Ano, standardowe wyjścia są zhookowane jak należy, nie ma potrzeby tworzenia jakichkolwiek aliasów. A do wygodnego włączania mapy można korzystać z komendy '/mapa on'.Sother pisze:podaliasowalem wyjscia wg schematu:
/alias w /send -warkadia w %; /send -wmapper navigate:exit:w
i ladnie przy create chodzi (przy standardowych kierunkach).
Przegladajac jednak map.tf zastanawiam sie czy nie powinno to byc zhookowane przez:
linia 526-527 map.tf?Kod: Zaznacz cały
/eval /def -F -q -mregexp -h'SEND ^(?:|przemknij (?:sie |)(?:z druzyna |))(%{_map_standard_exits})$$' _map_hooks_ide = \ /_map_go exit:%%{P1}
tak ze nie trzeba zadnych aliasow dodawac?
#### Problem rozwiazany:
hooki dzialaja, tylko trzeba ustawic:wtedy nie trzeba zadnych komend dodawac. Przy ladowaniu mapy defaultowo jest ustawione na '0'Kod: Zaznacz cały
/set _map_on=1
M.
tf-mapper
Re: tf-mapper
Re: tf-mapper
Zapomnialem dodac, ze byla jeszcze zmiana ze sposobem w jaki mapper rysuje pokoje GORA/DOL.
Caly czas D/U robilos witch levelow (wyjscie bylo na innej 'plaszczyznie') - niby wszystko ok ale przejsc takich jest tak malo (wlasciwie tylko w lokacjach typu gory mahakamu etc), ze zdecydowalismy zaimplementowac inne rozwiazanie jako domyslne.
Przy rysowaniu U/D mapper zacznie szukac wolnego 'pola' zaczynajac od polnocy, jesli jakies znajdzie to klepnie tam room.
Powinno to znacznie przyspieszyc mappowanie terenow, teraz mozna przejsc/przeklikac mape i rozlozenie rommow poprawic pozniej zamiast tak jak teraz recznie linkowac kazde UP/DOWN.
Caly czas D/U robilos witch levelow (wyjscie bylo na innej 'plaszczyznie') - niby wszystko ok ale przejsc takich jest tak malo (wlasciwie tylko w lokacjach typu gory mahakamu etc), ze zdecydowalismy zaimplementowac inne rozwiazanie jako domyslne.
Przy rysowaniu U/D mapper zacznie szukac wolnego 'pola' zaczynajac od polnocy, jesli jakies znajdzie to klepnie tam room.
Powinno to znacznie przyspieszyc mappowanie terenow, teraz mozna przejsc/przeklikac mape i rozlozenie rommow poprawic pozniej zamiast tak jak teraz recznie linkowac kazde UP/DOWN.
Re: tf-mapper
Witam,
Kawal dobrej roboty.
(na marginesie, jezeli customy nie chca dzialac, trzebe dodac pierwsza czesc frazy do custom list w map.tf)
Sugestia co do U/D i zmiany poziomow:
- moze dalo by sie zrobic to opcjonalnie (ten sam level / poziom +/-1)
Czasami wygodnie jest miec cos na tym samym poziomie, czasami lepiej miec osobny poziom np. kanaly w Quen/Nuln. Mozna by to ustawic jako tick-box (lub w Preferences)?
Pozdrawiam,
M.
P.S.
Przy sciaganiu nowej wersji (linux) - nie mam pojecia jak zrobic git pull, ale udaje mi sie get clone - czy to to samo?
Kawal dobrej roboty.
(na marginesie, jezeli customy nie chca dzialac, trzebe dodac pierwsza czesc frazy do custom list w map.tf)
Sugestia co do U/D i zmiany poziomow:
- moze dalo by sie zrobic to opcjonalnie (ten sam level / poziom +/-1)
Czasami wygodnie jest miec cos na tym samym poziomie, czasami lepiej miec osobny poziom np. kanaly w Quen/Nuln. Mozna by to ustawic jako tick-box (lub w Preferences)?
Pozdrawiam,
M.
P.S.
Przy sciaganiu nowej wersji (linux) - nie mam pojecia jak zrobic git pull, ale udaje mi sie get clone - czy to to samo?
Re: tf-mapper
Instrukcja: http://try.github.io/levels/1/challenges/1
Tickbox jest w lewym panelu po lewej od 'numpada'
Co do customow, to mamy ich spora pule, ciekawy jestem jaki custom nie dzialal?
Tickbox jest w lewym panelu po lewej od 'numpada'
Co do customow, to mamy ich spora pule, ciekawy jestem jaki custom nie dzialal?
Re: tf-mapper
Z ogolnodostepnych to 'przejdz przez kladke' w kanalach w Quen.
dodanie
przejdz|\
rozwiazalo sprawe.
Moze znajdzie sie pare w Imp.
Dzisiaj moze sprawdze jak dzialaja teleporty.
dodanie
przejdz|\
rozwiazalo sprawe.
Moze znajdzie sie pare w Imp.
Dzisiaj moze sprawdze jak dzialaja teleporty.
Re: tf-mapper
Jest u nas w map.tf No chyba, ze kiedys nap wiezilismy to nie bylo
/set _map_custom_exits_with_arg=\
dotknij|\
obejrzyj|\
obroc|\
odsun|\
otworz|\
pchnij|\
pociagnij|\
podnies|\
przecisnij|\
przeczolgaj|\
przedrzyj|\
przejdz|\
przeplyn|\
przepraw|\
przeskocz|\
przesun|\
przyloz|\
rozsun|\
skocz|\
wdrap|\
wejdz|\
wespnij|\
wskocz|\
wslizgnij|\
wyjdz|\
wynurz|\
zanurkuj|\
zejdz|\
zeskocz|\
zsun
/set _map_custom_exits_with_arg=\
dotknij|\
obejrzyj|\
obroc|\
odsun|\
otworz|\
pchnij|\
pociagnij|\
podnies|\
przecisnij|\
przeczolgaj|\
przedrzyj|\
przejdz|\
przeplyn|\
przepraw|\
przeskocz|\
przesun|\
przyloz|\
rozsun|\
skocz|\
wdrap|\
wejdz|\
wespnij|\
wskocz|\
wslizgnij|\
wyjdz|\
wynurz|\
zanurkuj|\
zejdz|\
zeskocz|\
zsun
Re: tf-mapper
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.Thornag pisze: map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: tf-mapper
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.Ralandil pisze:[
quote="Thornag"]
map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.[/quote]
map:undo w zalozeniu ma kasowac lokacje na mapie ktorej nie ma na mudzie. np.
> Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.
Mapper tworzy lokacje na poludnie. komanda ta kasuje owa lokacje.
Jezeli jest lokacja na poludnie i mapper ja wylapal to wszystko wyglada w porzadku..
Re: tf-mapper
Nie zgodzę się. Polecenie map:undo powinno działać tak jak w tintinie. Zarówno usuwa nowo utworzoną lokację/link, jak również cofa zwykły krok. Po co to rozdzielać na drugie polecenie revert nie mam pojęcia.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.
TinTin++ Mud Client Manual
TinTin++ Mud Client Manual
Re: tf-mapper
Aa juz rozumiem, ale map:undo cofa krok - przynajmniej u mnie.
majac sytuacje (Gdzie P to postac)
[P]-[ ]
Wykonujemy krok na poludnie
[ ]-[ ]
|
[P]
I okazuje sie ze nie ma takiego wyjscia, po map:undo cofa do poprzedniego stanu
[P]-[ ]
majac sytuacje (Gdzie P to postac)
[P]-[ ]
Wykonujemy krok na poludnie
[ ]-[ ]
|
[P]
I okazuje sie ze nie ma takiego wyjscia, po map:undo cofa do poprzedniego stanu
[P]-[ ]