tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Odpalam mappera na tej samej maszynie, co TF-a - nie chcę wystawić mappera 'gdzieś w świecie' i się do niego tunelować. Zassałem paczkę, doinstalowałem dependy i teraz niezbyt wiem, co mam właściwie odpalić.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Tak samo jak na macu powinno byc. main.py startuje server. Sprawdz netstatem etc, zobacz czy jakis selinux nie blokujep ortu etc, ewentualnie zobacz czy w prefsach masz zaznaczone zeby nie zaczynac serwera.
Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien »

Jest jakaś szansa na poprawienie labeli?? tak by dało się zmieniać wielkość czcionki i/lub orientacje pisania było by super!
Do tego przesuwanie mapy przy wciśniętym kółku myszki.

dzieki, D.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Czy ktos sciagnal plik Legnara do integracji z CMudem i moglby go udostepnic?
Galhard
Posty: 11
Rejestracja: 04 lis 2014 13:50

Re: tf-mapper

Post autor: Galhard »

Hej,

Czy gdzieś jeszcze jest dostępny plik map.tf ?

Na stronce Thornaga link jest niekatywny, a bez tego ani rusz …
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

Musisz sobie napisać sam, bo to zależy od ID lokacji, które na każdej mapie są inne. W sumie map.tf służy tylko do teleportów, logowania, statków itp. Masz tu kawałek mojego, żebyś wiedział, o co chodzi:

http://wklej.org/id/1508914/

Samą 'obsługę' mapy masz w moich skryptach gotową:

https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts/s ... ?at=master
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Galhard
Posty: 11
Rejestracja: 04 lis 2014 13:50

Re: tf-mapper

Post autor: Galhard »

Werbat pisze:Musisz sobie napisać sam, bo to zależy od ID lokacji, które na każdej mapie są inne. W sumie map.tf służy tylko do teleportów, logowania, statków itp. Masz tu kawałek mojego, żebyś wiedział, o co chodzi:

http://wklej.org/id/1508914/

Samą 'obsługę' mapy masz w moich skryptach gotową:

https://bitbucket.org/ftpd/tf-scripts/s ... ?at=master

Dziekuje.

Jednak nie działa mi to … pewnie jakaś bzdura. Niby wszystko jest ok, mapper się odpala, wyskakuje info, że mapa jest połączona, po komendzie /mapa on wyskakuje info, że mapa włączona … tworzę startowy room, zaznaczam go jako aktywny, zmieniam mode na create i … nic. Pokoje tworzą się w mapperze, ale w TF nie dzieje się nic, przy mode walk porusza się po stworzonych w mapperze pokojach, w kliencie nic …

Co mogę robić nie tak ? Jakieś pomysły ?:)
Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat »

To działa odwrotnie. Jak Ty się ruszasz, widać na mapperze. Jak biegasz mapperem, Twoja postać stoi.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.
Galhard
Posty: 11
Rejestracja: 04 lis 2014 13:50

Re: tf-mapper

Post autor: Galhard »

Wielkie dzięki za pomoc :) Wsio hula !
Gruul
Posty: 29
Rejestracja: 30 kwie 2014 17:19

Re: tf-mapper

Post autor: Gruul »

jest tu jakis spec od qt?

pisze wsparcie mappera dla musha i mam dosc ciekawy problem:

loguje sie, wlaczam mapper, jestem na lokacji A.

ide na lokacje B, mapper nie reaguje
ide na lokacje C, mapper przesyla mi dane lokacji B (widac to gdy chodzi sie w kolko po 2 lokacjach a jedna ma customy/rebindy)

edit: mapa podaza poprawnie, jedynie informacje ktore wysyla do muda z jakiegos powodu sa opoznione

na potrzeby testow napisalem prosty skrypt i ewidentnie cos jest nie tak z QTcpSocketami

Kod: Zaznacz cały

from PyQt4 import QtNetwork
from PyQt4.QtCore import QVariant, QString, QByteArray
import time
TCP_IP = QtNetwork.QHostAddress.LocalHost
TCP_PORT = 23923


def process_response(socket):
    # ret = socket.read(16)
    # while '$%^' not in ret:
    #     ret += socket.read(16)
    while socket.canReadLine():
        data = socket.readLine()
        print str(data)


if __name__=="__main__":
    sock = QtNetwork.QTcpSocket()
    sock.setSocketOption(QtNetwork.QAbstractSocket.KeepAliveOption, QVariant(1))
    sock.connectToHost(TCP_IP, TCP_PORT)
    sock.waitForConnected()
    sock.readyRead.connect(lambda: process_response(sock))

    print sock.state()

    while True:
        print '---------------------------e\n'
        ret = sock.write('navigate:exit:' + 'e\n')
        sock.waitForBytesWritten()
        print ret
        time.sleep(1)

        print '---------------------------w\n'
        ret = sock.write('navigate:exit:' + 'w\n')
        sock.waitForBytesWritten()
        print ret
        time.sleep(1)
dodam tylko ze sam nie jestem pewien czy da sie to wogole zrobic - wyglada na to ze skryptowanie musha nie dopuszcza tworzenia watkow przez skrypty
ODPOWIEDZ