tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien »

możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki, nie znam tfa ani tamtejszego configa wiec w skrypcie nie pomogę. u mnie (tintin) to by było jakoś tak

#action {room:{*.}} {#arka {#var {room_id} {%0}}

id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same. :)

ja ściągnąłem niedawno z http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

Dorien pisze:możesz spisać z mapy i trzymać sobie pod jakimś aliasem np start novi
ale przy każdym ruchu mapa odpowiada jaki jest id żeby przechwycić musisz napisać trigera w sesji która obsługuje mapę zęby przesłał ci id do arki,
Chyba raczej odwrotnie - po zalogowaniu na podstawie 'czegoś' (opisu? shorta?) muszę wysłać do mappera komendę, która ustawi mi 'aktywną lokację' na tę, w której stoję.
Dorien pisze:id się tworzy wraz z tworzeniem mapy, wiec jeśli tworzyłeś w takiej samej kolejności jak autor skryptu to jest prawdopodobieństwo ze id są takie same. :)
Ok, czyli wszystkie 'teleporty' muszę ustawić sam, dzięki.
Dorien pisze:ja ściągnąłem niedawno z http://thornag.github.io/tf-mapper/ i sa różnice wiec chyba nowe.
Tak, to nowe, widać po datach tworzenia pliku. Niestety ta wersja znów psuje to, co u mnie nie działało na początku, muszę poczekać na update.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Awatar użytkownika
Wend
Posty: 22
Rejestracja: 29 cze 2013 13:54

Re: tf-mapper

Post autor: Wend »

Czytam i widzę że od strony użyszkodnia jest to bardzo podobne w obsłudze do mapy w ZMudzie/cMudzie. :)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

Pewnie tak, dlatego ponownie przepraszam za lamowatość moich pytań - nigdy w życiu nie klikałem mappera ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

No to po kolei.

1) To jest zwykly socket TCP/IP ktory przyjmuje wszystko nie wazne skad. Takze zeby odpowiedziec na Twoje pytanie to nie, nie bedzie dwohc kulek, bedzie jedna kulka i 2 osobne zrodla probujace ja kontrolowac. Jesli planujesz otworzyc u siebie port 23923 na zewnetrznym IP to poprosze to IP i zaraz Ci podesle nowa wersje softu ;)

2) Telepyrty sa na podstawie shorta lokacji jesli ten jest unikalny (wiekszosc jest). Te shorty do wiekszosci lokacji startowych sa w map.tf - tutaj niestety pewien blad popelnilismy bo zamiast czegos w styku roomName uzylismy autogenerowalnego roomId co powoduje, ze u innych dzialac nie bedzie - trzeba sobie samemu te pokoje powklepywac.

3) Werbat - nic sie w tej kwesti nie zmienilo, lucynka siedzi gdzie siedziala i powinno banglac tak jak banglalo wczensiej.

4) RoomId to jest to takie cos co widac w pracym panelu jak sie wybierze pokoik, typowy uuid ;)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

No to mi (znów) nie bangla - stat pokazuje, że creation date to dzisiaj, 12:41, co potwierdza, że to nowy build:

~❯ stat /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
16777220 16402300 -rwxr-xr-x 1 bartek.stalewski admin 0 74832 "Aug 23 17:39:02 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" "Aug 23 17:38:53 2013" "Aug 23 12:41:27 2013" 4096 152 0 /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
~❯ find /Applications/MudMapper.app/ -iname "*lucene*"
/Applications/MudMapper.app//Contents/Frameworks/libQtCLucene.4.dylib
~❯ /Applications/MudMapper.app/Contents/MacOS/MudMapper
Traceback (most recent call last):
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 316, in <module>
_run()
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/__boot__.py", line 311, in _run
exec(compile(source, path, 'exec'), globals(), globals())
File "/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/main.py", line 3, in <module>
import di, view, model.entity as entity, model.model as model, model.ui as modelui
File "view.pyc", line 2, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/QtGui.pyc", line 10, in __load
File "PyQt4/_qt.pyc", line 14, in <module>
File "PyQt4/_qt.pyc", line 10, in __load
ImportError: dlopen(/Applications/MudMapper.app/Contents/Resources/lib/python2.7/lib-dynload/PyQt4/_qt.so, 2): Library not loaded: libQtCLucene.4.dylib
Referenced from: /Applications/MudMapper.app/Contents/Frameworks/QtHelp.framework/Versions/4/QtHelp
Reason: image not found
2013-08-23 17:40:56.411 MudMapper[14155:707] MudMapper Error
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Wrzuc ten plik do /usr/lib i sprobuj jeszcze raz.

Nie mam pojecia dlaczego by to mialo cos zepsuc, ja nic nie zmienialem :D
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

Po skopiowaniu do /usr/lib działa.

No to kolejne pytania:
- da się dodać własną klasę?
- jak ustawić kolorek 'ręcznie' roomowi już istniejącemu?
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

1) W wersji na maca nie da sie, ze zrodel sie da.
2) Klasa zawsze nadpisuje kolor wiec zeby ustawic kolor musisz usunac klase.
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: tf-mapper

Post autor: Ralandil »

Wbudowany mapper ASCII w tintin++ w zupełności mi wystarcza, jednak spróbuję pobawić się z tym cudem.

Edycja:
Nawet ładnie działa, wystarczyło utworzyć nową sesje.

Kod: Zaznacz cały

#session mapper 127.0.0.1 23923
Komendy wysyłamy za pomocą konstrukcji, np.

Kod: Zaznacz cały

#mapper #send navigate:exit:e
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013 20:59 przez Ralandil, łącznie zmieniany 3 razy.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
ODPOWIEDZ