Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Tercoral » 15 lip 2015 21:18

Tak. Pytaj o procesor i ram w dobie 4 rdzeniowych procesorow i 8gb ramu w jednej kosci...

Ja mam na mudlecie okolo 1600 i jakos nie laguje.


Trigger Report:

triggers current total: 1559
trigger patterns total: 1718
tempTriggers current total: 0
active triggers: 1446

Timer Report:

timers current total: 50
tempTimers current total: 0
active timers: 4
Tęczowe serce... :oops:

Migr
Posty: 37
Rejestracja: 30 kwie 2015 18:26

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Migr » 15 lip 2015 21:44

Hmm, a ja do 200 nie mogę dobić. Kończą mi się pomysły.
Im mniej tym lepiej, czyż nie? W końcu mówimy o programie do obróbki tekstu.
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."

Zurwen
Posty: 755
Rejestracja: 13 lut 2009 09:37

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Zurwen » 15 lip 2015 21:56

Tercoral, trzeba się ci przyjrzeć... :twisted:

Jak grałem, miałem solidne skrypty i nigdy nie cierpiałem na żadne lagi na cMUD-zie, prawdopodobnie kwestia odpowiedniego ich pisania. Każdą maszynę da się zabić nieumiejętnym programowaniem :)

Swoją drogą, nieustannie ułatwiamy te właśnie najbardziej trudne do oskryptowania elementy Arkadii (walka) i myślę, że zastanawianie się nad wydajnością klientów przeszło lub powinno przejść powoli do przeszłości. Te stare, niewydajne skrypty, które dawniej były używane teraz spokojnie można zastąpić rzeczami jednolinikowymi.
Ot pamiętam skrypt, który przy każdej sprawdzeniu kondycji sprawdzał kto z kim walczy poprzez ocenianie wszystkich na lokacji - po co to komu, skoro teraz to widać w kondycja wszystkich?
Do kontaktów z czarodziejami służy komenda ‚zglos’ (błąd/pomysl/mg).

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Tercoral » 15 lip 2015 22:52

Gdyby byla "opcja cyfrowe stany +" to pewnie o 70% mi sie zmniejszylo :P
Tęczowe serce... :oops:

Narmaniel

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Narmaniel » 16 lip 2015 06:22

Ja wiem, że postęp, świnie, rozliczne korzyści i nie ma co płakać, że wszędzie nasrane, ale... Mój wewnętrzny niepokój budzą wszelkie pomysły skracania czegoś do cyferek z poziomu samej Arkadii. Boję się, że za X lat nie oskryptowana walka może wyglądać tak:

Kod: Zaznacz cały

Uderzasz goblina zadając mu 12345 obrażeń.
Ty HP: 3423/103023
Kolega HP: 10234/10234
Tak odbieram wszelkie pomysły graczy o opcje skracania ciosów specjalnych i liczbowe stany.

Ale chyba wypłakałem się nie w tym temacie... :|

Migr
Posty: 37
Rejestracja: 30 kwie 2015 18:26

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Migr » 16 lip 2015 08:57

Być może się mylę, ale pewnie tak wygląda każdy MUD "bez ubrania", a wszelkie opisy są interpretacją tych liczbowych danych. Jeśli tak jest to często mamy akcję typu:
uproszczone dane -> ubranie w opisy -> wysłanie do klientów -> gagowanie/subowanie opisów -> uproszczone dane
Jako OPCJA to chyba nie jest zły pomysł, aby wyciąć środkowe ogniwa tego łańcucha i zmniejszyć traffic przy okazji. Inna sprawa to właśnie ideologiczne podejście, no i pewnie ilość pracy programisty by to zrobić.
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."

Awatar użytkownika
Tercoral
Posty: 712
Rejestracja: 30 sty 2013 13:44

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Tercoral » 16 lip 2015 09:28

Problem w tym ze przez X lat ciosy sa nudne i poprostu "ile mozna?" I chce sie liczbowych hp czy wiekszego AI mobow bo gra zaczyna sie robic nudnawa/latwiejsza i gdyby nie ludzie to by czlowiek nie gral juz dawno.
Tęczowe serce... :oops:

Migr
Posty: 37
Rejestracja: 30 kwie 2015 18:26

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Migr » 21 lip 2015 11:29

Mam pytanie z kosmosu. Na jakich motywach kolorystycznych gra się Wam najlepiej? Czy ktoś wyszedł za czarne tło i białe/szare litery?
Odkurzam skrypty i zastanawiam się jak sensownie obalić ten dogmat. Jakiś czas temu widziałem loga, chyba z cMUDA, i tam był świetny układ: ciemnoszare (może z domieszką niebieskiego) tło plus biały tekst, który nie rozjaśniał tła. Ktoś wie jakie to mogą być kolory RGB?
"Twoj nos atakuje won kiszonej kapusty."

Narmaniel

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Narmaniel » 21 lip 2015 11:58

Wieki całe grałem na czarnym tle i zielonych napisach z czcionką Fixedsys - jeszcze na GMUDzie. :D
Teraz mam czarne tło, szare literki z Courier New.

Niebiesko-biała Arka? Podpisuję się pod pytaniem, bo też bym chętnie zobaczył jak to wygląda.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1356
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Uniwersalne zapytania (nie dotyczace konkretnego klienta)

Post autor: Werbat » 21 lip 2015 23:38

Ja używam Solarized w terminalu. Na ciemnym i jasnym tle jest spoko.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ