotnie opisane w pomocy: ctrl-alt-key1-0 wykonuje wycofanie sie, ctrl-shift-key1-0 rozkaz zasloniecia.
- rozkaz zasloniecia ma blad: "wskaz X jako cel obronyrozkaz druzynie zaslonic X" - brakuje srednika, wiec sie wysyla jako jedna komenda
- CTRL-A - mnie nie dziala, nie wiem dlaczego, musze dodawac wszystkie odmiany przez dodaj_odmiane, ale moze znow cos robie zle
- nie wszystkie opisy walki wyrzuca do okna walki. Z szybkich obserwacji zostaja mi spece nozownika (innych zawodow jeszcze nie testowalam) oraz niektore z niestandardowych opisow ciosow wrogow (zjawy w Brugge, pajaki w Verden)
- po kazdym wklepaniu druzyna wyrzuca mi "ODMIEN ty!" jak mam tego dokonac? dodaj_odmiane moira nie rozwiazuje problemu
- brakuje mi przypominajki ktory klawisz oznacza kogo, albo ja przeoczylam. Zeby mi dajmy na to po wklepaniu druzyna (albo czegos innego) mowilo ze 1 oznacza krysie, 2 asie, a 3 wojtka.
- po wyjsciu z druzyny i wklepaniu druzyna usuwaja sie makra tylko na zaslanianie, te na rozkaz i wycofanie sie dopiero po wejsciu w nowa druzyne
Co do upragnionego przeze mnie zielnika:
- baze sobie recznie wklepie, byle mi ktos powiedzial jak
- wazne zeby dalo sie ta baze przeszukac po fragmencie shorta/nazwy (w sensie zeby lapalo szukanie i "babka" i "babka lancetowata" analogicznie z shortami)
- jakby automatycznie wyswietlalo linie co-short-dzialanie, w momencie w ktorym znajduje albo ktos mi daje to ziolo/ziola byloby rewelacyjnie
- a jakby mialo jakis sprytny licznik zliczajacy co mam w woreczkach i w jakich... to juz bylby calkiem wypas...
Friendsy:
- lapacz przedstawionych mi postaci/npcy z mozliwoscia pokolorowania ich i przeszukania bazy o fragmencie opisu badz imieniu na liscie marzen
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
niech sie ktos wypowie bo nie wiem czy to legalne ale po mojemu bardzo ladnie uzupelnia co jest:
edit: zakladam ze nikt nie chce sie podzielic mapa?:D
za moich czasow nie bylo takich fikusny opcji na arkadi:D
Kod: Zaznacz cały
nielegalne ;)
za moich czasow nie bylo takich fikusny opcji na arkadi:D
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2014 19:12 przez Gruul, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Nie jest legalne, do tego jest brzydkie i niepotrzebne.
Wystarczy włączyć opcje wyświetlanie zmiany stanu na rozszerzoną, żeby mieć pełnie informacji.
Wystarczy włączyć opcje wyświetlanie zmiany stanu na rozszerzoną, żeby mieć pełnie informacji.
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Mam problem z maperem i lokacjami typu:
1
| \
| 2
| /
3
Maper zakłada w takim przypadku, że lokacje 1 i 3 widocznie muszą być oddzielone o dwa pola (podczas gdy jest jedno) i cała rysowana mapka się w takim przypadku krzaczy. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu omijać te lokacje?
1
| \
| 2
| /
3
Maper zakłada w takim przypadku, że lokacje 1 i 3 widocznie muszą być oddzielone o dwa pola (podczas gdy jest jedno) i cała rysowana mapka się w takim przypadku krzaczy. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu omijać te lokacje?
Troal zaklada na szyje niewielka drewniana fujarke.
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Można przeciągać lokacje ręcznie na dowolną odległość (kliknąć, przytrzymać, przeciągnąć), a potem dopasować łączenia do odpowiednich rogów kwadracików (ręcznie lub linkując po ID lokacji)
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Wielkie dzięki Zurwen za paczuszkę. Stanowi podstawę moich dalszych udziwnień i upiększeń.Zurwen pisze:Paczke można znaleźć pod adresem:
https://www.sendspace.com/file/gmwe4k
Jedna ciekawostka na którą się natknąłem w czasie testów.
Gdy pojawia się większa liczba wyjść z lokacji to skądś do stringu z wyjściami dodaje się "" - czyli esc ANSI z tego co zdążyłem wygooglać.
Nie ma tego w zmiennej $wyjscia bo już to czyściłem %stripansi i różne inne cuda wyczyniałem. Ostatecznie #sub'uje całą linię i na chama wyświetlam #sh $wyjscia.
Cała zabawa po to by trigger ==> (*) zadziałał i mapper dostał taga z exitami.
Zaznaczam, że ten esc'ejp pojawia się tylko przy większej liczbie wyjść. Poniżej debug:
Kod: Zaznacz cały
0.0068 | l skrypty | Func "opisz_wyjscia" compiled (Normal) : $wyjscia = %replace($a, ". Mozna jednak z niego zejsc i u...
0.0059 | n skrypty | Exec Func "opisz_wyjscia"
0.0118 | n skrypty | Exec Func "composite2list"
0.0174 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0046 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0047 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0048 | n skrypty | Exec Func "wyjscie_dlugie_na_krotkie"
0.0051 | g skrypty =[1;32m==> E N NE NW S SE SW W[0m
W funkcji: opisz_wyjscia
#if (@opcje.wyjscia) {
#sub $wyjscia
#gag
#sh $wyjscia
}
To co na czerwono trza wywalić i zostawić spację. To co na zielono dodać.
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Zurwenie,
bo ze mnie znow wychodzi wiedza... Ogrom po prostu
Maper nie dziala przy przemykaniu i podazaniu za dowodzca druzyny? czy ja cos znow zle robie?
bo ze mnie znow wychodzi wiedza... Ogrom po prostu
Maper nie dziala przy przemykaniu i podazaniu za dowodzca druzyny? czy ja cos znow zle robie?
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Moira pisze:Zurwenie,
bo ze mnie znow wychodzi wiedza... Ogrom po prostu
Maper nie dziala przy przemykaniu i podazaniu za dowodzca druzyny? czy ja cos znow zle robie?
Kod: Zaznacz cały
<pattern>podazasz {|skradajac sie }za * na (*).</pattern>
<value>#mo %1</value>
-
- Posty: 258
- Rejestracja: 13 sie 2011 21:08
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Zurwenku, próbowałeś sam ten zestaw od zera postawić na nowej instalacji cmuda? Mnie za każdym razem pokazują się oznaki tak zwanego package corruption. A sądząc po niektórych postach nie tylko mnie.
- Herenvarno
- Posty: 809
- Rejestracja: 09 mar 2010 11:22
Re: Paczka ze skryptami (v 2.0) pod CMUDa v3
Tylko jedno:Galatea pisze:Mam problem z maperem i lokacjami typu:
1
| \
| 2
| /
3
Maper zakłada w takim przypadku, że lokacje 1 i 3 widocznie muszą być oddzielone o dwa pola (podczas gdy jest jedno) i cała rysowana mapka się w takim przypadku krzaczy. Jest na to jakieś rozwiązanie, czy po prostu omijać te lokacje?
Przejsc lokacje w kolejnosci 1, 2, 3.. Utwoza Ci sie niepolaczone wyjscia z:
1 na S
3 na N
Pozniej juz recznie RELINK, by polaczyc 1 i 3.
Nie każdy jest mile widziany w moim domu. Gdybym wszystkich traktował jednakowo, nikogo nie wyróżniłbym!