tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag » 15 sty 2014 09:10

@up, podrzuc mala mapke na ktorej to sie dzieje i ktora moge potestowac.

@Werbat, tak da sie zmienic, ciezko u mnie z czasem ostatnio ale postaram sie pamietac.

Awatar użytkownika
Marcinson
Posty: 47
Rejestracja: 13 lut 2009 03:02
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Marcinson » 25 sty 2014 11:13

@Thornag: mapka usycha na PW :)

Dorien
Posty: 142
Rejestracja: 25 lip 2012 00:38

Re: tf-mapper

Post autor: Dorien » 27 sty 2014 10:23

Heja, istnieje taka opcja żeby dodać do labeli wielkość czcionki albo ustawić ja stałe jakoś większą?

Raziekh
Posty: 4
Rejestracja: 25 wrz 2012 06:50

Re: tf-mapper

Post autor: Raziekh » 11 maja 2014 19:59

Posiada ktoś ten plik map.tf (sample integration)? Bo z gista zniknął i nie da sie pobrać. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 13 maja 2014 00:38

Trzymaj, lekko przerobiony, ale działa i ma dodanych kilka blokerów itp. w gratisie ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Awatar użytkownika
Enefghar
Posty: 202
Rejestracja: 12 lut 2009 21:42
Lokalizacja: Actiontown

Re: tf-mapper

Post autor: Enefghar » 09 lip 2014 00:04

Czołem,

Mam ten sam problem jak Marcinson.
- Skreuj jakąkolwiek lokację, albo skorzystaj z już istniejącej
- Odhacz SameUD
- Dodaj wyjscie U i zmodyfikuj rebind na np. "schody"
Po zapisaniu i wlaczeniu jeszcze raz "schody" przeskocza na follow.
Problemu nie ma, gdy kreujemy polaczenie na jednym poziomie (zahaczone SameUD)

Przy okazji, nie chce mi zapisywać pliku przez Save, musi być Save As, bo inaczej wywala error i powraca do stanu sprzed modyfikacji(z loga):

Kod: Zaznacz cały

Traceback (most recent call last):
  File "main.py", line 480, in dumpMap
  File "data.pyc", line 120, in saveMap
  File "shutil.pyc", line 293, in move
TypeError: must be string, not QString
Tak poza tym to świetna robota. :)
Polelfka namysla sie nad czyms, cichutko szumiac.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 12 lip 2014 00:34

Enefghar pisze:- Dodaj wyjscie U i zmodyfikuj rebind na np. "schody"
Da się tak? Ja ręcznie robiłem dwie lokacje zawsze, z jednej custom (np. 'schody'), z drugiej normalnie wyjście D i 'create link'.
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: tf-mapper

Post autor: Dhogrin » 12 lip 2014 09:48

Da się tak. I błąd potwierdzony.

Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag » 12 lip 2014 12:47

Blad tez przez Dhogrina naprawiony.

PR merged, najnowszy build na MacOS dostepny, linuch ze zrodel a windozy nie mam jak zbudowac niestety.

Awatar użytkownika
Werbat
Posty: 1357
Rejestracja: 12 lut 2009 21:25
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: tf-mapper

Post autor: Werbat » 15 lip 2014 18:36

Rafgart wątek obok napisał, że arkadia wspiera GMPC. Jakieś szybkie howto, jak można z tym pożenić mappera? ;-)
I aim to misbehave.
Systematycznie dążę do wyrugowania hejtu z arsenału swoich środków wyrazu.

ODPOWIEDZ