tf-mapper
Re: tf-mapper
I na gh również zostało wytłumaczone, w jaki sposób taką sytuację zrealizować.
Re: tf-mapper
Nadal.. na gh zostało wytłumaczone, w jaki sposób taką sytuację zrealizować.
Tak jak zostało tam przez Thornaga napisane, można to zrobić tworząc:
Zwykłe połączenie W-E pomiędzy pokojami C i B. Pomiędzy pokojami A i B natomiast połączenie wychodzące na E z lokacji A, do B dochodzące albo jako Custom z rebindem N/A, albo jednokierunkowe przejście np wchodzące do B na NW, z rebindem także N/A.
Tak jak zostało tam przez Thornaga napisane, można to zrobić tworząc:
Zwykłe połączenie W-E pomiędzy pokojami C i B. Pomiędzy pokojami A i B natomiast połączenie wychodzące na E z lokacji A, do B dochodzące albo jako Custom z rebindem N/A, albo jednokierunkowe przejście np wchodzące do B na NW, z rebindem także N/A.
Re: tf-mapper
niby tak się da ale traci się ładna strzałkę
http://screencast.com/t/vlbdzbXC8Pv
http://screencast.com/t/vlbdzbXC8Pv
Re: tf-mapper
Dlatego też była druga propozycja, zamiast customa połączyć z jakimś wolnym slotem w B, np NW, robiąc rebinda na N/A. Wtedy strzałeczka będzie.
Re: tf-mapper
zgoda, troche naciagane ale bedzie dzialac i wygladac. Ludzie którzy używają tintina mapują zwiedzając arke, a nie klikając myszką dlatego tak nam zależy na opcjach edycyjnych, dlatego zapytam jeszcze o pytanie Ralandila da sie zrobic by map:undo dzialalo jak revert jesli nie tworzymy przejscia/pokoju ?
Re: tf-mapper
Undo zostanie takie jakie jest.
Wyslalem skrina na githubie tlumaczacego dlaczego rozwiazanie z wyjsciem ktore chcecie nie ma sensu, wtedy nie widac do ktorego pokoju sie idzie jesli sa dwa wyjscia w tym samym kierunku.
Wyslalem skrina na githubie tlumaczacego dlaczego rozwiazanie z wyjsciem ktore chcecie nie ma sensu, wtedy nie widac do ktorego pokoju sie idzie jesli sa dwa wyjscia w tym samym kierunku.
Re: tf-mapper
Jednej lokacji na mudzie przypisane sa 2 lokacja na mapprze. Przy czym wejscie do lakacji lub [B'] zawsze wywola teleport do [B']
Kod: Zaznacz cały
[A] -------> [B]
teleport z [B] do [B']
[C]---[B']
Re: tf-mapper
Wszystko wyglada dobrze. Bez problemow przy duzych obszarach czy roznych poziomach.1. Prototypowe szukanie sciezek.
Komendy:
path:highlight:ROOM_ID - spowoduje podswietlenie sciezki na mapie
path:clear - spowoduje usuniecie podswietlenia
Re: tf-mapper
Ja dalej mysle o tym co zrobic ze sciezkami.
Nie wiem do konca jak to dziala w CMudzie ale zeby algorytm typu A* albo Dijkstra mial sens to 'linki' miedzy lokacjami musialby miec wage a nie pokojne, chyba ze jako wage przejsciabralibysmy pod uwage wage pokoju docelowego.
Wtedy mozna by sie posluzyc klasami jako podstawa wagi, np klasa path mialaby 0, klasa forest 5 a klasa mountains 20.
Jasne, ze nie ma to odzwierciedlenia w Arce bo wartosci moga byc zypelnie inne ale teraz mapper droge z Carbon do Rinde wyznacza przez Hagge co wcale nie jest najlepsza opcja
Nie wiem do konca jak to dziala w CMudzie ale zeby algorytm typu A* albo Dijkstra mial sens to 'linki' miedzy lokacjami musialby miec wage a nie pokojne, chyba ze jako wage przejsciabralibysmy pod uwage wage pokoju docelowego.
Wtedy mozna by sie posluzyc klasami jako podstawa wagi, np klasa path mialaby 0, klasa forest 5 a klasa mountains 20.
Jasne, ze nie ma to odzwierciedlenia w Arce bo wartosci moga byc zypelnie inne ale teraz mapper droge z Carbon do Rinde wyznacza przez Hagge co wcale nie jest najlepsza opcja