Strona 9 z 14

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 16 lis 2015 15:38
autor: Eday
Hej!

Mam pytanie natury trochę technicznej:

W którym momencie należy wysłać: Core.Supports.Set ? Jeżeli wyśle od razu po telnetowej negocjacji GMCP, to nie działa i nie dostaje komunikatów typu: Messages oraz Objects. Jeżeli wyslę po zalogowaniu to nie dostaje komunikatów Objects.Nums i Objects.Data z lokacji na którą się loguje i nie mogę odpytać. Musze przejść do następnej lokacji żeby moc odpytać Objects.Nums oraz Objects.Data.

Dzięki!

EDIT:

Wygląda jakby ustawienia Core.Supports nie były powiązane z połączeniem, ale z sesja użytkownika. Wygląda na to na błąd w implementacji, wsparcie dla takich rzeczy jak GMCP czy MCCP jest na poziomie telnetu czyli połączenia, a nie na poziomie logowania i sesji użytkownika.

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 07 gru 2015 19:38
autor: Tagar
Pytanko me dotyczy ciągłych zmian w świecie - Czy nazwy i wspolrzedne roomow beda sie non stop zmienialy?

Jest to mega irytujące jeśli przychodzę po tygodniu w jakiś rejon i musze wszystko od nowa podpinać pod maper ;/

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 21 mar 2016 00:51
autor: Norcerno
Bardziej opłaca się korzystać z kolorów na Arkadii czy z klientowych?

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 21 mar 2016 06:22
autor: Haern
Arkadii, nie tracisz mocy komputera i klienta na triggery kolorujace (a więc nie przepuszczasz każdej linijki otrzymanej z muda przez sito kilkudziesięciu-kilkuset patternów w kliencie).

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 21 mar 2016 08:29
autor: Artak
Mam pytanie odnośnie gmcp.messages. Czy ten moduł jest aktywny? Bo jak włączam sobie w mudlecie obsługę gmcp.messages to komunikaty rozmów przestają przychodzić zwykłym telnetem, ale w paczkach gmcp, które przychodzą też nie ma podsekcji messages.

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 21 mar 2016 09:26
autor: Tuargan
GMCP: messages {"type":"comm","text":"Mlody znudzony mezczyzna mowi: Cud, ze znalazlem to miasto."}
GMCP: messages {"type":"comm","text":"Rozsadny ostrouchy elf nuci: Witam, zapraszam."}
GMCP: messages {"type":"comm","text":"Srebrnooka dostojna elfka nuci: Oby zawsze bylo tylu klientow."}

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 06 paź 2016 19:37
autor: Sadriviel

Kod: Zaznacz cały

                 Ty -->   powaznie ranisz    --> Brzydkiego koscistego gremlina (krasnoludzkim stalowym toporem bojowym)
Zabiles brzydkiego koscistego gremlina.
Brzydki koscisty gremlin wpada w panike!
Stajesz pewnie na szeroko rozstawionych nogach i wyprowadzasz potezne uderzenie poteznym mahakamskim czekanem bojowym. Bezlitosny, okrutny cios trafia brzydkiego koscistego gremlina zaglebiajac bron w jego ciele. Widzisz, jak przeciwnik stara sie jeszcze dosiegnac cie zanim osunie sie na ziemie, jednak przekracza to jego mozliwosci.
Brzydki koscisty gremlin umarl.
Nie pierwszy raz robi mi się coś takiego. Tak jakby komunikat o zabiciu przychodził wcześniej niż ostateczny cios idący przez GMCP, więc ten drugi idzie normalnym tekstem. Mam zamianę na tę linijkę, ale nałożoną na komunikaty GMCP, nie jako zwykły trigger na pattern i wygląda to tak, jak powyżej.

Też tak macie?

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 06 paź 2016 20:39
autor: Fuggazi
Tak, mam to samo. Nie zawsze, ale się zdarza:
viewtopic.php?f=16&t=625&p=49800#p49800

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 06 paź 2016 22:59
autor: Rafgart
Ten problem juz byl poruszany - Arkadia wszystko wysyla w dobrej kolejnosci, ale twoj klient przetwarza komunikaty GMCP asynchronicznie.

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

: 07 paź 2016 00:10
autor: Fuggazi
Rafgart pisze:Ten problem juz byl poruszany - Arkadia wszystko wysyla w dobrej kolejnosci, ale twoj klient przetwarza komunikaty GMCP asynchronicznie.
To znaczy, że oficjalny klient też ma ten problem - korzystam wyłącznie z niego