tf-mapper

Forum techniczne Arkadii.
Dhogrin
Posty: 167
Rejestracja: 16 lut 2009 00:34
Lokalizacja: Konin / Poznań

Re: tf-mapper

Post autor: Dhogrin »

Sother pisze:podaliasowalem wyjscia wg schematu:
/alias w /send -warkadia w %; /send -wmapper navigate:exit:w
i ladnie przy create chodzi (przy standardowych kierunkach).
Przegladajac jednak map.tf zastanawiam sie czy nie powinno to byc zhookowane przez:
linia 526-527 map.tf

Kod: Zaznacz cały

/eval /def -F -q -mregexp -h'SEND ^(?:|przemknij (?:sie |)(?:z druzyna |))(%{_map_standard_exits})$$' _map_hooks_ide = \
/_map_go exit:%%{P1}
?
tak ze nie trzeba zadnych aliasow dodawac?

#### Problem rozwiazany:
hooki dzialaja, tylko trzeba ustawic:

Kod: Zaznacz cały

/set _map_on=1
wtedy nie trzeba zadnych komend dodawac. Przy ladowaniu mapy defaultowo jest ustawione na '0'


M.
Ano, standardowe wyjścia są zhookowane jak należy, nie ma potrzeby tworzenia jakichkolwiek aliasów. A do wygodnego włączania mapy można korzystać z komendy '/mapa on'.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Zapomnialem dodac, ze byla jeszcze zmiana ze sposobem w jaki mapper rysuje pokoje GORA/DOL.

Caly czas D/U robilos witch levelow (wyjscie bylo na innej 'plaszczyznie') - niby wszystko ok ale przejsc takich jest tak malo (wlasciwie tylko w lokacjach typu gory mahakamu etc), ze zdecydowalismy zaimplementowac inne rozwiazanie jako domyslne.

Przy rysowaniu U/D mapper zacznie szukac wolnego 'pola' zaczynajac od polnocy, jesli jakies znajdzie to klepnie tam room.

Powinno to znacznie przyspieszyc mappowanie terenow, teraz mozna przejsc/przeklikac mape i rozlozenie rommow poprawic pozniej zamiast tak jak teraz recznie linkowac kazde UP/DOWN.
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Witam,

Kawal dobrej roboty.

(na marginesie, jezeli customy nie chca dzialac, trzebe dodac pierwsza czesc frazy do custom list w map.tf)

Sugestia co do U/D i zmiany poziomow:
- moze dalo by sie zrobic to opcjonalnie (ten sam level / poziom +/-1)
Czasami wygodnie jest miec cos na tym samym poziomie, czasami lepiej miec osobny poziom np. kanaly w Quen/Nuln. Mozna by to ustawic jako tick-box (lub w Preferences)?


Pozdrawiam,
M.

P.S.
Przy sciaganiu nowej wersji (linux) - nie mam pojecia jak zrobic git pull, ale udaje mi sie get clone - czy to to samo?
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Instrukcja: http://try.github.io/levels/1/challenges/1

Tickbox jest w lewym panelu po lewej od 'numpada'

Co do customow, to mamy ich spora pule, ciekawy jestem jaki custom nie dzialal?
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Z ogolnodostepnych to 'przejdz przez kladke' w kanalach w Quen.
dodanie
przejdz|\
rozwiazalo sprawe.

Moze znajdzie sie pare w Imp.

Dzisiaj moze sprawdze jak dzialaja teleporty.
Thornag
Posty: 115
Rejestracja: 22 sty 2013 12:52

Re: tf-mapper

Post autor: Thornag »

Jest u nas w map.tf :) No chyba, ze kiedys nap wiezilismy to nie bylo :)

/set _map_custom_exits_with_arg=\
dotknij|\
obejrzyj|\
obroc|\
odsun|\
otworz|\
pchnij|\
pociagnij|\
podnies|\
przecisnij|\
przeczolgaj|\
przedrzyj|\
przejdz|\
przeplyn|\
przepraw|\
przeskocz|\
przesun|\
przyloz|\
rozsun|\
skocz|\
wdrap|\
wejdz|\
wespnij|\
wskocz|\
wslizgnij|\
wyjdz|\
wynurz|\
zanurkuj|\
zejdz|\
zeskocz|\
zsun
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: tf-mapper

Post autor: Ralandil »

Thornag pisze: map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.

Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Ralandil pisze:[
quote="Thornag"]
map:undo - kasuje ostatni room/link, jelsi w ostatnim 'kroku' nie bylo tworzenia to nic sie nie dzieje, undo wykona rownierz revert.
Polecenie map:undo faktycznie usuwa nowo utworzoną lokacje lub nowe połączenie, ale przy zwykłym chodzeniu nie cofa kroku (nie wykonuje revert). Szkoda.

Wersja: thornag-tf-mapper-v1.0-104-gdc5aada.tar.gz.[/quote]

map:undo w zalozeniu ma kasowac lokacje na mapie ktorej nie ma na mudzie. np.
> Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na poludnie.

Mapper tworzy lokacje na poludnie. komanda ta kasuje owa lokacje.

Jezeli jest lokacja na poludnie i mapper ja wylapal to wszystko wyglada w porzadku..
Awatar użytkownika
Ralandil
Posty: 231
Rejestracja: 02 sty 2012 13:07
Lokalizacja: Athel Loren

Re: tf-mapper

Post autor: Ralandil »

Nie zgodzę się. Polecenie map:undo powinno działać tak jak w tintinie. Zarówno usuwa nowo utworzoną lokację/link, jak również cofa zwykły krok. Po co to rozdzielać na drugie polecenie revert nie mam pojęcia.
Athel Loren shall not suffer the presence of Men, nor Orcs, nor Dwarfs, nor Beastmen. If a foe takes a single step upon such sacred soil, they shall not take another.

TinTin++ Mud Client Manual
Sother
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2013 14:02

Re: tf-mapper

Post autor: Sother »

Aa juz rozumiem, ale map:undo cofa krok - przynajmniej u mnie.
majac sytuacje (Gdzie P to postac)
[P]-[ ]

Wykonujemy krok na poludnie
[ ]-[ ]
|
[P]

I okazuje sie ze nie ma takiego wyjscia, po map:undo cofa do poprzedniego stanu
[P]-[ ]
ODPOWIEDZ